Ką per 2013-uosius išmoko Talinas, kuriame viešasis transportas tapo nemokamas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2014-02-18 14:33
Atsimenu kai Vilniuje padarė vos nemokamai važinėti pensininkams, tai jų buvo pilnas viešasis transportas su jų visokiomis pretenzijomis visiems.
lizunas 2014-02-18 15:05
, dabar tu pats čia priekaištauji
raimism 2014-02-18 17:28
jei 40,000 žmonių persiregistravo į Taliną (~10% gyventojų prieaugis), jau vien jų mokesčiai (GPM ir kiti tiesioginiai mokesčiai, kurie paprastai eina ne į valstybės, o į savivaldos biudžetus) padengė didelę dalį patirtų išlaidų. Jei pridėti ir tai, kad Taline važinėja labai nemažai Nissan elektromobilių, kuriuos valstybė pirko už parduotus taršos leidimus, o pagrindinių kelių ir sankryžų apkrova tikrai sumažėjo bent 10% - panašu, kad Talinas puikiai sprendžia transporto klausimus. Duomenų, kad tiksliai įvertinti čia mažoka, bet aš manau, kad tai labai puikus sprendimas.
immortallt 2014-02-18 17:58
raimism, sankryžų apkrova didžiąja dalimi sumažėjo ne dėl nemokamo viešojo transporto Laimėjimas - tie 40,000, kurie prisiregistravo Taline. Manau Vilniuje skaičius būtų ne ką mažesnis. Tiesa, kiek iš jų studentai?