PlayStation 4 ir Xbox One techninių specifikacijų palyginimas  (7)

Jau visai greitai žaidimų konsolių rinkoje pasirodys nauji modeliai – Microsoft Xbox One ir Sony Playstation 4. Jų debiutą skirs tik viena savaitė. Dar daugiau, konsolių gamyba yra pačiame įkarštyje, taigi laiko atlikti technines modifikacijas jau nebus. Tai leidžia palyginti galutines konsolių charakteristikas. Ir jei PS3 ir Xbox 360 atveju palyginimas buvo kiek keblus, tai dabar viskas daug paprasčiau.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujos kartos konsolės naudoja AMD hibridinius procesorius su x86 architektūra ir GCN kartos grafiką. Tai leidžia kalbėti apie, tam tikra prasme, žaidimams skirtus asmeninius kompiuterius, kurie gali būti palyginti tiesiogiai. Abi konsolės turi 8 branduolių APU su Jaguar mikroarchitektūra, gaminamą 28 nm technologijos pagrindu. Jaguar mikroarchitektūra naudojama ir tokiuose procesoriuose, kaip Kabini ir Temash. Šie modeliai skirti nešiojamiems ir planšetiniams kompiuteriams. Jų sparta nėra pati didžiausia, tačiau potencialo ateičiai suteikia didelis branduolių skaičius. Tai ypač svarbu Xbox One, kuri dirba su dviejomis operacinėmis sistemomis. Žaidimų kūrėjai turi prieigą prie šešių branduolių, tačiau ateityje Microsoft jiems gali suteikti daugiau resursų. Žvelgiant į grafinį procesorių, viskas taip pat turėtų atrodyti panašiai, tačiau čia Playstation 4 yra pranašesnis: jo GPU produktyvumo lygis palyginamas su Radeon HD 7870 (Pitcairn), tuo tarpu Xbox One – su Radeon HD 7790 (Bonaire).

PS4 grafinis procesorius turi 1152 universalių branduolių, suskirstytų į 18 blokų, tuo tarpu Xbox One – 12 blokų su 768 universaliais branduoliais. Tiesa, Xbox One grafinis procesorius veikia 853 MHz dažniu, PS4 šis rodiklis lygus 800 MHz. Teoriškai PS4 grafikos posistemė yra apie 50% spartesnė. Visame kitame konsolės panašios: ta pati GCN architektūra, OpenGL 4.3, OpenCL 1.2 ir Direct3D 11.2 palaikymas.

Operatyvios atminties srityje skirtumų daugiau: abi konsolės turi 8 GB RAM, tačiau Sony PS4 atveju turime reikalų su GDDR5 atmintimi, veikiančia 5500 MHz dažniu, Xbox One atveju – DDR3-2133 MHz.

Atitinkamai skiriasi ir operatyvios atminties pralaidumas – 176 Gb/s (PS4) ir 68,3 Gb/s (Xbox One). Tiesa, Microsoft konsolė turi itin greitą 32 MB eSRAM modulį, kurios pralaidumas sudaro 204 Gb/s ir kurią galima naudoti kaip spartinančiąją atmintį.

Būtina pažymėti, kad produktyvumo skirtumai popieriuje nebūtinai leis pamatyti skirtumų žaidimuose, kadangi čia viskas priklauso nuo žaidimų kūrėjų ir to, kokią dalį konsolių resursų leis išnaudoti Sony ir Microsoft. Kol kas pažymima tik PS4 konsolės pranašumas, kalbant apie žaidimų raišką (Full HD 1080p prieš HD 720p pas Xbox One), tačiau visa tai pastebėti „neginkluotai akiai“ bus nelengva.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(20)
(0)
(8)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: