Degalų kainų viražai Lietuvoje virkdo ir juokina

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2014-11-18 08:42
Pigesnis kuras lv, ee ir pl? Kartais pasiseka ir pora centu buna pigiau. By ir ru lyginti, tai obuoliai ir kriauses. Technologijos.lt iki dunduku davaziuis tuoj, kai tik mesla spausdina.
bahuriux 2014-11-18 09:26
Tai tu nesutinki, kad kaltas Orlen monopolis ir godus karteliniai mazmeninikai? O as manau, kad kaltas konkurencijos nebuvimas ir monopolio palaikymas istatymais, zinoma dar ir akcizai per dideli su tokiais atlyginimais, juos gali mazinti iki ES minimumo. Isvis labai idinga praktika apmokestinti akcizais energijos isteklius, pasiziurekit i JAV, ji klesti. Kaip zmogus pazystantis versla is vidaus turetum suprasti, kad pigesnis kuras didina konkurencinguma ir zmoniu perkamaja galia. Uz sutaupytus pinigus bus perkama ne (sitie pinigai iskeliauja is Lietuvos), o musu salyje pagaminti produktai. Straipsnis nera nesamone.
hamann 2014-11-18 09:40
kad jau tokį lyginimo būdą pasirinko (vid.atl. / kuro kainos) tai gal dar reiktų įsivertinti kad ir pvz atstumai didesnėse valstybėse didesni? kitur normalu ir 200 ir 300km į darbą važiuot ir kamščiai ne lietuviški būna..
immortallt 2014-11-18 10:26
bahuriux, neieškok straipsnyje to, ko nėra. Kuras tikrai ne per brangus, gal nebuvai išėjęs į gatvę? Pilna mašinų. Šiaip akcizai ir yra minimalūs arba keliais centais aukštesni. Be to, to neįtakoja degalinės, apie ką kalba. JAV klesti ir tarša. Per gyventoją berods vis dar pirmauja pasaulyje. Pigesnis kuras, bet ne tai analizuoja šūdstraipsnis. Straipsnyje tu matai, ką norėtum pamatyti gerai parašytame darbe, bet to nėra. Kainų reguliavimas galimas tik ten, kur neišvengiamas. Monopoliją Orlen'ui, pati vyriausybė sudariusi ir nė viena nieko nedaro, kad ją sumažinti. Guli ir paruoštas įstatymo projektas stalčiuje galintis paskatinti prekybą ir konkurenciją su kitomis šalimis. Straipsnyje damušė, kai pradėjo lyginti kuro kainas su Rusijos ar Baltarusijos. Dar su Egipto reikėjo palyginti, kur ~95% kainos subsidijuoja valstybė.
Kadras 2014-11-18 12:26
Taigi praeita savaite toki pat nesamoninga straipsni isleidot, kam sia savaite vel leisti? Ir apie kokia cia monopolija cia kalba? Dar karta pakartosiu, kuro kainos nepriklauso nuo orlen lietuvos, o nuo pasaulines marzos. Lietuvoja OL parduoda tik apie 10proc savo produkcijos, visa kita eksportuoja, o Lietuvoje parduodamas kuras yra apytiksliai apie 85% is OL. Jei kuras butu pigesnis Rusijoje, Lenkijoje ar Norvegijoje, tai paprasciausiai importuotu jo daugiau, bet to nera, todel pigiausias variantas pirkti is OL. Dar pries skalunu duju buma JAV, apie 60% OL kuro eksportuodavo i JAV, pasauline marzos kaina.
