Kodėl Xiaomi išmanieji telefonai tokie pigūs?  (2)

Samsung pozicijos praėjusiais metais Kinijos rinkoje smarkiai susilpnėjo, o tam didelės įtakos turėjo kompanija Xiaomi. Ji siūlo konkurentų flagmanams prilygstančius produktus, tuo tarpu marketingas ir platinimas vykdomi Internete.

Tačiau dar vienu populiarumo faktoriumi galima laikyti žemą Xiaomi išmaniųjų telefonų kainą.

Kadangi Kinijoje jie pardavinėjami išskirtinai elektroninėse parduotuvėse, tai leidžia smarkiai sutaupyti (nėra offline parduotuvių ar operatorių antkainių, sutaupome logistikos srityje), o kartu sumažinti telefonų savikainą.

Kitu faktoriumi, apie kurį leidinio TechCrunch žurnalistams užsiminė Xiaomi viceprezidentas Hugo Barra, yra ilgas kompanijos produktų gyvenimo ciklas.

„Kadangi jie išbūna prekyboje 18-24 mėnesių, per tą laikotarpį jie spėja atpigti 3-4 kartus. Modelis Mi2/Mi2s prekyboje yra jau 26 mėnesius, Redmi 1 išleistas 2013 m. rugsėjį, o Redmi 2 anonsuotas tik šį mėnesį.“

Savikaina mažėja, nes krenta šiems telefonams skirtų komponentų kainos, o vartotojiškų įrenginių segmente tai ypač pastebima. Kainą sumažinti padeda ir nedidelis išleidžiamų modelių skaičius.

Xiaomi marketingo politika numato informacijos platinimą per socialinius tinklus, o tai leidžia sutaupyti reklamos biudžetą, kurio dydis Samsung ir kitų gamintojų atveju skaičiuojamas milijardais dolerių.

Tokios politikos minusu yra ypač maža pelno marža, tačiau visa tai Xiaomi bando kompensuoti savo firminėmis tarnybomis ir mobilių programėlių parduotuve.

Neseniai anonsuoti išmanieji telefonai Mi Note ir Mi Note Pro negali pasigirti maža kaina. Vis tik užsitarnavusi kokybiškos produkcijos gamintojo reputaciją, Xiaomi įgijo daugybę gerbėjų, kurių aukštos kainos nebaido.

Analitikai mano, kad 2015 m. vien Xiaomi Mi Note modelių bus parduota apie 13-15 mln. Jau dabar kompanija stebi didelį vartotojų susidomėjimą, kurie stoja į online eiles. Mi Note pardavimai Kinijoje prasidės sausio 27 d., tuo tarpu Mi Note Pro – kovo mėnesį.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(10)
(1)
(9)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: