Oru varomas „Peugeot“ gatvėse pasirodys jau 2015 m. Oro sistema tiks visoms kitoms mašinoms (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Jomajo 2014-02-27 14:34
genialumas paprastume!
stdio 2014-02-27 15:01
Elektromobilis paparastas, o su šiuo galėsi draugauti su serviso meistrais. Įsivaizduok esi servise - o ten meistrelis su intelekto nesužalotu veidu bando tavo stabdžius taisyti - nu depresija.
GTRooTube 2014-02-27 15:24
Tai ir yra ateitis, o ne tie nesąmoningi elektromobiliai. Elektromobiliai kuro kainos problemos neišsprendžia. Belieka laukti vien tik oru varomu modelių.
immortallt 2014-02-27 15:38
Dude.... Kaip tu klįsti... Tu bent įsivaizduoji kokie dideli energijos nuostoliai suspaudžiant orą? O kai slėgį išleidi, tu žinai, kiek reikia šilumos, kad įranga nepradėtų apledėti? Žiemą mašinoje bus šalčiau nei lauke. Negana to, slėgis yra tikrai pavojingas dalykas. Paklius bent viena brokuota bačka ir baigsis žaidimas su slėgiu.
gytis13 2014-02-27 15:43
Kiek per daug giriama, bet įdomu. Kažin kiek nenuvažiuosi su tuo nedideliu suspausto oro balionėliu, per mažai energijos, bet hidridui pats tas. Mieste bus efektyvu, užmiestyje tas pats. Aš važinėju užmiestyje, tai per 5 km reikia kartą paspausti stabdžius. Iš kur ta energija susikaups balione?Gaila, nerašo kiek galima nuvažiuoti su vien su suspausto orp balionu?
T 2014-02-27 16:06
Kiek žinau dar yra džipai kurių perteklinę energiją surenką spyruoklės. Deja jie kažkaip nepaplito.
Creatium 2014-02-27 16:46
O tai taip išeina, kad į elektromobilius sumontavus tokias sistemas ir važinėjant tik mieste, tai elektromobilį reikės įkrauti tik kas keletą savaičių. Ar aš neteisingai suprantu visos sistemos? Nes tokiu atveju manau čia galėtų būti ženklus proveržis toje srityje.
jureivis 2014-02-27 18:23
Laivuose variklius uzveda ne starterio pagalba, o butent su suspaustu oru. Bet kad dirbtu variklis su suspaustu oru, kazkaip labai abejociau. Nes balione slegis yra 30baru ir turi uztekti 12 paleidimu( jei neuzsikuria).
vardasas 2014-02-27 18:43
todel ir stato isilgai ismetimo vamzdzio kuris savo ruoztu greiciausiai ir sildys ta backele kad padidintu spaudima ir neuzssaltu. del broku manau yra isbandoma pries montuojant paliekant daug rezervo, jei gales atlaikyti dokumentaliai max 50bar tai realiai bus 70 ir daugiau o ne ta riba, cia deltu kurie megsta ivairu tiuninga. del saltumo net pigesnis kondencionierius, nepatiks saltokas klimatas ziema isjunk ta sistema ir problemu nera. energijos prikaups suspaudimui stabdziu pagalba o ne variklio. tamstele daug postini ir visada pries betkokias naujoves pries viska o ne pries gera ir paplitusia vidaus degima, labai panasu darosi kad jau jusu gimineje kazkas is iskastinio kuro neblogai uzdirba uzdirba, beje cia daugiau tokiu postintoju kurie bando kvailinti nie nemaste
immortallt 2014-02-27 19:06
Vardasas, turbūt mano postų nesi skaitęs. 50 barų nėra baisiai daug ir testuojama su 100 bar'ų. Problema yra ne pagaminus, o jinai išlenda eksploatuojant. Metalas dėvisi, atsiranda mikroįtrūkimai ir turėtų būt atliekama patikra. Labiau kontroliuojamose šalyse narų balionai tikrinami kas 2 metus. Tai automobiliui balionus išmontuos kas metus ir testuos? 10l 100 bar'ų nardymo baliono užtenka mašiną sudraskyti. Reti atvejai užfiksuoti, kai sprogsta mašinoje, lieka tik važiuoklė. Čia dar po važiuokle - išlakstys gabalais viskas. Aš esu už naujoves, bet šita sistema man rodos turės daugiau problemų nei naudos.
Atk 2014-02-27 19:37
Man patinka. Su elektra ne taip patikima, nors ir efektyviau.
vardasas 2014-02-27 21:13
tai tam ir yra papildomos apsaugos ir panasiai, tiesiog reikia isnaudoti visas energijos rusis kiek ymanoma kurias issvaistome paprastai, o ne laidoti naujoves kurios is pirmo zvilgsnio gal ir baugina. del sprogimo galima juk sukonstruoti kitoki baliona nei mums yprasta matyti, panaudokim saunamojo ginklo principa, kalbu apie kompencatorius, tycia padarykime viena arba abu galus silpnesnius kad sprogimo atveju plystu ar tai vienas galas arba kitas o ant tu galu sudedam kompensatorius masyvesnius, kas gausis sprogus? plys galas, kompensatorius neleis plysti toliau o oras tuo tarpu tiesiog issaus i prieki ar atgal tik vos pastumdamas iviena ar kita puse, toks sproges daiktas padarys maziau zalos nei sproges duju balionas ar bakas degalu, stai ir sprendimas kury reiktu tobulinti su indzinieriu galvomis
HDi 2014-02-27 21:48
Teoriškai efektyvumą padidintų, nes elektros variklis generatoriaus rėžime nesugeba visiškai pilnai atstoti stabdžių, tačiau tiek ši sistema tiek ir elektromobilis stabdant regeneruoja energiją tai abiem sistemom užpildyt manau neužtektų kinetinės energijos, aišku pritaikius atitinkamos talpos balioną kaip ir minėjau, efektyvumo būtų įmanoma išlaužti ir šiai dienai mums įprasta stabdymo sistema būtų reikalinga tik labai staigiam stabdymui Kas man patinka šitoj sistemoj, kad teoriškai ilgaamžiškumas priklauso tik nuo to, kaip kokybiškai ir gerai viskas bus pagaminta, nes pats energijos šaltinis nepraranda savo savybių, kaip kad baterija elektromobilio/hibridinio automobilio atveju.
immortallt 2014-02-27 22:01
HDi, oh you are soooooo wrong. Balionai plyšta su baisiom pasekmėm, o plyšta nuo dėvėjimosi. Sąlygos jiem bus sudėtingos. Kompresoriui darbas sunkus irgi dyla.
HDi 2014-02-27 22:18
Kiek žinai kompresorių užsilenkusių? Pas mane garaže tarybinis sukasi jau gal kokių 40 metų:D Variklių su įpūtimu turbinos ir belenkiek atlaiko (jį dar veikia stipri temperatūra), o kur kompresorius nuo diržo sukasi, tai išvis praktiškai amžinas reikalas ten. Jau nekalbu apie dyzelinio variklio įpurškimo sistemos siurblius, kuriuose slėgis dešimtimis kartų didesnis jei kalbant apie naujausias, ir apie senesnes, kurias su nedideliais pakeitimais galima pritaikyti orui, o slėgiai ten ir triženklėj zonoj. Ir nelygink nardymo balionų, su tais kurie naudojami mašinoj, jiems atskiri standartai taikomi. Pasiskaityk apie ISO_11439 standartą. Jis pagrinde didelio slėgio dujų talpyklom skirtas, tačiau tas pats pritaikomas ir didelio slėgio oro talpykloms.
technologas 2014-02-27 22:47
Automobiliai itin aštrių pojūčių megėjams
vardasas 2014-02-27 23:14
tam ir siulau silpnesnius galus gaminti plius kompensatorius, kompensatorius turetu atrodyti kaip vamzdis vamzdyje, siuo atveju balionas vamzdyje su siokiu tokiu tarpu. kas ivyktu sprogus? to vamzdzio nebeturetu plesyti ir oras versis per abu galus, beto su ta kinetine jega tokiu slegiu nelabai pasieksi
immortallt 2014-02-28 00:37
Jei iš foto atmintis neapgauna, tai čia šitam atvejyje buvo ~70 barų. 100 barų 10l balionas padėtas bagažinėje - lieka tik važiuoklė. Ai, sakai narų balionams reikalavimai maži?
Jomajo 2014-02-28 05:34
atrodo kad cia specai geresni uz peugeot inzinierius, taigi jei i serijine gamyba leisti zada tai bus atlikti visi saugumo testai ir niekas neleis jei tik bent kas ne taip, dabar pamate kazkokia samadielka susprogusia nuotraukoj ir atrodo kad kas antra taip sprogines. tai benzino bakas su siuo palyginus turetu buti atomine bomba, o kaip del furu visos veziojasi tuos balionus ir ne pacius naujausius, daug susprogusiu?
Laumis 2014-02-28 08:47
Tikras lietuvis. Tegul išsitaško kaimynines mašinos geriau