id Software neplanuoja Linux žaidimų ir apskritai nieko, kas susiję su Linux

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

- 2013-02-08 13:32
Tai ką, atviro kodo darmajiedai (= veltėdžiai ), gaila baksų softui? Būtumėte pirkę kai patrakę, projektai būtų sėkmingi, tai dabar džiaugtumėtės melejonais žaidimų. Beje, kuris čia iš linuksoidų jau nusipirkęs iš Valve Serious Sam 3: BFE? Half Life? Tai kas, kad pirmas, kad nuportintas nuo 1998-tų, tačiau, jei nesusivokėt - tai testas platformos atsiperkamumui. idSoftware spruko nuo tokių kai velnias nuo kryžiaus.
dziulius 2013-02-08 14:16
Įdomu kas didesni "darmajiedai", ar pirataujantys winblowsistai, ar žaidimus perkantys linux vartotojai? (Į tavo klausimą apie Seriaus Sam - taip, nusipirkau. Ir ne tik jį).
infoguru 2013-02-08 14:29
Jei turi psichologinių problemų nebūtina visiems rodytis Pirkau praktiškai visus Blender filmus ir mokomuosius diskus, OilRush, HumbleBundle ne vieną, ir kitus pirkčiau jei Linux platformai išleistų. Team Fortress dar nepirkau, nes turiu Windowsinę versiją, o kai išleis ką nors naujo ir įdomaus mielai paimsiu. Ir jei Carmakas senstelėjo ir nesigaudo laike tai čia jo problemos. Kai idSoftware leido savo žaidimus ir Linux paplitimas buvo mažesnis ir desktopinė draiverių situacija gerokai prastesnė ir galimybės apsipirkti buvo labai jau skurdžios. Jei žmonėms suteikiama patogi galimybė apsipirkti jie daug mieliau perka.
šakės 2013-02-08 15:02
Statistika iš HumbleBundle: 3/4 pirkėjų su windows platforma 1/8 - mac 1/8 - linux Normalu, turint omenyje, kiek šiaip žmonių naudoja win, mac ir linux. Vidutinė pirkiniui skirtų pinigų suma: windows - $6.23 mac - $7.95 linux - $10.47
kassu 2013-02-08 16:19
Arba 75 proc Win kitiems po 12,5 proc arba apytiksliai 8 zaidejei su WIN ir po viena kitu.
FAIL 2013-02-08 16:37
Mano nuomone, šiuo metu Linux (Ubuntu) populiarumą gali pakelt tik telefonai tie, kur rudenį išeis.
elcucuy 2013-02-08 17:17
Tada kai ši kompanija portino žaidimus linuxam buvo visiškai kita situacija, tada žaidimus jie darė linuxu vartotojam, kuriu yra mažai ir ypač tų kurie žaidžia, todėl tai nedavė finansinės naudos. O valvė kuria konsolę kurioje suksis linuxas. Šiuo atveju orentuojamasi ne į lunuxų vartotojus, o į windowsų ir konsolių žaidėjus, kuriuos siekiama pervilioti į savo platformą, žaidėjei nėt nematys, kad ten linuxai. Dabar steamo klijentas egzistuoja Ubuntu platformai pagrinde del to, kad linuxų vartotojai ištestuotų valvės produktą busimai konsolei. Valvės sprendimas naudoti linuxus savo konsolei yra suprantamas - apple savo operacinės trečiom šalim neparduoda, todėl ji netinka; windowsai kainuoja, kas padidintu konsoles kaina kokiu 20%, be to windowsu nesirinko, nes windowsai tapo tarsi pagrindineis konkurentais parduoduant žaidimus, atsiradus windows store. Be to windowsų negalės niekaip modifikuot konsolei, daugiu daugiausei savo wallpaperi uždėt, kai tuo tarpu linuxus galės perdirbi taip, kad iškart į big picture moda isijungtu. O kurti patiems operacinę kainuoja ir kam to reikia, kai galima naudoti daugybę metų tobulinamą linuxą. Taip pats google pasielgė su androidu, jei patys butų kūrę kernelį androidui, tai androidas toli gražu dabar nebūtų tokiame lygyje. Jei SteamBox bus populiarus tai ši kompanija turės pakeist požiūrį, jei norės papildomai užsidirbti. Tikėkimės Valvė žino, kaip įtikinti žaidimų kūrėjus kurti jų busimai platformai.
Kaysen 2020-05-04 12:31
Thanks to a few decades of constant, wireless communication, and speeding of ships, we believe to have witnessed "Death of Distance." He had to for them. The number of teams working remotely across different time zones, thousands of miles away from each other for nothing but project management tools is higher than ever.