Naujosios techninės apžiūros: po kovo 1 d. kris ne vienas vairuotojas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ibero 2013-02-28 21:10
nesuprantu kodel taip daznai keiciasi reikalavimai nejaugi didelis"sukeltu avariju skaicius" sudaro del netvarkyngu transporto priemoniu?
Nefizikas 2013-02-28 23:46
Ir ko i čia nesuprasti:- naujas seimas, reikia pigiai išsinuomoti naujas mašinas, o naujų pardavimu skundžiasi tiek Audi, BMV tiek ir MB. Atsirado nauji , drakoniški reikalavimai - kaip mat pakils naujų tačkių paklausa. Elementaru Vatsonai...
Nerkashis 2013-03-01 00:20
Ech, teks galvoti kaip čia suktis. Ar sukišt esamo auto kainą į remontą, ar dairytis naujesnio...? Tokių nelaimėlių per visą Lietuvą, įtariu, susidarys ne vienas tūkst.
Asche 2013-03-01 00:43
HAHAHA sekmes praeinant TA as pries savaite pravariau savo 93 mazda..jeeeee du metus ramus busiu.. na tiem kam TA dar tik pries akis, tai visakeriopos sekmes
arab 2013-03-01 08:04
Is to dziaugsmo ziurek ratu vaziuodamas nepamesk.
Sigitas.lk 2013-03-01 11:53
Kodel turetu pamest, jei praejo technikine, ir viskas tvarkoj. Juk ir pagal senesnius kriterijus tikrindavo, taip kad Bandei kazka suvartyt, o tik pats susivartei.
SaMaras 2013-03-01 13:25
šian kolega pravarinėjo (aišku apynaujį mašiniuką) ir bent kolkas niekas nesiskyre pravarinejant... aišku gal dar patys nepasiruose viska tikrint pagal raide
sigun 2013-03-01 20:56
Problemų yra, kai keliais važinėja tokie, kurie nepraeitų toje pastraipoje aprašytų tikrinimų. Prisimenant kiek pernai buvo verkimo dėl dyzelių tikrinimo. Na paskaitęs baisių istorijų ir pats kiek nerimavau. O pasirodė, kad 12 metų senumo 2 L dyzeliui nieko baisaus neatsitiko užsukus iki 5K, o patikrą praėjo parodęs beveik 10 kartų mažesnę dalelių koncentraciją nei riba. Tai kaip turi dūmint tie, kur nepraeina??? Kaip seni autobusai? Už bausmę taršos testo nepraėjusio automobilio savininką gerai būtų įpareigot 5 minutes pačiam pakvėpuot prie duslintuvo pasilenkus. Turbūt ilgam praeitų noras "optimizuoti" ar važinėt nesusitvarkius išmetimą.
Arthuras 2013-03-01 21:14
Esmė tik tame, kad variklis turi gauti apkrovą, o ne sukti ant laisvos pavaros. Taigi reikėtų sukti ant dyno stendo. Tai viena. Antra, tai vairuotojai turi prieš tai gerai paspaust, kad išmestų lauk suodžius, kurių prisikaupia ramiai važinėjant. O tos visos ribos, dzin. Jei nepraeina automobilis, vadinasi važiuoja apsidūminęs ir apsiteršęs iki ausų.
blizzard 2013-03-01 21:21
katalizatorius tampa neveiksnus po maždaug 200k km tai yra 99proc. 10 metų ir senesnių automibilių katalizatoriai jau senai nebeatlieka savo valomosios funkcijos arba ją atlieka labai minimaliai, dažniausia netgi būna problemų kuomet katalizatoriai būna užkišti ir trukdo variklio darbui, dėl užkišto katalizatoriaus automobilis paprasčiausiai netraukia. Taigi kad liaudis juos šalina tikrai nėra blogai, nes ar su jais ar be jų išmetamųjų dujų kiekis praktiškai identiškas. Beje pašalinus katalizatorių į jo vietą yra įstatomas rezonatorius, kuris kainuoja +- 100lt ir puikiai atlieka tokią pat funkciją. Taip kad čia baimintis nematau dėl ko, mano nuomone jau geriau išpjaut ir leist tą platiną perdirbti tuo labiau kad tai ir tau pačiam pelninga, tas papildomas svoris duslintuve jau vis vien nebeatlieka savo paskirties.. Arthurs, taip kaip tik variklis gaudamas apkrovą ir smaugiamas iki 5k turi N kartų didesnę tikimybę sugesti ir ne vien variklis bet ir sankaba, o ir teršalų normos gaunant apkrovą yra visiškai kitos, paskaityk kaip po "chip" automobiliai važiuoja, gazuojant ant laisvų matosi tik minimalūs pokyčiai, tačiau gavus apkrovos automobilis pavirsta į garvežį.. (bent jau dyzelinis). Dyno testas tikrai nužudytų daugiau automobilių, o gal tu teigi kad važinėdamas mieste spaudi kasdien iki ribotuvo savo automobilį? dyzelinį auto jau iki 4k spaust nesmagu, o ribotuvas ties visais 5k..
Arthuras 2013-03-01 21:43
Prie ko čia dabar ta sankaba? Ant dyno stendo matuojama su viena pavara, kurios perdavimas artimiausias 1, jei neklystu. O jei sankaba jau visiškai negyva, tai ir važiuojant pajusi tikrai, vadinasi, keist reikia. Kur kas didesnės apkrovos sankabai pradedant judėt pirma pavara. Variklis yra pritaikytas sukti iki dugno, kai važiuoja pavara. Ir visiškai netaikytas gazuoti ant tuščių apsisukimų, nes net gamintojai įdiegia ribotuvus, kurie uždaro prie 4000rpm ar pan. Kaip manai, tiesiog šiaip sau? Kenkia ir transmisijai ir pačiam varikliui. Varikliui tikriausiai todėl, kad egzistuoja bent kažkiek laisvumo tarp dalių (spėju, negarantuoju), o transmisijai, nes yra netepama.
ibero 2013-03-01 23:38
o as manau kad valdzia praleidzia samoningai naujus istatymus kadangi regitra yra privataus asmens , jis daro ka nori ir kartu su valdzia rankas plauna taip daug mokesciu surenkama
Escaline 2013-03-02 20:57
, t. y. po šių metų kovo 1 dienos. Jei gerai supratau, tai senam dyzeliui, kuris jau technikinę pravaręs kokius ~ 4 kartus, nereikės katalizatoriaus?