Patarimai atsakingam vairuotojui: kada reikia susirūpinti padangų amžiumi?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Staska 2013-04-12 17:01
Itariu, kad straipsnis užsakytas Egzotikos, padangos apsimoka pirkti tik iš stambiausių pardavėjų . Viva Gariūna! Jie ten turi kelerių metų senumo nenaudotų padangų, užsigulėjusių sandėliuose po šimtą su trupučiu Lt (pvz.R15 Dunlop, Goodyear man už tiek siųlė). Anot straipsnio, tai beveik tas pats kas naujos.
policija112 2013-04-12 17:04
Prisipažinkit, kuris dėvi padangas? Ar patogios?
bahuriux 2013-04-12 20:28
Goodyear padangos ziauriai pasisiukslino man, buvo pirktos naujos, bet labai greitai isejo gumbais.
Sigitas.lk 2013-04-12 21:48
Gariunuose galima netik nusipirkti devetas (pvz naujas nuo zapaskiu firmines padangas, bet kainos kaip uz devetas), arba kam reikia dar pigiau, tai galima gariunuose susirasti kas ir pragilintu turimu padangu protektoriu (taip gautusi kokius 4 kartus pigiau) O jei apie gamintojus tai man atrodo kad Bridgestone kokybiskiausios, dar Continental neblogos.
Arthuras 2013-04-12 22:31
Jei jau negali pilietis sau leist 800-1000lt ant padangų komplekto, tai negali sau leist ir automobilio. Visi kiti restauravimai, naudotos padangos ir t.t. - bullshit.
Nerkashis 2013-04-12 22:51
Ne visada galiu sau leisti pilno bako užsipilti, bet be auto neišgyvenčiau. Ką siūlai?
Arthuras 2013-04-12 23:36
Jei be auto neišgyveni, tai tikriausiai yra darbo priemonė. O jei tai darbo priemonė, tai arba darbdavys šūdmalys, arba mažai apmokestini už savo paslaugas.
PCP 2013-04-13 14:42
Taip, o visi per savaitę išleidžiantys <200lt maistui tegu užsisiūna skrandžius ir dvesia badu. vistiek šūdą ėda.
Arthuras 2013-04-13 18:24
Nereikia tik nusišnekėt, gerai? Maistas yra būtina prekė. Automobilis - prabangos prekė visiems, išskyrus tik tuos, kuriems tai yra darbo priemonė, arba labai sudėtingas susisiekimas su darbu ir pan. Daug piliečių negali sau leisti automobilio, bet vis tiek jį turi, nors yra alternatyvų pvz. kaip viešasis transportas. Sorry, bet aš tikrai nenoriu nukentėt nuo kokio idioto žiemą ar vasarą, kai anas bus pataupęs ant padangų ir jam ji prakiurs, nusimontuos viršutinis sluoksnis ar tiesiog automobilis nestos. Jau net nebekalbu apie tokius veikėjus, kurie nusiperka gana padorius automobilius, o padangos beveik kaip slick tipo - protektoriaus nerasta. Ir visais atvejais vairuotojas yra kaltas, jei jo padangos neatitinka normų. Ne valstybė ar valdžia...
PCP 2013-04-13 20:28
To nenori niekas. Bet kaip jau pats minėjai, jeigu vairuotojas nesuvokia savo padangų galimybių, ir su kaulinėmis padangomis draskosi per posūkius, tai jis paskui pats už tai ir atsako, moka brangesnį draudimą ir tt. O apie neįkainojamas gyvybes prašom negraudenti, šiuo metu lietuvoje pasikaria ir kitaip nusižudo tris kartus daugiau žmonių nei žūsta autoįvykiuose, taip kad geriau koncentruokimės ties valstybės ekonomika...
