Pigią elektrą JAV gamins geležinkelių elektrinės (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MANTASM 2014-04-02 17:32
Tokios sistemos sukaupta potencinė energija (idealiu atveju) bus (mgh), atlikę veiksmus gausime daug džiaulių, arba 588 kWh, tai visai nedaug. Tokios sistemos n.v.k. manau nebus didesnis nei 50 proc, taigi atiduodamos energijos kiekis apie 300 kWh. Tekste kalbama apie 2 MW galios generatorius. Sakykime sistema sukauptą energiją atidavinės 1 h, tai generatoriaus reikalinga galia (0,3 MW + atsarga), o jei 3 valandas tai (0,1 MW + atsarga) galios generatoriaus užtektų. Tokia sistema galbūt save pateisintų kažkokiam pikiniam energijos poreikiui trunkančiam pvz: 9 minutes, per kurias visa sukaupta energija paverčiama el. energija, tuomet reikėtų generatoriaus 2 MW galios. Bet kaip čia su pagreičiu, nes per 4,5 minutės vagonai turėtų pasiekti max. greitį ir ne taip jau mažą 106,7 km/h, ir per 9 minutes privalės nuvažiuoti visus 8 km (jeigu tolygiai greitės , o paskui tolygiai lėtės tai dar per 4,5 min. sustos). Neturiu laiko skaičiuoti, todėl negaliu pasakyti ar tai realu.
immortallt 2014-04-02 17:51
O kodėl turi greitėti? Veikia generatorius, kuris sukamas stabdymo jegos, gi nereikia tau nuolat greitėti, kad daugiau energijos pagmainti. O energijos kiekį sukaupiamą maksimalų gali didinti padidindamas sąstato svorį. Ar kažkur kažką praleidžiu? Čia yra Kruonio HAE pakaitalas kalvotoms ir sausoms vietovėms.
MANTASM 2014-04-06 09:56
Kai greitis lygus 0, galingumas 0, o reikia pasiekti 2 MW galingumą reikia didelio greičio, masė nekinta. Kaip pasiekti didesnį greitį be pagreičio?