Didindami degalų kainas tikisi vairuotojus persodinti į elektromobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

slack 2013-08-11 21:56
"planuojama padidinus degalų kainas" o gal tada žmonės pereis prie dviračių. arba naudos daugiau viešąjį transportą. Kad padidins degalų kainas , nebūtinai reiškia, kad bus perkama daugiau elektromobilių.
Jomajo 2013-08-11 22:53
idomu kiek reiketu padidint kuro kaina, kad persestu i tuo el. auto. tarkim dabar uk litras DK 1.44 svaro 95-140, padidinus iki dvieju svaru britams uzdirbantiems per men 2500svaru tai nieko nepakeistu, nei 3 svarai uz litra. as tarkim daug nevaziuoju, dyzeliukas daug neryja, taigi prie kokiu 4 svaru uz litra gal ir pagalvociau apie el auto, bet daugumai manau ir 10 svaru uz ltr nebutu beda.
Simplicity 2013-08-11 23:28
Iš kokių pinigų tu tą elektromobilį pasiimtum? Imtum 20k svarų paskolą 5 metams, kad kokį Mitsubishi i-MiEV pasiimt? Greičiau jau persėstum į viešąjį transportą arba ant dviračio Jei tik kokia partija pabandytų dirbtinai kainas sukelt, tai iškart prasidėtų kontrabandos gabenimas iš Airijos į Šiaurės Airiją, taip priverčiant vietines degalines bankrutuot ir užsidaryt. Tačiau daug labiau tikėtina, kad tokį įstatymą priėmusius į Temzę sumestų, nes elektromobilis šiuo metu yra prabanga. Tiek pat patogų „kibirą“ galima už pusę elektromobilio kainos paimti: Mitsubishi i-MiEV — £23,499 (Includes £5,000 government plug-in car grant) Mitsubishi Mirage — Starting at £8,999.00
Jomajo 2013-08-12 00:37
mano pajamos (per metus) didesnes nei tavo mineta paskola, tad jei ne is santaupu pirkt, negasdina ir tokia paskola. viesasuoju transportu niekada nesinaudojau ir manau nesinaudosiu, nes tai nera didelis patogumas gyvenant nedideliam mieste plius kainuoja taip pat. dviratis taip pat nekoks patogumas gyvenant skotijos "lygumose" dar vienas variantas motociklas, bet cia irgi sezoninis transportas.
immortallt 2013-08-12 00:53
Elektromobilis masiškai populiarės tada, kai kaštai bus mažesni nei VDV ir komfortas bus tas pats. Ne anksčiau. Bet tai tikrai bus daug greičiau nei 2040.
Simplicity 2013-08-12 01:07
Šeima, vaikai, būsto paskola, ir žiūrėk, 500 svarų per mėnesį už elektromobilio lizingą taps labai nemaloniu dalyku Kol elektromobiliai iš kibirų neišaugs į normalius automobilius, tol tikėtis kažkokio masinio perėjimo prie jų net neverta. Visam tam reikia pigių ir talpių akumuliatorių, bet jų nėra ir turbūt dar greit nebus. Tik kažkodėl įtariu, kad važiuoti elektromobiliu pigu nebus... Padidės elektros energijos paklausa, todėl bus pastoviai keliama elektros kaina (bus kaip su iškastiniu kuru).
Shinigami 2013-08-12 09:02
Išpopuliarėjus elektromobiliams išpopuliarės ir žalieji energijos šaltiniai. Nuosavuose namuose statysis vėjo jėgainės ir saulės elementai, ar kitokie alternatyvus energijos gavybos šaltiniai. Daugiabučiuose laukines sienas padengs saulės elementais. Ir elektra kainuos tik tiek kiek kainuos pastatyti saulės elementus ar vėjo jėgaines. Su sąlyga, kad seimunai nesugalvos apmokestinti papildomais mokesčiais tokios energijos.
mobilunkas 2013-08-12 09:25
kol eilinis ismanus telefonas nekrautas neveiks savaites ar dvieju, tol apie elektromobilius negalvokim. man pakraunama baterija lauko sviestuvui per brangu pirkt, pigiau pirkt visa sviestuva, o cia reikia ogogo kokiu batareikiu . kai paplis elektromobiliai idomu kokie atsiras elektromobilio utilizacijos mokesciai? kaip akciza susirinks? ar ir namie uz elektra mokesim akcizus puses kainos dydzio, ar bus atskiros rozetes, ir jei krausi elektromobili ne is tos rozetes gres kaip kuro kontrabanda , koki trumpi 5 metukai belangeje. cia dar reikai pagalvot ar verta masiskai platint elektromobilius- kas dziaugsis uz elektros kilovatvalande mokedamas virs lito del akcizu, nes galbut tu ta elektra krausi elektromobili
vvv2 2013-08-12 11:28
Simplicity 2013-08-12 11:31
į aplinką išskirs anglimi kūrenama elektrinė, kad tu savo automobiliu galėtum nuvažiuoti 100 kilometrų. Ir niekam nebus įdomu iš kur tu tą elektrą realiai pasiimi.
immortallt 2013-08-12 13:43
Simplicity, manyk Akcizas yra ne tam, kad surinktų daugiau mokesčių, o kad apribotų importinės prekės vartojimą, kuri skatina taršą. Jei sumažės kuro vartojimas, didės kitų prekių vartojimas. Aišku, kai kuriose šalyse gali didėti kelių mokestis, nes jis būna įskaičiuotas į kuro kainą, bet tai yra norma, bet kitiems atrodo, kad keliai iš oro atsiranda ir niekam už juos mokėt nereikia bei skundžiasi kokie keliai prasti Lietuvoje, nors išvažiavus į bet kurią kaimyninę šalį pamatai, kad Lietuvoje keliai tiesiog nuostabūs. Kas dėl akumuliatorių, tai sudevėtas akumuliatorius kartais neturi gan aukštos likutinės vertės? Kitas dalykas, akumuliatoriai tobulėjimui turi daug vietos, todėl elektromobilių nereiktų riboti akumuliatoriaus dabartine technologija. Gal kas žinote, nes nerandu atsakymo, kodėl negamina ličio jonų akumuliatorius, su keičiamais katodais ir anodais? Gi tik jie "dyla".
vvv2 2013-08-12 14:07
immortallt 2013-08-12 16:09
vvv2, žinau, kad dabartiniai ličio akumuliatoriai neitin tinka, bet yra, bent jau laboratorinių, technologijų, kurios padidina ličio talpą iki 10x. O šiaip kiek supratau, tai su visais akumuliatoriais ta pati bėda - nusidėvi katodai su anodais, o ne kažkas kita.
Simplicity 2013-08-12 16:33
immortallt 2013-08-12 18:12
Simplicity, pas mus suplaktas kelių mokestis su akcizu. Pasaulinėje praktikoje jis dažniausiai atskirtas, o kadangi kaip ir kalbama apie pasaulį, tai ir rašau, kaip yra pasaulyje, o ne Lietuvoje.