Arthuras 2013-04-13 21:10
Galvoji, pakelsim ekonomiką - žmonės nesižudys? Gal juokauji?.. Ne čia yra esminis faktorius, dėl ko turim tiek savižudybių. Ir man visai neįdomu, kad kažkas savanoriškai nori nutraukt savo gyvenimą. Yra daug žmonių, kurie gyvent NORI. Todėl reikia daryt viską, kad dėka neprotaujančių veikėjų, neturėtumėm skaudžių įvykių.
blizzard 2013-04-13 21:18
Visų pirma ką galiu pasakyt, tai kaip ir daugumoj situacijų viskas priklauso nuo tarpinės tarp kėdės ir vairo. Viskas priklauso nuo to kaip prie automobilio pripratęs esi, o ne nuo to kokio minkštumo tavo smegenys, oj padangos.. Visų antra yra ribos nustatytos KET dėl padangų, ten kiek žinau apie padangų minkštumus ir amžių užsiminta nėra. Toliau, padangos pagal kietumus ir minkštumus turi tik tam tikras ypatybes į kurias vairuotojas turi atkreipt dėmesį važiuodamas su tom padangom, bet tai nereiškia kad važiuojant su tom padangom užsimuši. Minkštos žieminės padangos turi tendenciją gerai važiuoti per ledą, tačiau ant asfalto jos prasčiau stabdo ir vasarą su jomis nepatartina važiuot nes nuo didelių temperatūrų jų guma pradeda tirpt, jos sunkiai stabdo ir galiausiai greit nusidėvi. Kietos padangos gerai važiuoja tik asfaltu, tačiau ant ledo su jomis važiuosi kaip "karvė" jeigu minkštos stabdant priglunda prie ledo ir stabdant dėl to kad jos minkštos šiek tiek padidėja jų plotas, jos išsitempia, tai kietos išlieka kietos ir užuot bandydamos prie to ledo "lipt" juo slysta. Universalios padangos išlieka kaip tarpinis variantas ir manau kad jos yra geriausias variantas, žinant mūsų žiemas, net ir šią žiemą buvo įmanoma išsiversti su universaliomis padangomis, taip pat atsižvelgus į ekonomiką tai manau išlieka geriausiu pasirinkimu. Kas liečia padangų amžių, šią žiemą pravažinėjau su padangomis pagamintomis 2001m. minkštos kaip nežinau kas, jokių problemų neturėjau, vienintelis neigiamas dalykas kaip jau minėjau, minkštos padangos sunkiai sukimba su asfaltu, todėl agresyviau važiuojant tą galima jaust. Štai koks skirtumas pastebėtas, draugas nusipirko 4 padangas už visas sumokėjo 600lt, na nesiskundžia, tikrai automobilis stabiliai stovi ir jeigu reikėtų važiuoti į lenktynių trasą jis greičiausiai mane ten aplenktų, tačiau mano automobilis kurio padangos kainavo 340lt lygiai taip pat gerai stovi ant kelio jeigu važiuoju 10-15km/h mažesniu greičiu nei mano draugas ir čia kalba eina apie staigesnius manevrus prie maždaug 90km/h, taigi nelabai matau mieste atkarpos kur žiemą būtų galima tokiu greičiu važiuot, žiemą tokiu greičiu važiuot ir užmiestyje nelabai kur išeitų, o jeigu ir išeitų važiuot būtų galima tą daryt su šiek tiek didesne rizika laikantis didesnio atstumo tarp mašinų. Šios minkštos padangos nesaugios pasidaro prie maždaug 140km/h ant sniegu nepadengto asfalto, važiuojant tokiu greičiu reikia viska daryti itin švelniai, nes mašina plaukioja, tuo tarpu su universaliomis ar naujomis už 600+ to nejausi ir vis dar galėsi važiuot agresyvokai. Padangos už vairuotoją nieko nenusprendžia ir nesuteikia tau galimybės važiuot taip kaip tu norėtum, aš mieliau tuos 800lt už padangas investuočiau į važiuoklės žeminimą ar platesnių ratų pirkimą, manau kad efektas būtų žymei geresnis lyginant su tomis padangomis. Viskas priklauso nuo vairuotojo, o ne nuo ratų, ne lenktynių trasose važinėjam. beje žiemą net ir nuleidus orą iki 1,8 atmosferų ar net šiek tiek mažiau tikrai pasijaus sukibimo pagerėjimas tiek kieto tiek minkšto tipo padangoms. http://www.autoreviu.lt/portal/categori ... varbiausia Straipsnis apie padangas, kaip matom padangu senėjimas tokia aktuali problema kad jai skirta vos 2 eilutės straipsnio gale.
