Tai ne spūstis, o norma: visuomenio transporto kvadaratiniame metre turi tilpti 7 keleiviai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sljder 2014-09-11 13:53
7 keleiviai kvadratiniam metre? Čia niekur nesuklįsta? Nes labai jau didelis kiekis.
uodas 2014-09-11 14:21
meginom darbe sustoti kazkaiptai 6tas jau apibreztam kvadrate nebesilaike
Kadras 2014-09-11 14:38
https://www.youtube.com/watch?v=b0A9-oUoMug Viskas imanoma
1337 2014-09-11 16:20
Avarijų atveju didžiausius kamščius sudaro vėplos, kurie privažiavę nelaimės vietą būtinai turi pristabdyt ir pavėpsot. Ne kartą teko matyt tokius kamščius, kur jiems susidaryt nėra jokių objektyvių priežasčių, visi galėtų beveik nelėtinę važiuot ir pravažiuot, bet ne, būtinai kiekvienam idiotui pacekavint prisireikia
lucy 2014-09-11 16:38
Jo ir valdžia nori jog žmonės persėstų į viešąjį transportą... Teko važinėtis metus piko laiku ačiū daugiau nebenoriu. Pasijauti kaip visiškas bomžas, daugumos snukiai perkreipti kaip iškankinti, autobuse smirdi, o jei dar pirmadienis... Tai pasižiūrėjus į kiekvieno veidą ir matosi koks "geras" savaitgalis buvo, o neduok dieve jei dar koks prisimyžęs bomžas įlipa... + su autbosu į darbą užtrukdavau lygiai valandą ( skaičiuoju tik išėjus iš namų, važiuodavau su persėdimu), su mašina 20 minučių. Autobusams NE!
Sljder 2014-09-11 19:13
Pritariu, lygiai ta pati patirtis. Vilniuje į paskaitas važiuodavau valandą, irgi su persėdimu (su mašina iki 40min). Aišku su daugybe žmonių susigrūdus, plius vasarą per karšta, o žiemą per šalta.
FtBall 2014-09-11 20:34
Kada paskutinį kartą važiavai? 1990? Tiems, kurie bėdavoja, jog blogai viešuoju važiuot, tai bent jau nebėdavokit prie kuro kainų ir straipsnių apie apsunkintą TA.
sabotan 2014-09-11 20:42
Kokiam kaime tu gyveni as nu sauletekio iki gariunu su autiku 50 min vaziuoju. Ir del tu bomzu smirdanciu kazkaip ju yra daug maziau ir paskutinis atvejis buvo gal pries pusmeti. Odel transporto tai trleibusus autobusus atnaujint reiketu . Nes dabar piko metu siuncia senus autikus trulikus toks sudas ir gaunasi. Pats automobili turiu kartais vaziuoju bet kai pagalvoji kiek pinigu jis sueda i metus gaunasi kokie 5 6 gabalai jai vien atomobiliu vazineji jai nedaugiau
PCP 2014-09-11 23:11
http://old.marsrutai.lt/vilnius/lt/#Sea ... ;3;500;3,1, čia gal koks pagreitintas autobusas važiuoja apie kurį tik tamsta žino? nes net jeigu ponas gyvena ir nakvoja autobuse, tai yra neskaičiuojam laiko nueiti iki stotelės, laukimo. Vistiek 50min nesigauna. Kaip čia?
werafonas 2014-09-12 02:23
Kažkoks lievas maršrutas. Nuo paskutinės stotelės iki Gariūnų siūlo eiti 8 minutes..
ElniaRagis 2014-09-12 10:58
ištikrųjų tai didžiausia rykštė yra bomžai ir narkatos, jei dažnai važinėji nuo centro ar nuo taboro, visada įlips toks pilietis, kuriam atiteks didžioji dalis autobuso, kuris gali važiuot be bilietėlio ir išvis primeta, kad autobusas kaip jo private house. Sucks, reiktų gražint įlipimą pro priekines duris, problema išsispręstų. O dėl per šaltą ir per karštą. Vis stengiamasi taisyt situaciją, tačiau vis nepakanka lėšų.
