Premjeras: grąžinsim balų sistemą, mirtinų avarijų kaltininkai teisių neteks visam gyvenimui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2013-07-24 19:21
Kirtimas per stabdžius yra avarinės situacijos sukėlimas. Padaryk taip net Vokietijoje, tai net tokioje šalyje į snukį gausi.
blizzard 2013-07-24 20:17
Ką aš galiu pasakyt iš savo biednos patirties tenka važiuot per kauną į darbą. Į darbą važiuoju dar prieš patį piką, nes darbas nuo 7h ryto. Taigi važiuoja visi tvarkingai 70-80km/h ten kur galim 50km/h, nes kelias praktiškai tuščias. Ten kur didesnis srautas nusimeti iki 60km/h ir važiuoji pagal visą srautą, nebent atsiranda koks užsimiegojęs, kuris velkasi 45-50, tada jį visi tvarkingai aplenkia ir toliau važiuoja 60-70. Grįžtu iš darbo irgi 16h prieš patį piką, irgi visi tvarkingai važiuoja neženkliai viršydami greitį, mieste kur srautas didesnis visi važiuoja normaliai, bet zonose kur tolėliau nuo miesto centro greitis būna apie 70 laikantis saugaus atstumo. Tenka važinėt ir po miestą darbo metu, panašiais greičiais atsižvelgiant į automobilių srautą ir kelio sudėtingumą. Ką galiu pasakyt, per mėnesį laiko nei sykio neteko matyt rimtesnės avarijos. Berods 2 kartus mačiau avarijas, tai buvo pagauti "žiopliai" gal būt pasimetė vairuotojas, ar pirmą kartą važiavo toj vietoj ir t.t. tokios nekaltos sakyčiau be rimtesnių sužalojimų. Kas sukuria avarijai palankias situacijas? Labiausiai tai užsimiegoję žiopliai arba tie kurie nori būt už kitus lygesni ir mina tą 45-50km/h nesvarbu kad mašina dūsta (radiją pasigarsint gi galima), arba akivaizdžiai sudaro koloną už savęs. Tada atsiranda būtinybė tokį vairuotoją lenkti, tokiu būdu ir atsiranda didesnė galimybė atsirast avarinei situacijai. Dar būna tokie kurie pasimetę, pirmą kartą ten važiuoja ar šiaip kokiu telefonu kalba ir rankom mosikuoja, tai su tokiais jau neprikolai, nežinai ką jis gali susigalvot.. Mūsų mielas viešasis transportas, kuris velkas 35-40km/h - pagal grafiką.. sudaro kamščius piko metu po 1km+ lygiam kely, tik todėl kad ten ištisinė juosta ir retas kuris ryžtasi tokiam baisiam nusikaltimui.. Beje girtuoklių irgi kažkaip neteko pastebėt per mėnesį laiko, matyt pagerėjo situacija. Taigi moralas sakyčiau toks, pareigūnų reikia, bet jie turėtų stabdyt akivaizdžius pažeidėjus, kurie pvz važinėja su bulkom kurių akivaizdžiai geometrijos pažeistos ir visa mašina persikreipus, kitus veikėjus kurie nesiorientuoja situacijoj ir taip sakant ne tik sau grybą pjauna, bet dar ir kitus stabdo ir pykdo. Beje dėl vaizdo registratorių, dažnas susimontavęs tokį, specialiai pradeda kitiems nervus "graint" ir priekyje važiuodamas mažu greičiu laukia kol paskui jį važiuodamas vairuotojas prasižengs.. Taigi tokie akivaizdūs provokavimai dabar irgi traktuojami kaip geradarystė.. Vienu žodžiu, ką noriu pasakyt, tai aš asmeniškai per mėnesį laiko praktiškai nesusidūriau su rimtesnėm problemom kelyje ir man kažkodėl atrodo kad žiniasklaidos galia yra manipuliuojama vienetiniais atvejais, kurie visada būdavo, bet seniau gal niekas taip dėmesio neatkreipdavo kaip, kad dabar..
Simplicity 2013-07-24 20:35
Nereikia vaidinti durno. Tas amžinas apsimetinėjimas gumine šlanga. Atsiversk kelių eismo taisykles, kurios nuo tų laikų, kai buvo panaikinti baudos balai, mažai tepakito. Ten rasi aiškiai parašyta apie stabdymą užsidegus geltonam šviesoforo signalui, ir tai kada neprivalu to daryti. Savo akimis mačiau, kai į sankryžą stumiamasi jau vos ne per raudoną. Baudos balai, palyginus, yra pats neskausmingiausias būdas išmokyti vairuoti pagal taisykles, mažiau skubėti ir segtis diržus. Kokių dar žinot būdų kaip sutramdyti pastoviai KET pažeidinėjančius seimūnus ir verslo „elito“ atstovus?
WD 2013-07-24 21:06
jei man atimtu teises visam gyvenimui, 100% vazineciau toliau be teisiu, paimciau golfa uz 300 lt ir tegu sau atimineja ji. Pagaus, paimsiu kita graba uz kelis simtus ir vazinesiu ramiai toliau. Lietuvoje neimanoma kazkur greitai dasigauti viesuoju transportu. Turint omeny kad per pastaruosius metus nestabde nei karto, sansu kad kazkas israsys bauda uz vairavimo be teisiu yra mazai. Kai teises atimamoms pusei metu, metam, dar galima palaukti ju atgavimo. Bet kai zinai kad neatgausi ju NIEKADA, manau jei ne kiekvienas tai 90% tiesiog vazines be ju!
- 2013-07-24 21:21
Tuomet, pagavus antrąkart be teisių, siųst 180 dienų cypėn. Ir taip pastoviai. Susirasi darbą, įkliūsi, prarasi darbą, ir taip galėsi susipisinėt savo gyvenimą, kol užpis.
immortallt 2013-07-24 22:35
Įsegs tada automobilio registracijos mokestį 1,000 litų. Tada gausi kalėjimo ir patogiai niekur nereikės važiuot.
Gediminas Jurgaitis 2013-07-24 23:11
NORMALUS zmones girti uz vairo neseda! ir po miesta ant 120km/h nelaksto, idiotus, debilus ar siaip marozus galima pagasdinti tik viesu pazeminimu tai yra viesais darbais ir jie turetu buti patys slyksciausi, pvz. viesuju tuliku valymas, viesuju siuksliu deziu tvarkymas, darbas savartynuose DD nes juk puse tu marozu gyvena zonos "zakonais" pamatytu draugeliai marozai kai ju kietas draugelis po siuksles kapstosi ir fsio i gaidyna nurasytas DDD
vanduo4 2013-07-25 06:17
1. Pagavus girta uz vairo - konfiskuoti automobily ir nesvarbu kieno jis (jeigu savininkas automobilio nedave, forminti vagyste) + teisiu praradimas. 2. Antra karta girtas uz vairo - duoti teistuma; 3.Jeigu su sunkiomis pasekmemis - manau teisinga butu neleisti jiems is viso vairuoti iki gyvenimo galo. 4. Vazinejantiems be teisiu - automobilio konfiskacija + baudimas pagal galiojancius ystatymus; 5. Uz girto sulaikyma - paskatinimas pareigunams; 6. uz girto ydavima policijai - finansine padeka priklausomai nuo konfiskuoto automobilio vertes.
mykolas 2013-07-25 08:19
Su ta balų sistema mentams bus lengviau dėl kiekvieno šūdniekio kyšį iškaulyt (turiu omeny tokius atvejus, kai nesukeliama jokia eismo įvykio rizika ir nesudaroma spūstis)i.
