Automobiliai, kurių niekada nevairuosite  (3)

Kai kurių automobilių negali įpirkti net ir patys turtingiausi kolekcionieriai. CNBC pateikia įspūdingiausių tokių automobilių, kurie niekada neišriedėjo į gatves, sąrašą.

Šie automobiliai - koncepciniai modeliai, sukurti gabiausių bendrovių darbuotojų. Šioms koncepcijoms pritarė įmonės vadovybė, jie buvo demonstruojami automobilių parodose, tačiau niekada taip ir nepasiekė masinės gamybos konvejerio. Tik itin retais atvejais kolekcionieriams pavyksta už milžiniškus pinigus įsigyti koncepcinius automobilių modelius. Kai kurie iš jų atrodo visiškai nepraktiški, kiti iš pirmo žvilgsnio lyg ir turėtų atrasti savo niša automobilių rinkoje. Vertinkite ir spręskite patys. 2010 metų „Audi Quattro“ Pirmasis „Audi Quattro“ modelis pasirodė 1980 metais. Siekiant pažymėti legendinio automobilio 30 metų jubiliejų buvo planuojama 2010 metais išleisti naują „Audi Quattro“. Deja, 2012 metais „Audi“ visiškai atsisakė savo planų gaminti „Audi Quattro“ ir sutelkė visą dėmesį į R8 modelį.

2003 metų „Cadillac Sixteen“ Savo dvasia automobilis primena ketvirtajame dešimtmetyje gamintą „Cadillac V-16“. „Cadillac Sixteen“ turėjo šansų tapti prabangių sportinių amerikietiškų automobilių flagmanu, tačiau bendrovė suabejojo modelio perspektyvomis ir paskutinę minutę nutarė nevykdyti masinės gamybos. „Cadillac Sixteen“ turėjo maitinti 1000 arklio galių 16 cilindrų variklis.

2004 metų „Chrysler ME Four-Twelve“ „Chrysler ME Four-Twelve“ su 850 arklio galių varikliu iki 100 kilometrų per valandą gali įsibėgėti per tris sekundes. „Chrysler ME Four-Twelve“ turėjo tapti „Bugatti Veyron“ konkurentu išvystančiu 400 kilometrų per valandą greitį.

2003 metų „Dodge Tomahawk“ Iš pirmo žvigsnio „Dodge Tomahawk“ (žr. titulinę iliustraciją) labiau primena motociklą, tačiau ši mašina yra patupdyta ant keturių ratų, kuriuos varo V-10 „Dodge Viper“ variklis, todėl pavadinti ją motociklu yra kiek keblu. „Chrysler“ savo pranešime pavadino „Dodge Tomahawk“ skulptūra ant ratų. „Dodge“ pasiūlė už 555 tūkst. JAV dolerių įsigyti itin ribotą kiekį tokio automobilio kopijų. Tiesa, „Dodge Tomahawk“ galima vairuoti tik privačiuose keliuose. 2005 metų „Ford GR-1“ „Ford GR-1“ su 605 arklio galių V-10 varikliu kūrėjai sėmėsi įkvėpimo iš lenktyninio automobilio „Cobra Daytona“. Automobilis turėjo būti gaminamas „Ford GT“ pagrindu, tačiau taip ir nepasiekė potencialių pirkėjų rankų.

2012 metų „Infiniti Emerg-e“ „Infiniti Emerg-e“ yra aprūpinta dviem elektros varikliais, kurie kartu generuoja daugiau nei 400 arklio galių. Šis automobilis iki šimto kilometrų įsibėgėja per keturias sekundes ir vien elektros dėka gali nuvažiuoti vos 50 kilometrų. Išsekus elektros energijai įsijungia 47 arklio galių benzininis variklis.

2010 metų „Jaguar C-X75“ „Jaguar C-X75“ tapo bene glotniausiu šio automobilių gamintojo modeliu nuo „E-Type“ laikų. 2012 metais „Jaguar“ nutarė atsisakyti masinės šio modelio gamybos. Vis dėlto bendrovė sukūrė 5 visiškai funkcionuojančius „Jaguar C-X75“ vienetus. Trys iš jų bus parduoti aukcione.

2002 metų „Lincoln Continental“ Geriausiais laikais „Lincoln Continental“ buvo neginčijamas „Ford“ flagmanas. Šie laikai seniai nugrimzdo į praeitį, tačiau 2002 metų „Lincoln Continental“ turėjo galimybę sugražinti modelio šlovę. Deja, gamintojas nusprendė kitaip.

2012 metų „Mazda Furai“ Išvertus iš japonų kalbos „Furai“ reiškia vėjo garsas. Iš išorės šis automobilis primena legendinę Betmeno transporto priemonę. „Mazda Furai“ varo 3 rotorių „Wankel“ 450 arklio galių variklis, kurį maitina etanolis.

2001 metų „Volkswagen Microbus“ „Volkswagen Type2“ mikroautobusas tapo hipių kartos simboliu. Bendrovė džiūgavo dėl atnaujinto „Volkswagen Beetle“ sėkmės todėl nutarė sukurti modernią mikroautobuso versiją. Prekyba šiuo automobiliu turėjo prasidėti 2005 metais, tačiau galų gale bendrovė nutarė gaminti „Chrysler Routan“.

Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt

(12)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: