Patikimiausi ir nepatikimiausi automobilių varikliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

BishopaZ 2013-01-25 12:45
kas tau čia keisto? ten niekas netiria mašinų senesnių negu 5 metų, nes jos gamintojams iš esmės jau yra "mirusios" ir kas su jom darosi jiem dzin
BishopaZ 2013-01-25 12:49
daugiausia problemų su elektronika turi mersai, citroenai bedų su ta elektronika jau koks 10 metų kaip neturi, jau vien dėlto, jog jos turi mažiau. Aišku, aš šneku apie 5-7 metų auto. Pats pirkau nauja C4 coupe benzas 2008 veik tris metus važinėjau - nė vieno gedimo. Dabar Seat Altea XL 1.6 dyzelis ecotec iš esmės gedimų nėr, tačiau užknisa karts nuo karto užsikemšantis dyzelio berods kietųjų dalelių filtras. Na ir tada reik varyt į servisą.... O variklis tai VW/Audi, jei negarantinis už šitą procedūra tenka mokėt. Va jum ir VW/Audi patikimumas, visos bedos tik su šituo vw/audi agregatu, tad kai pirksiu kitą auto nuo vw/audi atsižegnoju iš anksto
Arthuras 2013-01-25 13:06
Oho, taip greit atsižegnoji? . Benzinuose tokio daikto dažniausiai nėra, todėl nėra(nebuvo) kam ten užsikišt. Peugeot dyzeliai, ypatingai 407, su tuo pačiu daiktu vargsta. Tai netikiu, kad su Citroen dyzeliais kažkas kitaip. http://www.lrytas.lt/verslas/auto/tuv-a ... ausiai.htm Stebuklų nebūna. C4 ir C5 kažkur prie galo tarp 4-5 metų auto.
BishopaZ 2013-01-25 14:00
psa-citroen su bmw kartu kuria dyzelinius variklius.... o benziniai jų gaminami varikliai labai patikimi. Šiaip aš dyzelių atsikandau gryšiu prie benzo, o naujasis ford ecoboost varikliukas su 4,5l sąnaudom (vidurkis), šiuo metu yra pats geriausias variantas rinkoje.
manciukaz 2013-01-25 17:58
vairuoju citroena ir jau ne viena keliu asila uz bmw vairo esu padėjes prie sviesaforo... vairuoja senus kibirus ir isivaizduoja kietus labai...
normalus 2013-01-28 13:47
o tai jūs nepagalvojot, kad yra toks vienas niuansas kaip, kad pvz. Audi automobilių yra gerokai daugiau nei hondų ar kitų japonų gamintojų, europoje ar, kad ir toje pačioje anglijoje, tai gal ir gest yra daugiau kam
Arthuras 2013-01-28 14:19
Ką jau ten tokio vairuoji?
mental1ty 2013-01-28 15:40
Taigi aiškiai parašyta, kad nuo esamų automobilių skaičiaus procentaliai skaičiuoja. Ar 1 iš 27, ar 100 iš 2700, skirtumo nėra. O šiaip aš pritariu zamzungui, manau, kad ši statistika plius/minus atspindi realią situaciją. Kiek teko skaityt užsienio forumuose NE entuziastų nuomonių, daug kas sako, kad Audi - kings of unreliability. Va kas užkliuvo, tai kad kai kurių markių naudojančių tuos pačius variklius rezultatai skiriasi. Nors šitą irgi galima paaiškinti, juk nesvarbu, kad variklis technologiškai yra identiškas, jei jis surinkinėjamas skirtingose šalyse ar gamyklose, tai surinkimo kokybė gali smarkiai skirtis. Netgi tos pačios gamyklos skirtingose surinkimo linijose gali būti skirtumų. >vairuoju citroena ir jau ne viena keliu asila uz bmw vairo esu padėjes prie sviesaforo... vairuoja senus kibirus ir isivaizduoja kietus labai... Papasakok bobutėms kaime.
Krz 2013-01-30 22:07
Keistoka, kad Nissan top 10, o renault antitop 10. Nuo 1999 yra toks dalykas kaip Renault-Nissan aliansas ir del to Nissan i savo auto deda Renault dyzelinius ir kaikuriuos benzininius varinklius. Vien del sio fakto kyla dideles abejones del sitos statistikos. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault-Nissan_Alliance