Sljder 2013-07-25 08:41
Na nesąmonė konfiskuot ne nuosavą automobilį, paskolinau draugui savaitei, o tas išgėręs įkliuvo dėl to iš manęs turi atimt automobilį, be kurio tarkim dirbt negaliu - absurdas visiškas. Beja, pritariu kažkieno nuomonei, kad teisių atėmimas visam gyvenimui kaip tik skatins važinėti be jų, arba išsilaikyti užsienyje, o pusės metų dar galima ir palaukti. Taip pat nepamenu kur, bet buvo mintis išdiskutuota bausti ir sėdinčius šalia girto vairuotojo, nes dabar daug kas patys nevairuoja, bet mielai važiuoja jei kas pasirįžta vežti,
sigun 2013-07-25 09:10
atsiras teisėjų, iš tikro paskirsiančių maksimalią bausmę, po kelių atvejų Konstitucinis teismas išaiškins, kad tai neadekvati bausmė ir atšauks. Įskaitant ir tuos kuriems iki išaiškinimo teisė vairuoti buvo panaikinta.
kestutisz 2013-07-25 10:02
O jei tas draugas sugalvos tuo pačiu automobiliu vieną kitą dėžė cigarečių per sieną persivežti manai bus kam įdomu jog tai ne jo automobilis? Ar tiesiog elelmentariai nepataisomai sudaužys? Tiesiog kažkam jį duodamas prisiimi ir riziką. Pvz darbindamasis dažniausiai irgi pasirašai dėl materialinės atsakomybės ir pragėręs kontoros automobilį greičiausiai ne tik išskrisi iš darbo, bet dar ir skolingas liksi tad ten saugomasi kur kas labiau nei "draugo" atveju.
Sljder 2013-07-25 11:33
Suprantu jūsų argumentus, bet automobilis yra mano asmeninis turtas ir visiškai nematau logikos bausti mane, kad kažkas su juo girtas važiuos. Lygiai taip pat, jei ne veitoj pastatytų. Tokiu atveju nebent bausti nusikaltųsį tokio dydžio bauda kokia vidutinė automobilio rinkos vertė.
immortallt 2013-07-25 11:42
Visiška sąmonė. Neskolink draugui, kuris linkęs vairuoti girtas. O tai visi girti tiesiog susikeis automobiliais ir sau važinėsis. Sjider, dar jei turėtum pistoletą, psichiniam ligoniui, nusiteikusiam agresyviai irgi paskolintum, o po to sakytum, kad tu niekuo dėtas ir kad tau turi grąžinti ginklą? Nenori rizikos, kad bus atimtas - neskolink.
Sljder 2013-07-25 11:58
Tai taip žiūrint galiu skolintis automobilius - važinėt girtas ir likt nebaustas (mažiau baustas), vis tiek ne iš manęs atims - čia net atsakomybės paskirstymas neproporcingas. O gal draugas nelinkęs vairuot išgėręs? Jau neskaitant skolinimo draugui dar būna, kad šeima turi vieną automobilį, būna automobilių nuoma. Tada reiktų grįžti prie įgaliojimų sistemos Ginklą lygint su automobiliu visiškai neteisinga. Tada reiktų lyginti su virtuviniu peiliu ir taip, jeigu ligonis subadytų žmogų turėčiau pilną teisę prašyt grąžinti peilį. Nebent konfiskuoti tuo atveju, jeigu savininkas važiuoja kartu (bet čia grįžtam prie keleivių baudimo)
kestutisz 2013-07-25 12:04
Tai tu galėsi iš jo ir išsireikalauti nuostolius - puiki proga ne tik šiaip sau duoti pasivažinėti, bet ir viską tvarkingai įforminti, kad po to nebūtų siurprizų. Tiesiog įsivaizduok, kad duodi tam draugui mašinos vertės lagaminuką pinigų pasinešioti - kokie motyvai galėtų jį priversti tau jį gražinti, ypač jo netekus?
perihellis 2013-07-25 13:56
arba pas žmogų draugai šiek tiek 'kreivi', arba žmogus yra suinteresuotas, kad toks įtatymas nebūtų priimtas, t.y. skolina girtiem draugam automobilį/skolinasi būdamas girtas automobilį. blizzard, kurioj čia kauno vietoj galima rasti kamščių po 1km? neskaitant šiaurinio, vakarinio apilnkelių bei ateities plento ties pervaža nieko čia nebūna. Net, kai avarija kokia būna nesusidaro toki kamščiai.
