Norint Lietuvoje išsinuomoti 6 mln. Lt kainuojantį „Bugatti Veyron“, turėti daug pinigų nepakanka  (17)

Nėra daug automobilių, kuriems pakanka vieną kartą pasirodyti gatvėje, kad apie juos kalbėtų visas miestas. Tačiau greičiausiu pasaulyje serijiniu automobiliu vadinamas „Bugatti Veyron“ tikrai turi tokių sugebėjimų.

Praėjusios savaitės pabaigoje į Vilniaus gatves išvažiavęs superautomobilis pakurstė daugybę kalbų ir versijų apie tai, kam jis galėtų priklausyti, kokia yra jo kaina, kiek kainavo draudimas ir pan.

Taigi, Lietuvoje užfiksuotas „Bugatti Veyron“ su vardiniais numeriais „L00K“ – tai superautomobilio „16.4 Grand Sport Vitesse“ versija. Nuo įprasto modelio jis skiriasi tuo, kad turi nudengiamą stogą ir galingiausiuose „Veyron Super Sport“ montuojamą 8.0 l, 1200 AG variklį. 2012-ųjų Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ yra greičiausias rodsteris pasaulyje, iki 100 km/val. galintis įsibėgėti per 2,6 sek. Oficialiai deklaruojama, kad didžiausias jo pasiekiamas greitis – 410 km/val., tačiau tai įmanoma tik uždarose trasose, o važiuojant „normaliu“ režimu, greitis elektroniškai ribojamas iki 375 km/val.

Didžiam pramogų pasaulio naujienas sekančių gerbėjų nusivylimui – superautomobilį įsigijo ne koks prakutęs ponas, jo taip pat negavo jokia žavi namų šeimininkė. Išskirtinio „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ šeimininkė – kompanijos „Myan Management“ įmonė „Myano nuoma“, užsiimanti išskirtinių mašinų nuoma.

Be šio Molsheime, Prancūzijoje surenkamo „Bugatti“, įmonė klientams gali pasiūlyti „Ferrari FF“, „Rolls Royce Ghost“, „Porsche Panamera“, „Range Rover“, „Lamborghini“, „Bentley“ ir kitų markių modelių, taip pat „Mansory“ specialistų patobulintų automobilių.

„Mūsų įmonė dirba jau trečius metus. Įvairius automobilius nuomojame tiek klientams Lietuvoje, tiek ir užsienyje, tai yra išties turtingi žmonės. Turėti išskirtinį automobilį yra prestižo ir gero tono ženklas“, – pasakojo „Myano nuoma“ vadovė Rasa Gogolienė.

Ji atskleidė, kad „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ Lietuvą pasiekė prieš savaitę, įmonė jį pirko visiškai naują. Gamintojai nurodo, kad naujas toks modelis kainuoja 1,79 mln. eurų (apie 6,18 mln. Lt).

Paklausta apie tai, kiek kainuotų išsinuomoti „Bugatti Veyron“, pašnekovė atsakė: „Vien tik turėti daug pinigų nepakanka. Reikia būti ir patikimam. Juk ne kiekvienam žmogui į rankas galima atiduoti tokį automobilį. Vienas svarbiausių kriterijų – gera reputacija. Prieš nuomodami automobilius, klientus tikriname kaip tik įmanoma, tam yra įvairiausių būdų. Be to, kai kurie klientai turi ir savo asmeninius vairuotojus, o juos tikriname dar labiau. Kalbant apie kainas, jos skiriasi nuo to, kuriam laikui nuomojamas automobilis. Jeigu nuomojama vienai dienai, tai kainuoja brangiau, jeigu mėnesiui – tai yra kita kaina. Kainos yra standartinės visiems klientams, tačiau tikslios „Bugatti Veyron“ kainos įvardinti negaliu“.

Viena iš priežasčių, kodėl „Myano nuoma“ vadovė nenorėjo kalbėti apie nuomos įkainius – „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ dar neturi kasko draudimo.

„Kol kas automobilis neapdraustas kasko draudimu. Kažkas kalba, kad tokio automobilio kasko draudimas galėtų kainuoti 50 000, tačiau galiu užtikrinti, kad skaičiai yra gerokai didesni. Nė viena Lietuvoje veikianti draudimo bendrovė neapsiima jo drausti. Automobilį registravome Lietuvoje, taip pat čia apdraudėme civilinės atsakomybės draudimu, tad norėjome, kad ir kasko draudimu pasirūpintų mūsų šalyje dirbančios kompanijos. Todėl teks kreiptis į užsienio bendroves“, – pasakojo R. Gogolienė.

Palyginimui, Italijoje norint išbandyti vieną iš naujausių „Ferrari“, procedūra kur kas paprastesnė. Tereikia atvykti prie šios markės muziejaus Maranello mieste, kur jus pasitiks maloniai nusiteikę vietiniai apsukruoliai ir jiems pateikti vairuotojo pažymėjimą. Už galimybę pavairuoti tikrų tikriausią „Ferrari“ nustatytas tarifas yra 50 eurų už 10 min., tokią paslaugą prie muziejaus siūlo dvi kompanijos. Tiesa, užsukus į oficialų „Ferrari“ muziejų, prie kasų galima pamatyti įspėjimą, kad „Ferrari“ neturi nieko bendra su už muziejaus ribų siūlomomis pramogomis.

Nors jau atsirado pirmųjų potencialių „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ nuomininkų, tačiau artėjančią žiemą automobilis turėtų praleisti Lietuvoje. R. Gogolienė tikisi, kad belaukiant pavasario bus sutvarkyti automobilio kasko draudimo klausimai, ji taip pat pažadėjo, kad šį išskirtinį superautomobilį Vilniaus gatvėse bus galima išvysti dar ne kartą.

Aut. teisės: delfi.lt
Autoriai: Tadas Markevičius

(12)
(0)
(1)

Komentarai (17)

Susijusios žymos: