4 centai už litrą: Venesuela išlaikys mažiausias pasaulyje benzino kainas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

phemark 2014-05-29 13:10
O kodel jei taip daro? Nelabai suprantu kam reikia tiek subsidijuoti benzina, kai ir taip sunku jiems biudzeta normalu turet...
Simplicity 2014-05-29 13:20
Komunizmą stato
sub 2014-05-29 14:35
Parduotų Europai po 0.50 euro už litrą, tai Europos žmonės daug pinigo sutaupytų, ir Venesuela iš skolų išlystų kaip mat.
deivis112 2014-05-29 16:14
Vyrai, neškit kanistrus, skrendam į Venesuelą!
immortallt 2014-05-29 16:19
Tu supranti, kad jie pardavinėja ženkliai žemiau savikainos? Subsidijuoja iš biudžeto. Baltarusija irgi panašiai daro. Eksportas už 50 euro centų gal nebūtų nuostolingas jau, bet pelno vargu ar būtų. Negana to, transportavimas prisidėtų ir greičiausiai kaina būtų didesnė nei Europoje. Europoje kuro kainos didžioji dalis yra akcizas.
Kadras 2014-05-29 16:52
Esme tame, kad benzina gamyklos pardavineja rinkos kaina, nesvarbu kokiai tu saliai parduodi Kinijai, JAV ar ES, yra nustatyta benzino kaina ir tiek, taip pat kaip nustatyta naftos kaina. Jei gerai pamenu, benzo kaina kuria parduoda rinkai yra apie 1.3lito, tada kiek prisideda akcizas ir likusi dalis degalines. Aisku buna kad padaro imones nuolaidas, pwz kaip mazeikiu nafta daro Latviams, nes jie iskarto visiems metams sutarti pasiraso ir perka dideli kieki, todel keliais centais pigiau. Todel jei venesuela parduoa uz 4centus litra benzino, tai likusia dali 1.26 turi sumoketi valstybe, dotaciju pavidalu.
PCP 2014-05-29 17:19
Šalyje trūksta elementaraus maisto, bet valstybė leidžia milijonus subsidijoms kad benzinas būtų pardavinėjamas 20kartų pigiau už savikainą. Komunizmas visam gražume.
manas 2014-05-29 19:27
Tai idomu kas butu jei keliais centais pakeltu ta kaina, tipo per brangu, nebeipirktu zmones? Juk infliacija ir ten yra, po tiek metu kai kaina vienoda, jiem ir patiem juokingai maza turetu atrodyt.
Arns 2014-05-29 19:58
Nuo požiūrio priklauso. Gal kaip tik, jei reiktu už kurą mokėti rinkos kaina, nemažai smulkių ūkininkų bei privatininkų bankrutuotu, nes išlaidos išaugtu, o pajamos nė kiek. Tad nėra blogai, kai neleidžiama didėti atotrūkiui tarp turtingų ir vargšų. Problema, kad Venesueloje nelabai dirbama ties visos ekonomikos pakėlimu, kad šalis galėtu ir be dotacijų gyventi.
immortallt 2014-05-29 20:06
Tuo metu, nėra paskatos taupyti, nes kuro kaina mažesnė nei vandens, tai važinėjasi su 30l ryjančiais trantais ir važinėjasi tie, kurie ir taip jau sąlyginai geriau gyvena.
Arns 2014-05-29 20:18
Apie kokį taupymą gali kalbėti skurdžioje šalyje? Turtingi ir prie 1000$ už litrą važinės, jei tik norės. Juolab naftą subcidijuoti jiems lengviausia, nes ji - šalis eksportuotoja. Tą patį daro net gerokai turtingesnės Arabijos pusiasalio valstybės, nes tai pastebimiausia ir bene geriausiai pajaučiama net eiliniams gyventojams socialinė parama.
Simplicity 2014-05-29 20:32
, kurie subsidijuojamus pinigus po savo kišenes perskirsto. (Panašiai kaip žaidime Tropico.) Šiaip, įdomiai su tuo tarybiniu komunizmu gaunasi... Lyg ir ne durpes su smėliu pardavinėja, yra penkta pagal dydį naftos eksportuotoja, bet vis tiek giliausioj šiknoj sėdi.
Vytax 2014-05-29 21:26
Šitokios subsidijos reikalingos tik turtingiems. Nes skurdžiai ten tikriausiai išvis neturi už ką net pačio seniausio važiuojančio kledaro nusipirkti. O šiaip tai gamtinių išteklių šalyse subsidijos įprastas dalykas. Bet jos įprastai subsidijuoja gamybą ir užimtumą, o ne vartojimą.
immortallt 2014-05-29 21:55
tai vat, subsidijuoti kažkiek galima, bet protu suvokiamas ribas. Subsidijuoti geriausia ne vartojima, o kaip aukščiau jau pastebėjo, investcicijas, gamybą, kuriamas darbo vietas, o dabar kainuoja per metus milijardus, o naudos mažai.
hamann 2014-05-30 06:01
čia tam yra dvi medalio pusės. venesuelloje yra fiksuotas autotransporto priemonių kiekis. t.y. norint nusipirkti naują automobilį - turi nupirkti seną ir jį utilizuoti. laužai ten kainuoja kosminius pinigus. dažnai žmogui automobilis yra "gyvenimo pirkinys". tad prieš darant išvadas reiktų įsivertinti abu faktorius, tiek kuro kainas, tiek automobilių deficitą
immortallt 2014-05-30 14:45
taigi, hamann dar patvirtino mano pirminį įspūdį - realiai tai privilegija geriau gyvenantiems.