Ir vis dėlto: ar reikia šildyti automobilio variklį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigitas.lk 2014-01-20 23:18
O su daugeliu dyzeliniu varikliu gali birbint ir sildyt, ir naudos is to bus tikrai nedaug. Kol normaliai vaziuot nepradesi tol silumos ir negausi.
bahuriux 2014-01-21 01:13
Yra labai pigi alternatyva, pas drauga masinoj, prie termostato idetas (turbut gamykliskai) mazas tenas, kuris pradeda kaitinti imdamas energija is generatoriaus. Apkrova zinoma padideja varikliui ir benzo papildomai pasiima, bet prie -7 variklis pasilo iki 90 C per ~2 minutes vaziuojant. Na cia ne webastas ir ne burzuike, bet tokio daikto savikaina 100 kartu mazesne, o komfortas ziema tikrai jauciasi. Mastau, kad labai nesunkiai ir nebrangiai pas save isisdeciau koki 12V sildytuva ir jokios elektronikos nereikia tik jungtuka ideti.
mental1ty 2014-01-21 08:13
Dar būna variantų, kai tenas prie 220V jungiamas, bet čia aišku daugiabučių kiemams nepritaikytas ir šiaip naudojamas prie tikrai didelių šalčių. Valandą pakaitinus net ir dyzelinę tr.pr. užvesi prie -30 iš „pusės abaroto“
vvv2 2014-01-21 09:50
- Taip, tik stiprus generatoriaus apkrovimas labai trumpina ir taip trumpą generatoriaus sukimo dirželio tarnavimo laiką.. p.s. .. čia "išradimo lygyje" pamaniau verta sukurti šildymą trintimi, kurią prijungti prie variklio pavaros. Čia lengvai gautume kokį 30kW galią, sušildytų viską per minutę! Tik vėl noriu pabrėžti, kad šis įrenginys neskirtas pakeisti įprastinio šildymo, o tik super greitam startavimui.
FtBall 2014-01-21 10:08
Pas mus Accorde tai sildyt neverta, kol stiklus gramdai - vejelis iskart siltas. Nezinau, is kur silta ora traukia, bet tikrai patogu.
mental1ty 2014-01-21 11:44
Kai kurių automobilių „pečiukuose“ šalia antifrizo radiatoriaus būna ir elektrinis kaitinimo elementas (tiesiogiai orą, o ne antifrizą šildo (panašiai kaip tie pastatomi maži buitiniai šildytuvai, kur už 40 litų būna pirkt)), kuris būtent greitam sušildymui skirtas, kol variklis dar šaltas.
Egidijus 2014-01-21 20:42
Mano supratimu, varikliui yra parinkta darbinė temperatūra, kuriai palaikyti yra skirtas termostatas. Jo paskirtis kaip galima greičiau sušildyti variklį. Jei darbo temperatūra nebūtų aktuali, termostato tiesiog nemontuotų.
Nerealiai 2014-01-21 22:15
Praeitais metais technologijose buvo galima sakyti identiškas straipsnis, nežinau kaip ant naujų automobilių, bet bent jau ant senesnių, tai kol nepašildai tiesiog papraščiausiai galima girdėti, kad visai kitoks variklio darbas. Man tai papraščiausia gaila automobilio užvedus prie -20 iškart važiuot, na nebent labai kažkur skubi. Šiaip kol variklis nesušyla visai kitokia ir alyvos klampa, tai jeigu iškarto sėdi ir važiuoji, tai pirmasias minutes gaunasi variklio drožimas tiesiog. Toks jausmas, kad komentaruose daugiau tiesos nei pačiam straipsnyje... Šiaip tai ne dėl to taip yra parašyta. Vokietijoje labai rimtai žiūrima į triukšmavimą visą, jeigu signalizacija pradės kaukt gali gaut baudą už ramybės drumstimą, tas pats ir dėl automobilio šildymo, jei nebūtų jokio garso, tai gal ir nebūtų tokių reikalavimų, tiesiog jiems žmogus svarbiau už variklio būklę, dėl to ir parašyta, kad ęsant galimybei geriau pašildyti, išskyrus Vokietiją.
bala 2014-01-21 22:45
Ar šildyti tai reiktų mašinos instrukciją atsiversti. Pvz nisanas siūlo pašildyti bent 30s.