"Project Eternity" – įspūdinga 2D varikliuko demonstracija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lixteris 2013-04-12 16:35
Žaidžiu žaidimus ir visą kitą, bet nieko aš čia gero nepamačiau.
bypasser 2013-04-12 17:03
[quote="Lixteris"]Žaidžiu žaidimus ir visÄ… kitÄ…, bet nieko aÅ¡ Ä
fraktalas 2013-04-12 21:01
Malaciai vyrukai, kokio velnio kurti zaidimus, kuriems reikia PC kas met keisti. Man kaip vartotojui, tai puiki naujiena, 2D tokios kokybes - SUPER.
w00xer 2013-04-12 22:00
O gal yra protingu zmoniu, galinciu paaiskinti, kodel toks uber wow, kad 2d zaidimas turi detalesnes ir grazesnes teksturas?
blizzard 2013-04-12 22:30
Kažkodėl turiu tokią nuomonę kad jeigu jie būtų tiek įdėja darbo į 3d tai būtų irgi išėja uber grafikos, tik greičiausiai tos uber grafikos 3d imtų belekiek daugiau resursų.. o panašu kad šitas visas 2d bus pritaikomas interneto naršyklėse ir tikrai tokia grafika interneto naršyklėje atrodytų įspūdingai.. Su dabartinėm technologijom panašu kad 2d dar turi kur tobulėti.
demukazz 2013-04-12 22:58
Fallout ir Fallout 2 kūrėjai tikrai neapvils
Kilgoras Trautas 2013-04-12 23:41
Čia apie tekstūras nekalba, kalba eina apie fizika, kaip elgiasi vanduo, šviesa, atspindžiai, šešėliai ir visa esmė, kad tai padaryta 2D ir nereikalaus tikro 3D spartinimo. Pvz. atkreipk dėmesį į iš nišos išlendančios šviesos šešėlius ir atspindžius. Šviesa išlenda ir apšviečia nišos ertme, o vėliau, tik truputi aukščiau, apšviečia tik statulas, arba stebėk statulų šešėlių elgsena efektas kaip 3D. Akivaizdu, kad kaip ir visur 2D naudojami sluoksniai, tik su kažkokias modernesniais sprendimais. Stebuklų čia nėra, bet efektinga, nes tai 2D.
bullka 2013-04-13 12:33
Nesu viso šito žinovas, bet man ten viskas kaip 3D. Tiesiog kamera stovi vienoje vietoje. Tad ir klausimas: kokio velnio kurti tuos 2D, kai galima būtų sukurti 3D optimizuotą stovinčiai kamerai (t.y. modelių kūrimas tik iš vienos pusės). Vienu žodžiu - nesužavėjo.
Foxman 2013-04-13 14:50
Aš taip pat nelabai matau naudos iš to. Aišku tai DAUG sparčiau negu kurti 3D su stacionaria kamera, bet kam tas labai išdirbtas dinamiškumas? Pvz. žaidimas kone taip pat atrodo. Aišku šaunant liepsnojančią strėlę nebus taip, kad apšvies medį gražiai, tačiau ar į tai verta investuoti? Dėl judančių medžių nelabai supratau kur ten dinamiškumas. Man pasirodė jie .gif loop'e juda. Be to tą visą dinamiškumą vistiek reikia CPU ar GPU skaičiuot ar nebus taip, kad didesnėje scenoje prastesnis kompas jau sunkiai pavilks. Kaip iš vartotojo pusės nematau tos vertės. Gal kai išeis žaidimas kur ryškiai matysis dinamikos efektyvumas ir veiks ant Android telefono - tada kalbėsiu kitaip
fraktalas 2013-04-13 16:30
Man atrodo, kad cia daugelis komentuojanciu nesuptanta skirtumo kur piesti 2D ir 3D - kas greiciau padaroma? Ir kas greiciau veikia? Ats. 2D tai kam tas 3D jai 2D tokio lygio galima išgauti. Aisku nelyginu su naujos kartos 3D varikliuku kokybe.
pld 2013-04-15 10:10
vaizdo plokshtes su didesne atmintim leidzia naudoti didesnes teksturas. Didesnis WOW efektas atsiranda del to, kad 2d zaidimuose yra naudojamas dinaminis apshvietimas ir animacijos- tai tiek... Graziai vanduo pas juos atrodo
vvv2 2013-04-15 10:26