Vairuotojų dilema: kokį posūkio signalą rodyti prieš įvažiuojant į žiedinę sankryžą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sielinas 2013-08-30 13:19
Gal didesnė dilema yra ta, kad nelabai kas skaito KET.
Simplicity 2013-08-30 13:27
Galbūt miestų gatvėse yra nemažai tų, kurie ilgą laiką UK ar Airijoje gyveno? Airijoje įvažiuodami į žiedą visada rodo dešinį posūkį, jei nesiruošia išvažiuoti pirmame išvažiavime (tada rodo kairį). (Eismas vyksta kaire kelio puse, žiede važiuojama pagal laikrodžio rodyklę)
SaMaras 2013-08-30 14:07
Supratau kodėl vilniečiai atvažiavę į Kauną nebemoka važiuoti.. padarė žieduką Vilniuj ir jau prireikė straipsnių kad paaiškintų elementarų dalyka..
kukulis 2013-08-30 14:30
Tai kad tam jusu kaime tik vienas ziedas, ir tas atvirksciai padarytas. Ir dar duobes is visos Lietuvos surinktos, ir ispiltos kaunakaimio gatvese. Ten pas jus ne vazinet, o peskom vaiksciot reikia.
kestutisz 2013-08-30 14:32
Šitas triukas su posūkiais prieš žiedą kogero yra tik Vilniuje, ir jis buvo jau prieš didžiąsias migracijas. Atvykus iš kito miesto kiek stebina (ko gi jiem per ištisinę dabar rikiuotis prireikė?), bet na mirksi ir tegu sau mirksi, blogiau kai nemirksi išvis.
FtBall 2013-08-30 14:42
Važiuot su įjungtu posūkiu į kairę nebent tik vienos eismo juostos žiede. Pritarčiau tam, kad įvestų konkrečias taisykles žiedui, nes daugumai žmonių trūksta sveiko proto suvokti, ką iš tiesų reiškia posūkių signalai. Pavyzdžiui, tokia situacija: važiuojate eismo juosta, iš kurios sukti tik į kairę. Ar reikia rodyti kairį posūkį? Tikrai pasitaiko žmonių, kurie sugalvoja, kad nereikia, juk vistiek, visiems aišku, tačiau juk kitas eismo dalyvis gali ir nežinot, kas nupiešta tavo juostoje.
Anonymous 2013-08-30 15:35
Posūkio signalas yra tam, kad perspėtum kitus eismo dalyvius apie būsimą manevrą. Suksi į žiedą ar į pirmą išvažiavimą gal ir nedidelis skirtumas, bet tą, kuris už tavęs - gali suklaidinti. Gal nieko neatsitiks, bet kam dauginti žilų plaukų? O išvažiuojant iš žiedo - juk nesunku mirktelėti, kad laukiantis įvažiuoti nestovėtų veltui?
sigun 2013-08-30 21:09
Šiuo atveju KET taip pat pakankamai aiškiai išdėstyta, jog keisdamas kryptį kelių susikirtime posūki privalu parodyti, o žiedinė sankryža yra išimtis kuri ir aprašyta.
mykolas 2013-08-30 21:28
Kažkas labai subalamutino vairuotojus. Nieko panašaus anksčiau nebūdavo. Ar tik nebus balamutų mentūroje darbas.
FtBall 2013-08-30 22:25
Ar tikrai? Gal dar ir prie 'ruso' buvo geriau, kai viskas, ką skleidė TV bei radijas buvo propoganda, kad 'gyvenam labai gerai'?
sielinas 2013-08-31 12:24
Nu ir ką? O ten tokios taisyklės ar visi daro todėl kad kiti taip daro. Na kaip bukų avių banda. Kurioje šalyje esi, tos šalies taisyklių ir laikykis.
blizzard 2013-08-31 15:12
Visų pirma, tai pastaruoju metu "prikepė" tokių žiedų, kad juose nelabai spėji KET pritaikyt, kaip pavyzdį galiu pateikt Kaune, Panemunėje esantį žiedą. Antra nuotrauka šiame straipsnyje http://www.lrytas.lt/verslas/auto/spust ... ytojus.htm Visas įdomumas būna kaip atvažiuoji iš tos pusės kur važiuoja baltas bmw e30 ir sukasi ta pačia linkme kaip 40 mikro autobusas. Pagal KET įvažiuodamas į žiedą neprivalai rodyti posūkio signalo, tačiau jeigu jo nerodysi, kiti vairuotojai pagalvotm kad važiuoji tiesiai, todėl reikia rodyti kairį posūkio signalą, tokiu atveju apsisukęs puse žiedo, pagal KET turi rodyti dešinį posūkio signalą, nes išvažiuoji iš žiedo. Jeigu dešinį posūkio signalą parodysi per anksti, kitas vairuotojas gali suprast kad tu iš žiedo išvažiuoji tiesiai, apsisukęs pusę žiedo ir įjungęs posūkį supranti kad kol išvažiuoji iš jo, posūkis sumirksi geriausiu atveju 2 kartus. Nekalbu apie tai kaip galima padaryt avariją, jeigu šiame žiede tau prireikė apsisukti pilną ratą ir grįžti iš kur atvažiavai.. Seniau čia buvo gana padori sankryža, matomumas pakankamai geras, važiuojant nuo Panemunės įvažiuodavai į didesnio pralaidumo kelią, viskas buvo tvarkinga. Dabar įdėjo žiedą, kuris nepakeitė nieko išskyrus faktą, kad kelias Rokai - jėsia prarado savo didesnį pralaidumą ir tokiu būdu spūstys dabar susidaro iš visų pusių.. O prie tokio mažo žiedo vis vien tenka pristabdyti taip pat kaip prie sankryžos, nors žiedinė sankryža pagal savo įdėją tam ir skirta, kad nereikėtų stabdyti eismo ir būtų didesnis eismo pralaidumas. Mano nuomone, viskas yra kur kas paprasčiau, atsirado finansavimas, reikėjo išplaut pinigus, todėl žiedus įrengė net tokiose vietose kur tikrai jų nereikėjo, tas matosi iš pačių žiedų dydžio, jie net savo funkcijos neatlieka..
Anonymous 2013-09-01 07:24
Atlieka. Mažųjų žiedų funkcija - mažinti greitį, o tą funkciją keliolikos metrų žiedai atlieka puikiai.