Akceleratoriaus – nėra, stabdžių pedalo – nėra: vienratis elektrociklas "Ryno" (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

01 2014-01-30 13:31
viskas cool, tik viena "nereikšminga" detalė - stabdymas lekiant dideliu greičiu ir nors sekundei atsijungęs giro-kontroleris. Mirtinas liuobimasis i priekį garantuotas...
keturi 2014-01-30 13:36
Ta pati galima butu pasakyti ir apie elementaru dabartiniu stabdziu vamzdelio(zarneles) itrukima.
ISG 2014-01-30 14:19
Na mechaniniai dalykai turi privaluma. Tvarkingos mechanines zarneles tu su ranka labai jau lengvai nenuplesi. O jei ir suplys - yra pilna butu kaip sustabdyti masina - kad ir i bortus trintis (ekstremaliausias atvejis) O tie visi elektroniniai dalykeliai "be priezasties" gali paimti ir uzsigliucinti, o sededamas ant vieno rato nelabai ka padarysi
rimroot 2014-01-30 14:40
Bet iš esmės tai čia nieko ypatingo. Tas pats Segway tik kitokiu korpusu.
Simplicity 2014-01-30 14:59
pastebėjo teisingai,— mažiausias giro nesklandumas ir tu jau blynas. Kai kalba eina apie stabilumą, stabdymo kelią, keturi ratai geriau už du, du geriau už vieną. Bent kiek su motociklais susipažinęs tau pasakys, kad važiuojant motociklu paslysti ant drėgno kelio yra labai paprasta. Kai kuriuos nedidelius paslydimus galima pagauti, o šitas vienratis tokio paslydimo vairuotojui gali ir neatleisti. Ryno idėja tikrai graži, bet vaikinas sportiniu kostiumu ant to vienračio atrodo juokingai Neatrodo toks daiktas ir labai praktiškas,— važiuojant normaliu greičiui šitą daiktą tektų į kiekvieną posūkį guldyt.
Creatium 2014-01-30 17:23
O aš manau, kad tai yra puikus dalykas. Gal galėtų važiuoti kokių 25-30 km/val. greičiu ir kokį 30 km. Būtų pasaka. Kadangi elektrinis, tai faktiškai galėtų ir dviračių takais važiuoti.
01 2014-01-30 17:37
Mašinoje dar yra ir rankinis stabdis, be to jei tvarkingai bent kartą į metus varai mašiną i firmini servisą pilnai apžiūrai, nemanau kad truks ta žarnelė. Apie sveikos žarnelės diversinį nupjovimą nekalbu.
dzo 2014-01-30 18:55
o gal visgi elektrinis dviratis geriau? ir n kartu pigesnis, ir lengvesnis, ir maziau prieziuros/remonto reikalaujantis, ir imho saugesnis. prikuria jie tu keistenybiu, kas tinka tik "for fun", o ne kaip reali transporto priemone. net tas pats segway n metu gyvuojantis nei kiek nepakeite paprasto dviracio...
Creatium 2014-01-30 20:20
Kaip kam. Šis daikčiukas, nors ir sunkesnis, tačiau nepalyginamai mažiau vietos užima. Iš esmės, tai tu gerai pastebėjai - tai yra dar vienas for fun daikčiukas, kuris visai smagiai gali rasti savo, nors ir mažytę, nišą. Anksčiau ar vėliau toks daikčiukas vargu ar taps masiškai naudojamu daiktu.
deivis 2014-01-30 20:27
Tai gal ir lektuvais nebeskraidykim, drug paims ir sukvailios elektronika beskrendant, ar suges variklis ir t.t. visur islieka tikimybe, kad kaskas suges, nesvarbu tai mechanika ar elektronika viskas genda, cia tiesiog zmoniu pripratimas prie stereotipiniu priemoniu, kas po ilgo naudojimo nebesukelia baimes. Tiesiog priprantame.
dzo 2014-01-30 20:35
Na nereikia lygint nelyginamu dalyku. Palygink geriau kas butu staiga sugedus nors ir trumpam normalaus motociklo elektronikai ir sio vienracio motociklo elektronikai.
01 2014-01-30 23:05
smagu, kad dar yra blaiviai mąstančių ir turinčių supratimą apie elementarius techninius - inžinerinius principus.
nondescript 2014-01-31 03:24
Paplokim, modifikavo segvėjų, japonai tokių konceptų jau daug prikūrę: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes ... owheel.JPG http://www.netwerkin.com/wordpress/wp-c ... unicub.jpg http://www.autoguide.com/auto-news/wp-c ... U-main.jpg http://o.aolcdn.com/mars/16586/yikes.jpg
keturi 2014-01-31 15:31
Is tiesu mano pastebejimas apie tuos nelemtus stabdzius buvo ironiskas. Turbut atsisaudymas apie tai kad rankiniu stabdziu automobilio staigiai sustabdyti neimanoma arba kad giroskopa irgi kasmet galima tikrinti servise, arba kad tinkamai suprojektuotas giroskopas atliktu ir antipraslydimo sistemos funkcijas nera labai prasmingas. Ironija buvo skirta parodyt kad sios idejos paniekinimas vien del neva busiancio elektronikos gedimo yra kvailyste. Del elektronikos gedimu zuna daug zmoniu (pvz. Vokietijoje nesenai kaktomusa susidure du traukiniai kai valdymo sistema suvede juos ant tu paciu begiu, galima butu pateikti labai daug tokiu pavyzdziu), bet tai progreso nesustabdo ir nesustabdys. 01 komentatorius turbut pasibaisetu isgirdes kad kelios kompanijos(tarp ju ir google) jau bando save vairuojancius automobilius realiomis salygomis bendro naudojimo keliuose.