andriulis 2013-04-13 22:20
Blizzard - biškį į lankas nuvažiavai. Minkštos žieminės padangos skirtos ne ant ledo, o ant asfalto išsilaikyti. Esant žemai temperatūrai padangų protektorius išlieka minkštas, kas leidžia labiau prikibti prie asfalto. Ant ledo nėra skirtumo kokios padangos, nebent padangos su dygliais. Vasaros metu, minkštos padangos turi didesnį sukibimą nei vasarinės padangos, bet jų nenaudoja, nes minkšta guma labai greitai dėvisi. Todėl vasaros metu būna vasarinės padangos, kurios yra vidutinio minkštumo (max nuotolis, max sukibimas). Visa sezoninės padangos, tai čia yra didžiausias "pravalas" m+s nereiškia visasezoniškumo, o reikšia Mud+snow. Apie padangų minkštumo, kietumo naudojimus galima susipažinti žiūrint formulę 1. Padangų atmosferų nuleidinėjimas yra tik kuro ir padangų gadinimas. Pats turiu galimybę pirkti naujas padangas, bet visuomet perku per skelbimus. Pvz perku padangą už 150Lt (apynauja, 2009m) kuri nauja kainuoja apie 800lt. Patarsiu kaip pirkti naudotas padangas per skelbimą. 1. Įvertinkit protektoriaus nusidėvėjimo tolygumą. 2. Delnu prabraukite per protektorių, neturi jaustis susilaiptavimo (atskiri protektoriaus iškilumai turi būti vienodo iškilimo) Turi jaustis glotnus paviršius. 3. Apžiūrėkite vidinę padangos dalį, jeigu viskas tvarkoje, žiūrėkit ar nėra gumos drožlių. Dažnu atveju padanga buvo pradurta ir su ja nuvažiuota iki serviso. Būna pažeistas kordas, bet tai pastebėti labai sunku. 4. Jeigu perkate vasarinę padangą pirkite iki 6 metų senumo. Jeigu žieminę pirkite kuo naujesnę, bet įvertinimas turėtų būti pagal gumos minkštumą. Pirštu protektorius turėtų lengvai įsispausti. Niekada nepirkite padangų su gilintų protektoriumi, tai mažina padangos saugumą, bei maksimalų padangos leistiną greitį. Kas apie padangų gamintojus, tai pasižiūrėjus į pavadinimą dar nereiškia, kad jos baisiais super duper geros. Padangos vertinamos pagal labai daug kriterijų. Riedėjimo tylumą, gumos tvirtumą, taupumą ir t.t. Pvz: Nusipirkau Yokohama padangas naujas iš parduotuvės. Per du vasaros sezonus liko basos. Prieš perkant pasinaudokit google, kuri atskleis tam tikrų firmų padangų modelių privalumus bei trūkumus.
blizzard 2013-04-13 23:12
Na nežinau tada, čia visi su tokiom padangom važinėjat, aš matyt dar per lėtai važinėju pagal jūsų standartus su tokiom padangom po 800lt nežinau net atvirai pasakius baisu įsivaizduot kad dar būtų įmanoma greičiau į kokį posūkį įvažiuot nei kad dabar ir neišslyst.. atvirai pasakius niekaip neįsivaizduoju kur mieste būtų galima pilnai išnaudot tas padangas po 800lt.
trapecijus 2013-04-14 00:25
Tai kad padangos kaina labai ir nuo dydžio priklauso. Vienam meistrui pasiguodžiau, kad už dvi Dunlop padangas sumokėjau 300 eurų, tai tas mane nuramino - atseit dar čia visai pigiai.
andriulis 2013-04-14 01:19
Blizzard - dar kartą pasikartosiu, padangos ne tik pagal greitį reitinguojamos, bet ir pagal ekonomiją, riedėjimo tylumą, ridą(kas svarbu Lietuviui:)), minkštumą(ne protektoriaus), vandens išstumimą ir t.t. Aš šiuo metu esu susidėjęs Michelin Pilot HX MXM4 225/45/17, tai jų kaina internete apie 260 dolerių. Kiek Lietuvoje domėjausi tuo metu, kažkas palei 800buvo. Man patinka Continental Sport Contact 2, tyliai rieda, bet ant šlapios žolės kaip ant ledo. Patarčiau nepirkti padangų eglutės raštu, todėl kad padangom einant į pabaigą, jos pradeda ūžti, bei prastai išstumia vandenį. Edit: http://www.egzotika.lt/padangos/99254-m ... 7-95h.html čia su akcija Jei neturit kur dėti pinigų, tuomet tik galit kreiptis į egzotiką Edit;edit; Pasirodo jau kaina maniškių nukritus gerokai http://www.egzotika.lt/padangos/145991- ... 7-91h.html
blizzard 2013-04-14 12:47
Tai leisk pasitaisyt, tu padangas perki dėl to kad jos mažiau ūžtų, sutaupytų tau 0,5l degalų nuo 100km bei pagerintų vandens išstūmima kuris iš tavo stabdymo kelio lietingą dieną išims geriausiu atveju 2m vis dar matau geresnių variantų kur tuos 800lt padėt. Ir galiu garantuoti kad mieste tu tų padangų privalumų kažin ar bent 50proc. išnaudoji, naujas geresnių stabdžių komplektas už 800lt sumažintų tavo stabdymo kelią su prastomis padangomis bent 1/3 kas yra daug. Mano atveju, aš vairuoju audi a4 96 metų, už 800lt išeitų susidėt stabdžius nuo a4 2002 metų kurie stabdo kokius 2x geriau su tom pačiom turginėm padangom. Na žiemai nelabai ką geresnio rasi už eglutės rašto padangas, tokių padangų pravažumas sniege didelis. Aišku čia galima ginčytis iki nukritimo, bet beveik mėnesio atlyginimas už padangą man kažkaip keistai skamba tokius pinigus investuočiau kitiems "modams" kurių pagerinimas matytūsi akivaizdžiau.
Arthuras 2013-04-14 13:11
Kaip visada, atsiranda vairavimo specialistų, kurie, matai, nejaučia skirtumo tarp šviežių gerų padangų ir naudotų... Niekas neliepia tau pirkti tokių padangų ant 96m automobilio. Tavo automobiliui keturios standartinės, geros padangos, tiek vasarinės, tiek žieminės kainuotų apie 900lt. Na sorry, kokiems 3-4 sezonams tai tikrai nėra daug.
andriulis 2013-04-14 13:13
Tokių padangų ir neperka žmogai kurių mašina būtų pigesnė nei komplektas gerų padangų Kodėl kalbi tik apie stabdymą? Kaip pvz: Lietinga dieną važiuoji Kns-Pnvž. kelias su išvažinėtom vėžiom. Labai greitai lenkdamas su prastom padangom žioplį gali pagauti. Ne veltui sudėjo 70km/h ženklus ribojančius greitį lietingą dieną. Aš pats neperku padangų po 800lt, bet perku gerai paieškojęs visą komplektą už 600Lt su 7mm likučiu. O prieš perkant padangas siūlyčiau tikrai pasidomėti apie tam tikro modelio charakteristikas. Pats asmeniškai ieškau kuo tylesnių, nes nemėgstu pašalinių garsų automobilyje, na ir kažkiek į nuvažiuojamos ridos atstumą.
blizzard 2013-04-14 13:28
Na manau arthurs nevairuoji automobilio jeigu taip rašai o jeigu vairuoji, na, tada sėkmės tau Technkinė patikrina ar tavo automobilis yra tinkamas eksplotavimui, taigi patikrina viską ko reikia kad jis būtų tinkamas eksplotavimui - taip jie netikrina tavo sėdynės kietumo, nes automobiliu eksplotavimui tai įtakos neturi. Juokingos ribos, tai gal dėl to jų ir nežiūri kad jos daro juokingai mažą įtaką... 1800 už dviejų rūšių padangas keliems sezonams tikrai yra nemaži pinigai lyginant su alternatyvomis, o dar jeigu pasveri galimybę kiekvieną dieną važiuojant tą padangą prakirsti, dėl tobulų kelių, tai tie pinigėliai ne tokie jau ir maži pasidaro.. Sakau čia galima ginčytis iki nukritimo, bet KET yra KET, kuo daugiau pasitikėti jeigu ne nustatytais reglamentais?