Kodėl lietuviai nervina vieni kitus kelyje?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2014-02-11 20:27
Na, va, aiškėja, kaip yra - policija Vilniuje leidžia važinėti per greitai, todėl visi išmoko saugiai važiuoti per greitai. Tipo, policijai vienodai, kad visi spjauna į jų ženklus, greičio ribojimus ir t.t? Nu nebus taip visada. Po dabartinių maksimalistų ateis kiti, dar greitesni - ir tada, kaip jau bus absoliučiai akivaizdu, kad ženklai ir kiti panašūs niekai neveikia, pridės, tarkim, gulinčių policininkų. Panašiai taip pat sudės, kaip pabėgius. Neveiks „špalai“ sugalvos dar ką nors. Visi fiziniai greičio ribojimai atsiranda dėl to, kad neveikia ženklai. Kurie buvo sustatyti todėl, kad vairuotojai per greit važiuodavo „Važiuoju greičiau - todėl saugiau“ labai panašu į „geriu, kad išblaivėčiau“
Simplicity 2014-02-11 22:22
Arthurai, jau rašiau,— slėpkis po pernykščiais lapais, nes , tai dėk čia savo VRM pažymėjimo skaną Kitu atveju nuleisk galvą ir tylėk, nes esi toks pats vairuotojas, su tokiomis pačiomis teisėmis ir pareigomis. Na, ir pradėk gerbti tuos, kurie važiuoja leistinu greičiu
Anonymous 2014-02-12 19:49
Dar apie skubančius profus - tie, kurie laksto už pinigus. Na tie, kurie „darbo reikalais“, „laikas pinigai“, ir panašūs svarbumai. Kodėl jie priversti lakstyti viršydami greitį? Mechanizmas tipinis: tarkim, norma 4 reisai. Atsiranda greitesnių, kurie sugeba padaryti 5. Keletą mėnesių uždirba daugiau, o po to norma tampa 5 reisai... Alga grįžta į tą patį lygį, bet visi priversti lėkti. Bet paskui atsiranda dar greitukų, kurie pavaro 6... Kodėl tipo saniteksai varo gazas dugnas? Užtat, kad šefui dzin KET - už viską pagal įstatymą atsako šoferis. Tai šoferį sodins cypėn, ir nepasakysi, kad tokios normos - juk tos normos pagal tuos pačius šoferius ir padarytos. Pagal greičiausius profus
Arthuras 2014-02-12 20:03
Pats tu slėpkis būdoj, nes nesugebi perskaityt, ką tau rašo. Jau paryškinau vietas, kuriuose akivaizdžiai policija nusiplauna nuo tiesaus atsakymo. O Regitroje už tokį važiavimą - gali gaut kritinę klaidą. Priminsiu, kad Regitra yra vienintelė įstaiga Lietuvoje turinti licenciją išdavinėti vairuotojo pažymėjimus. Jei dėl tokio važiavimo stiliaus to pažymėjimo neišduoda - vadinasi, taip važiuoti negalima. Kas dar neaišku? O tu man čia skiedei ir kliedėjai, kad aš vairuotojo pažymėjimus noriu atiminėt... Pasirodo, kad jo net išduoti tokiems šioferiams negali ir neturi.
sub 2014-02-13 16:22
Kalbant apie važiavimą leidžiamu greičiu - greitkeliuose esu pastebėjęs kaip sunkvežimiai lenkia vieni kitus. Juk Lietuvoje jų visų greitis ribojamas iki 90 km/h, bet jie sugeba lenkti vieni kitus ir tas skirtumas būna didesnia nei 5 km/h. Tai savaime suprantama kad lengvūjų automobilių spidometro parodymai galo nesiskirt o realus greitis skirsis. Vien dėl to antraeilininkas gali būti neteisus, nepraleisdamas tuo pačiu greičiu važiuojančios kitosTP.
Simplicity 2014-02-13 17:00
Arthurai, kelių eismo priežiūra užsiimančių pareigūnų darbą reglamentuoja Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas ir KET, o kas reglamentuoja Regitros darbą? Kodėl Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnyba turėtų vadovautis Regitros vidaus taisyklėmis, kurios nustato egzaminavimo tvarką? Tu čia ginčijiesi ir varai demagogiją, bandydamas primesti savo nuomonę, kad visi turi važiuoti pagal ženklus, kiši tą savo „be reikalo“ kaip paskutinį šiaudą. Tuo tarpu aš tau pateikiau visus Lietuvos Respublikoje galiojančius teisės aktus ir atitinkamų tarnybų atsakymus, kurie neprieštarauja tam, kad būtų važiuojama saugiu greičiu. Saugų greitį pasirenka pats vairuotojas, atsižvelgdamas į savo patirtį, eismo sąlygas ir automobilio techninį stovį. Jei dėl vienokių ar kitokių priežasčių nesupranti elementarių dalykių, tai kaip kokiam lėtesnio mąstymo individui viską iliustruosiu labai paprastais pavyzdžiais: 1. Gali skirtis vairuotojų patirtis, sugebėjimai, emocinė būsena. 2. Du automobiliai gali būti techniškai tvarkingi, tačiau vienas jų— su absoliučiai naujais pakabos elementais, o kitas jau nuvažiavęs 30-40 tūkstančių kilometrų, ne toks stabilus, bet vis dar su galiojančia TA ir neturintis defektų, kurie keltų grėsmę ar neleistų pakartotinai praeiti TA. 3. Naujos padangos turi 8mm mėsos, o gerai pavažinėtos gal tik 3.5mm. Tiek vienos, tiek kitos yra tinkamos keliui, tačiau pats supranti, kad sukibimo su kelio danga charakteristikos skirsis. 4. Siauros trumpos bazės aukštas automobilis bus mažiau stabilus ant kelio už ilgą žemą ir platų. Sudėk šiuos keturis (faktorių galima pridėti dešimtkart daugiau) į vieną visumą ir jei bent kiek košės galvoje turi, tai pamirši tą savo „be reikalo lėtai“, kurio griebies kaip paskutinio šiaudo.
Simplicity 2014-02-13 17:03
sub, neina čia jokia kalba apie antraeilininkus, autostrada važiuojančius antra juosta, kai pirma juosta yra tuščia. Čia diskusija vyksta su šoferiu, kuris sako, kad dviejų juostų kelyje (po vieną kiekviena kryptimi) visi turi važiuoti pagal ženklus ir GPS, o už važiavimą 70-80 km/h greičiu turėtų būti baudžiama kaip už eismo trukdymą.
Arthuras 2014-02-13 17:29
90km/h - nėra toks greitis, kad tavo paminėti faktoriai turėtų įtakos. Šituos faktorius būtų galima vardinti diskutuojant apie keliones autobanuose, automagistralėse...
sub 2014-02-13 17:37
Taigi visi turintys galiojančias teises privalo žinoti, kad nepasirinkus saugaus greičio tam tikrai kelio dangai esi pats kaltas įvykus avarijai. Taip grindžia policija avarijos protokoluose, aš asmeniškai likau kaltas įvykus avarijai dėl išvardintų priežasčių, nors ir važiavau mažiau nei leistinas greitis.
Simplicity 2014-02-13 18:04
Veikėjau iš Immortallt parašo, matau jog jūs toli eisit.