PCP 2014-09-12 11:36
O priekinės - nu taip jos gal sprendžia bomžų problemą, tačiau VT vilniuje yra ir svarbesnių - pvz tokia kad jis siaubingai lėtas. O grafikai suderinti klaikiai - neretai matai kaip troleibusas tik ir derina kaip čia ant raudonos užtaikyti. Suprantu juos suderinti yra sudėtinga, bet sėdint tam trulike ir skubant bent jau langą išdaužti vistiek norisi. Kaip lipimas per duris šias abi problemas dar paaštrintų aišku ir taip. Tokia tvarka tinka priemiesčiuose ir kaimuose (Kaunas pvz) kur keleivių srautai nėra dideli, arba kuomet autobusai nėra pagrindinė susisiekimo priemonė (vakarų europa). Jau įsivaizduoju kaip vilniuje į sudvejintą 3g dieną žmonės lipa per vienas duris. Gal jūs duskit mielieji
kestutisz 2014-09-12 12:17
Tai čia tiesiogiai susiję. "Visuomeninis" transportas yra toks prastas (ir praktiškai nesimato jokio pagerėjimo per dešimtmečius), kad vienintelis būdas priversti žmones į juos sukišti yra prievarta - akcizais, mokamasi parkingais beigi šiaip mokesčiai už orą (tas naujoviškas prievartinis išregistravimas nenaudojant)
arvydas.laimutis 2014-09-12 18:04
Paprasta matematika Gyvenu Taiko gatveje dirbu konstitucijos pr. Galima nuo pat namu vazuoti 43 ar 73 uztrunka 30 min pirmyn atgal 1 h. Kaina per menesi 100 Lt Vazuoju žinoma automobiliu nes, iki darbo 6 km pirmyn atgal 12 km per menesi 240 km.. Tarkim mano dyzeliukas ryja 8l gaunasi 20 l kaina 20*4.50 90 lt Plius keliones laikas sutrumpeje 20 min. Nekalbu apie konfota ir laukima stotelese prie - 20. Aisku masinai reikia keisti tepalus filtrus ir t.t bet kadangi ir zmona pakelui paleidziu prie spaudos rumu i darba tai jau ir atsiperka viskas
immortallt 2014-09-12 20:51
Nesimato progreso? Nuvažiuok į kokį Rusijos kaimą, tada grįžk ir pasakyk, visgi yra progresas ar ne. Tiesa, galėtų būt geresnis šiek tiek. Arvydas.laimutis, staiga parkingas tapo tau nemokamas? Ir nuo taikos iki Gedimino prospekto yra beveik 7km, o pro spaudos rūmus ir 8km. Tik darbo dienų bilietas kainuoja 80 litų. Automobilio kainą tai visai išmetei. Kaip nusipirkai pirmąjį, taip turbūt su juo ir iki grabo lentos važinėsi?
Sljder 2014-09-12 22:02
Ne, nu negaliu, įrodonėja žmonės, kad autobusas pigiau už mašiną... TIKRAI TAIP! Dėl to studentai, pensininkai ir visi neskubantys bei turintys mažesnes pajamas jais ir važinėja. Priskaičiuok, kad važinėdamas autobusu galiu per dieną sudaryt 3 sutartis, o su mašina 6. Skaičiuokit komforto sumažėjimą autobuse, atvažiavimą į darbą suprakaitavus vasarą ir kt. dalykus.
FtBall 2014-09-12 23:18
Mano nuomone, didžiausia bėda su tais, kurie įrodinėja, jog vienas ar kitas pigiau, yra jog vien kraštutinumus pastebi. Žmogui, kuriam 10min iki stotelės, 15min kelionė bei dar 10min iki darbo, kuris prasideda 8val - tikrai su mašina nebus greičiau.