„Mitų griovėjai“ aiškinosi, kuri sankryža veiksmingesnė: žiedinė ar keturšalė? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2013-10-09 17:04
+ žiedinėse mažiau rimtų avarijų.
Giedriusd 2013-10-09 17:27
+ teste aiskiai matesi jog neuzteko automobiliu, kad isbandyti pilna pajeguma ziedines sankryzos, daznai vienas ar kitas kelias neturejo automobiliu eiles, kai tuo tarpu iprastos sankryzos testo metu situacija atrode visiskai kitaip, nes praktiskai visu metu kiek parode, visuose keliuose buvo bent po viena automobili.
gy 2013-10-09 23:00
JAV turi sustoti prie sankryžos nors ir nėra automobilių gatvėse, gaišti laiką ir kurą. ypač erzina kai tokios sankryžos gyvenamuose rajonuose, eismo mažai, o prie kiekvienos sankryžos reikia stoti... Kitas kvailas dalykas, kad tokias stop sankryžas deda net ir esant dildelėm įkalnėm (galbūt amerikiečiai per kvaili, kad greita suvoktu kieno pagrindinis), nors kai dauguma auto su automatinė pavarų dėžė tai pajudėt į įkalnę gan lengva.
Evil Goku 2013-10-09 23:18
tai ten vyrauja lygiareiksmes sankryzos su stop zenklais, tai jei visi noretu vaziuoti tiesiai arba sukti i kaire...
sub 2013-10-10 08:49
++ kad jos saugesnės, tai faktas. Net norėdamas tiesiai nenulėksi, kas dažniausiai ir pasitaiko keturšalėse. Aš tik už žiedinę. O nuošalesnėse vietose už mažus žiedukus.
Kilgoras Trautas 2013-10-10 14:51
Nelabai supratau prie ko čia JAV, juk ir ten yra žiediniu sankryžų, gal ne tiek dažnos kaip Vokietijoje, Olandijoje ar Skandinavijoje, bet panašiai, kaip Lietuvoje. Taipogi kiekvienas sankirtų tipas turi savų pliusų ir minusų. pvz jei vienas kelias dominuojantis, o kitas mažai apkrautas aišku, kad žiedas pranašumo neturės netgi bus stabdis. Taip, kad sankirtų tipas labai jau individualus reikalas.
perihellis 2013-10-10 15:48
aš asmeniškai žiede matau vieną trūkumą - užima daugiau vietos. Toliau vien privalumai. Aj dar galima įvardinti trūkumą tą, kad mūsų šauniesiem vairuotojam neišeina teisingai žiedu pravažiuoti, ypač Vilniuje. Tačiau čia jau ne žiedo problema, nes ten gerokai paprasčiau viskas, nei sankryžoj ps. nepastebėjau, kad žiedinė sankryža kur nors, ką nors stabdytų..
Arns 2013-10-10 16:57
perihellis, na kai ją įrengia visiškuose laukuose, tada stabdo... https://www.google.com/maps?q=55.891594,++-25.394921
Kilgoras Trautas 2013-10-10 17:05
kaip tu pastebėsi jei ten jų niekas ir nedaro. p.s. Kad ir čia: 55.780362, 24.364218 nors tai galima traktuoti kaip dėl saugumo, bet greičiau yra tai, kad šios parduotuvės ir kitoje pusėje esančio motelio savininkas yra šio rajono politikas ir jis, manau, suinteresuotas už europos pinigus šioje vietoje sulėtinti srautą. Nors čia 99% automobilių pravažiuoja tiesiai. https://www.google.com/maps?q=55.780362 ... 16&iwloc=A
1337 2013-10-10 17:38
Na jei skaiciuojant is savo patirties, tai 9 is 10 atveju kamstyje ilgai ir nuobodziai stoviu prie sviesoforo, o ne pries ivaziuojant i zieda. Sviesoforai turi labai dideli minusa, kad uzsidegus zaliam 80% atveju vienas is pirmuju stovinciu visada saudo varnas taip dar labiau didindamas kamsti. Ziedo atveju kazkaip situ flegmu isvengt pavyksta. Speju del to, kad ziedas nors kartais ir leciau, bet visada juda, t.y. nebuna laiko kiausu rakinejimui ar mobileko minkymui.
perihellis 2013-10-10 21:20
žiede paprasčiausiai nėra laiko miegoti, reikia daiytis, taikytis važiuoti, tai gal tiesiog nespėja pamatyt jokių varnų, kad pašaudyt. ps. dabar prisiminiau vieną žiedą netoliese prienų, kuris stipriai maišosi, vietoj seniau buvusių 70-100 dabar tenka važiuot ~30-50 ir vėl bėgėtis.
immortallt 2013-10-11 02:07
žiede būna daugiau smulkių avarijų man rodos. Problema, kad nemoka važiuoti žmonės, per paprastas sankryžas pravažiuotų bent 3x daugiau mašinų, o per žiedines bent 2x... bet ką jau padarysi.
andriulis 2013-10-11 11:22
Kad išvengti smulkių avarijų žiede, pirmą ką reikia padaryti tai teisingai nubraižyti juostas pačiame žiede. Jeigu imant Kauno atvėjį, tai tik keli žiedai yra subraižyti, o kituose jau žmonės klaidžioja. Aišku Kaunas čia ne pavizdys, nes jis ir didesnių bėdų turi su kelio danga P.S. nekalbu apie vienos eismo juostos žiedus.
SaMaras 2013-10-11 12:19
Kaunas geras pavyzdys vien dėl žiedinių sankryžų skaičiaus (sušaudykit mane, bet nežinau nei vieno LT miesto kuriame būtų tokia gausybė žiedų) video neperžiųrėjau, bet jeigu kaip kažkas minėjo trūko automobilių tas irgi galėjo įtakoti tyrimo rezultatą. Praktinis pastebėjimas, kad žiedas efektyvus tik iki tam tikro automobilių srauto... ypač kai eismo kryptis pradeda dominuoti kuriuo nors įvažiavimu išvažiavimu, tarkim keturšalėje žiedinėje sankryžoje didžiulis eismas kai mašinos važiuoja viena paskui kitą ir iš visų pusių pastoviai laukia eilė, tačiau viena kryptimi išvažiuoja dauguma automobilių.. tai automatiškai kuria kryptimi išvažinėja dauguma iš tos pusės įvažiuojantys automobiliai beveik neturi problemų įvažiuoti į žiedinę sankryžą ir juda beveik nenutrūkstama grandine mašinom važiuojant vienai paskui kitą vienam automobiliui išvažiuojant neatsiranda pakankamas tarpas kad iš stovinčios padėties netrukdydamas eismo isilietum į srautą... ir vargas tau jei stovi tokioj gatvelėj į kurią mažai kas iš viso suka
perihellis 2013-10-11 12:32
kam tos linijos..pilna žiedų net su nubraižytom linijom, tačiau žmonės vistiek jais nemoka važiuoti..