Siuntų kompanijoms (ir ne tik) – kaput? „Amazon“ bepilotis "PrimeAir" prekes pristatys pats (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis 2013-12-02 22:58
"jus" ne praktiskai ziurit, o vartotojiskai. "Duokit man 100% veikianti ir nefailinanti device'a, kuris betkokioje aplinkoje veiktu nepriekaistingai"... Tokiu poziuriu remiantis, tarkim tokio daikto kaip atutomobilis irgi neapsimoka gamint, nes dafiga trukumu - didzioji dauguma bekelej nevaziuoja, reikalauja tam tikros infrastrukturos (keliai, degalines), salyginai sudetingas valdymas(kas nores sukiot vaira, kai arklys gali net ir mieganti parvezt namo), tersia aplinka ir tt. Trumparegiskas poziuris, neziurint i ateities perspektyvas ir tiek.
kestutisz 2013-12-02 22:59
Manyčiau paprasčiau - dabar, prieš metinius apsipirkimus, jie už kapeikas (straipsnio parašymas) gavo tiek reklamos, kiek ir už pinigus nenusipirksi :) Na, gal iš tiesų keliem darbuotojam nupirks kelis rinkinius detalių. O šiaip kurk nekūręs panaudojimo technologijos, bet kol nėra kažkokio proveržio bent su akumuliatoriais (skraidančių antigravitacinių kilimų gal neliečiam), tol nieko verta - o kai bus proveržis, bus ir ekologiški siuntų sunkvežimiai. Na, net atsiradus naujiems nuostabiems akumuliatoriams vistiek automatu niekas jų nepaleis - viskas genda, skunkvežimiai taip pat, tik skirtumas jog sunkvežimis sustoja, o copteris krenta kam nors ant galvos...
fraktalas 2013-12-02 23:06
niekas ten nekrenta, paprastai šie žveriukai gali ir be poros neveikainčių variklių vis dar sklandyti - priklauso nuo apkrovos. O kas liečia akumus tai jūs visiškai teisus, bet kam tie akumai kiekvienas kopteris turės savo darbo zoną tarkim 5km, ir perdengiant plotą šalimais esančiais kopteriais jūs gaunate n plotą, tiesiog norint perduoti didesniu atstumu reikės daug robotuku ir daugiua pinigu, na kaip ir su mobiluoju ryšiu panaši struktūra
VanaVara 2013-12-03 04:09
Akumuliatoriai silpni, įranga brangi, GPS netikslūs... Mąstot apie ateities įrenginius su šiandieninėm technologijom:) Staipsnyje rašo, kad anksčiausiai po 7 metų galėtų tokie pasirodyti padangėje --- po 7 metų ir akumai, ir jutikliai, ir dirbtinis intelektas tokio aparato bus, ko gero, šiandien sunkiai įsivaizduojami --- reziume sakyčiau labai smagi ateities vizija, o ar ji pasiteisins, tai laikas parodys.
Myslius 2013-12-03 05:17
MITM ataka cia turetu neveikti, kadangi sitam reikalui publiniu/privaciu raktu sistema nereikalinga, galima tiesiai ant blokiniu sifru daryt, rezultatas - neiskoduosi, ir neapsimesi tarpine grandimi. GPS spoofingas imanomas. Teroristai ir dabar gali tai padaryt.
kestutisz 2013-12-03 07:55
Taip, jie po 7 metų bus greitesni, nuskris toliau, kainuos pigiau ir t.t., bet vienas mažas bet - jie bus tokie pat nepatikimi :) Taip, jei šefas sako STAIGIAIB tai demo su kečupo pristatymu galima suorganizuoti ir dabar, čia ne problema, gal net automatinį - bet tik gerai išžvalgytoje teritorijoje.
Shinigami 2013-12-03 18:08
Nevisose šalyse gali toks veikti. Nes dalyje šalių yra draudžiama skraidyti autopilotu vldomiems lėktuvėliams. Gali skraidyti tik su distancinių pultu žmogaus valdomi lėktuvėliai. Kituose šalyse yra apribojimai pagal lėktuvėlio svori, skridimo aukšti. Kiekviena skrydį reikia suderinti su atitinkamomis vyriausybinėmis institucijomis.
dzedajus! ;D 2013-12-03 23:04
Tokios sumos atsiranda kai dedi ne kinietiška įranga. Kalbama apie 8 variklius ir kogero didesnės galios taigi kaina kyla virš 100-250 dolerių už vienetą, propeleriai irgi nepigūs ir tikrai reikės daugiau negu 1 komplekto. Toliau greičio reguliatorius geri varikliai srebia daug amperu ir ant kuo daugiau amperų greičio reguliatorius yra - tuo brangesnis kaina svyruotų nuo 100-200 dolerių už vienetą akumas didelės talpos ir gebantis atiduoti daug amperų nenusprogęs tikrai brangiai atsieis. Toliau stabilizavimo sistema, GPS, giroskopai, barometras ir kita rimta įranga bei jo softas atsieitų ne mažiau 5000 dolerių. Imtuvas irgi gan neblogas turi būt, nes viskas apskaičiuota miesto sąlygomis kur daug kliūčių tuose 15km taigi dasideda dar kokie 400 dolerių. Kopterio rėmas ir kiti priedai kainuotų 5k-10k dolerių. Pridėk dar kainą už surinkima, kalibravima ir gaminančios firmos vardą ir turi mano pasakyta kaina. Taigi visa kita apart variklių ir akumų tikrai ne šūdo verta jeigu turi atitinkamas žinias.
PCP 2013-12-04 00:50
Viskas ką tu išvardinai tiek kainuoja tik todėl kad tokių mėgėjų ir entuziastų rinka nėra didelė. Pasamdys amazonas kokį foxconno 1000 žmonių cechą, tai tie stabilizavimo sistemų ir motorų po 2dolerius/vnt prigamins. O dėl čia visiem labai rūpimos problemos - tai sprendimas labai paprastas - nesiplėsti į juodulių ir litofcų getus.
fraktalas 2013-12-04 08:12
Teisingia pasakyta, kai jie patys viską pasidarys ir susiporjektuos, susiporgrmauos tai jiem ta skraidyklė kapeikas kainuoja. Kas liečia saugumą, tai šioje srityje yra dirbama ir labai aktyviai su PNT sistemom (lokalus judančio objekto stebėjimas) duomneų perdavimas keliais kanalais. Mano manymu reikėtų imti sisitemą bendrai aišku dabar ji turi tiek teisinių kliučių tiek tinkamo hardwaro trūkumą, bet viskas bus padaryta per kelerius metus galite tuo neabejuoti.. Svarbu laiku šokti į šį traukinį
dzedajus! ;D 2013-12-04 21:23
Amerikonai gi šiknarankiai jie neims nieko projektuoti duos kokiam išmanesniam žmogeliui ir vistiek pirks viską už nesvietiškus pinigus. Taip visada buvo ir bus.
kestutisz 2013-12-04 21:38
Na, bet kuriuo atveju aš asmeniškai labiau tikiu pristaymu pelėdomis - http://www.itproportal.com/2013/12/03/w ... ry-system/ - klaidos atveju jos bent jau pames krovinį, o ne kris su juo kažkam ant galvos :)