EdvasP 2013-07-25 14:14
Aš tai kartais pagalvoju. Ar nebūtų neblogas skatinimas kelių policininkams sąžinigai dirbti savo darbą, jeigu nuo kiekvieno užregistruoto nusižengimo nubyrėtų koks 10% nuo baudos? Jeigu jau tokia bėda biudžetui, tai tokiu pat procentu galima pakleti baudas, kad būtų iš ko duoti tas premijas. Aš manau, nors pareigūnai tik ir ieškotų kur čia ką nubaudus, tačiau gatvėse nusižengimų sumažėtų žymiai. O ir pareigūnams rizikuoti ir imti kyšį neapsimoketų, jei vien nuo įvykio užfiksavimo byrėtų litai. Pagavai girtą - aukso puodas. Kuo sunkesnis nusižengimas, tuo didesni pinigai. O gatvėse greitai visi išmoktų kelių taisykles. Galit sakyti ką norit, bet bent jau Vilniuje, patys vairuotojai kiek kamščių sukelia. Važiavimas per raudoną, daugiau nei du automobiliai sankryžoj, kelio ženklinimo nesilaikymas, greičio viršijimas, "nardymas" tarp juostų. Yra daugybė dalykų kelyje, kurie trugdo ramiai važiuoti. Aš nekalbu apie savaitgalius ar vakarais ne piko metu. Bet Nuo ryto iki vakaro, Vilniaus gatvėse nuolatinės nesamonės. Visi griežtai laikytųsi taisyklių, visiems geriau būtų. Skubi tu ar neskubi, turi žinoti, kad išvažiavai į gatvę. Planuokis laiką. Nekalbu, jei žmona gimdo. Bet dažniausiai būna taip, kad nori valgyt arba į tualetą ir skraido gatvėm, užkišinėja. Pats idealiai nevairuoju, visko būna. Bet atsiradus didesnei vairuotojų kontrolei, nesijausčiau nuskriaustas.
immortallt 2013-07-25 14:24
EdvasP, aš ir galvojau, bet reiktų dar sutvarkyti nusižengimų fiksavimą. Anksčiau yra buvę, susistabdo mentai ir sako, kad greitį viršijai kokius 30km/h, nors puikiai žinai, kad tai neįmanoma, nes tik ką išsukai iš greitėjimo juostos ir automobilis tiek netraukia. O įrodyti nieko negali. Tokių atvejų gali padaugėti, jei nebus griežtos policininkų kontrolės. Bet nuo girtų sugaudymo laisvai gali būti. Ir skirti premijas pvz už girto pagavimą 200 litų ekipažui kaip minimum ir jei mašinos vertė viršija 2,000 litų, tai dar 10% nuo mašinos vertės. Žinoma, mašina iš kart į aikštelę, o kitą savaitę aukcione parduodama.
EdvasP 2013-07-25 14:52
Tai beabejo, kiekvienas naujas įstatymas ar taisyklė turi savo išimčių, kurios neišvengiamos. Greičiausiai patiems pareigūnams tikslesnės tyrimo priemonės yra būtinos ir metodai tobulinami. Bet manau, kad ir kaip brangu, daug laiko reikalautų ir nemažai abejonių sukeltų tokie ar panašūs pakeitimai, bet kažką daryti reikia, nes kalba eina ne tik apie didžiulius pinigus kuriuos praranda valstybė vien dėl kamščių, bet ir žmonių sveikatą ir gyvybes, kada girti vairuotojai prisidirba. Ir, aišku, kultūros stoka keliuose palyginus su kitomis Euro valstybėmis labai menka. Vien teises laikantis reiktų skatinti ir šviesti būsimą vairuotoją, kodėl kultūringas vairavimas geriau jam pačiam. Tegul bent kelis procentus naujų vairuotojų "iškeptų" šiek tiek kultūringesnių ir tai jau rezultatas. Nereikia visur visada norėti drastiškų pasikeitimų. Po kelis procentėlius sumažinti nelaimių, avarijų, geriančių prie vairo ir tai būtų sveikintinas rezultatas, nors to tiesiogiai ir nejaustumėm.