mmm 2014-11-18 17:43
immortallt "Kuras tikrai ne per brangus, gal nebuvai išėjęs į gatvę? Pilna mašinų." va cia tai negalejau neprisijungti ir neparasyti, p.s toliau net neskaiciau. as tai pastebejau kad maisto parduotuvese pilna zmoniu tai maistas per pigus ( na cia pripazystu kazkiek tiesios gal ir yra) bet- pastebejau gatvese zmoniu daug tai gal gyvenimas per geras
immortallt 2014-11-19 00:44
mmm, jei po vieną mašinoje važinėja, tai tikrai geras gyvenimas. Automobilis yra prabangos prekė. Kuro kaina yra visai normali, o jei norit lyginti algas su JAV, palyginkit, kiek kainuoja apendicito operacija JAV ir Lietuvoje. Na arba galit lyginti sveikatos draudimo kainas. Pasirinkti kažką vieną lyginti yra apgailėtina, nes pvz galima lyginti pampersų kainą Norvegijoje su Lietuvos, tai gausis tragiškas vaizdas mūsų nenaudai, bet galima lyginti ir degtinės kaina - tragiškas vaizdas Norvegijos nenaudai. Toliau, galime lyginti dujų kainą, kurią moka vartotojai Ukrainoje ir Lietuvoje - nu baisu mūsų pusėn, bet jei kaina, kurią sumoka realiai Rusijai, nu tai baisu Ukrainos nenaudai. Perspective, perspective, perspective. Kuras kainuoja Lietuvoje ne brangiau, nei aplink.
bahuriux 2014-11-19 08:25
Prabangos preke, rimtai taip manai? Dar Ostapas Benderis berods sake "automobilis nera prabanga, tai butinybe". Aaaaa supratau, tu nemegsti stoveti tame paciame kamstyje su vargu0liais, nori kad ju neliktu keliuose. Bet ar supranti jei taip atsitiktu, akcizas kurui butu ne minimalus ES, o maksimalus ir moketum mokescius uz kelius, arba metini keliu mokesti, kas manau ir tau jau pradetu nebepatikti.
immortallt 2014-11-19 09:17
Asmeninio automobilio neturiu. Tad tavo visa argumentacija sėkmingai sugriuvo. Hitleris irgi daug ką sakė. Ir? Ford'as apie automobilius daug visko irgi prikūrė, bet automobilis kaip buvo, taip ir liks prabangos prekė.
Arthuras 2014-11-19 09:51
Ne visada automobilis yra prabanga. Priklausomai nuo to, kam jį naudoji. Jei darbui - tai būtinybė. Jei šeimai(vežiot vaikus į darželį, prekintis ir t.t.) - tai būtinybė. Tačiau jei naudoji jį tik tam, kad tik savo užpakalį nuvilktum į darbą ir atgal - tai jau prabanga.
immortallt 2014-11-19 10:00
Darbui - tai kita tema, kurios net nelieti. Šeimai vežioti, pora kolegų pas mane net vaikus su dviračiu nuveža net dabar. Mašiną turi, bet kol kas nevažinėja. Vat trečios kategorijos ir yra daugiausia.
Arthuras 2014-11-19 20:30
O čia jau idiotizmas. Ta prasme, nereikia perspausti. Taip, važinėti vienam tik į darbą ir atgal, tarkim, gyvenant Vilniuje - ne visada protinga, bet jei gali sau šią prabangą leisti... Gyvenant kokiam kaime - kitos išeities gali ir nebūti, tada automobilis jau ne prabanga. Vaikus vežioti viešuoju ar ant dviračio - yra du variantai. Arba esi neturtingas ir tokiu atveju negali sau leisti turėti vaikų, arba esi neprotingas, nes kankini vaikus viešajame ar šaldai ant dviračio.
FtBall 2014-11-19 23:27
Nėra toks blogas tas viešasis transportas, kad būtų galima jį kankyne vadint. O 0 šalčio visai nėra tokia temperatūra, kuri žmogui būtų kenksminga. Prie -20 žmonės į vandenį lenda.
immortallt 2014-11-20 14:14
Arthuras, tai zmogus, kuris sau gali leisti garantuotai daugiau nei tu, finansine prasme. Kaimuose gyvenantys miestuose kamsciu nesukelia. Nebent jie vazineja i darba mieste, tada tai prabanga bet kokiu atveju, nes leidzia sau gyventi uz miesto.