Kas svarbiausia perkant padangas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2015-02-09 10:10
Bet svarbiausia, pries pirkdami padangas nusipirkite teisinga auto kuri stabiliai stovi ant kelio. Is mano 4 turetu auto man patiko (nes nebuvo neprognozuojamos ant kelio) tik 2 kurios buvo daugiau ar maziau ,,sportines\'\'. Prasciausiai valdomas dabartinis vw passat, tiesa sakant niekada dar nebuvau vairaves prasciau valdomos masinos. Kai turesit teisinga auto, su teisinga vaziuokle tada pradekit galvoti apie teisingas padangas, nes antraip kaip lavonui klyzma tos geros padangos bus. O jei jau taip atsitiko kad auto neteisnga tada belieka vazineti perdetai atsargiai.
Gaziux 2015-02-09 10:55
Priklausomai apie kuri wv passat kalbi nes ju ne vienas ir ne keli yra, be to geriau perdetas atsargumas negu veliau per zinias ziureti kaip nepasirinkes saugaus greicio kazkoks kelmas uzsimuse. Ir as nelabai suprantu ko su sportinem masinom vazinejantis norisi kazka isspaust is seimynines masinos?
Jomajo 2015-02-09 12:09
kodel Lietuvoje draudziama naudoti skirtingo protektriaus rasto padangas ant vienos asies?
1337 2015-02-09 12:19
Užsidėk ant vienos kojos kerzą, o ant kitos kedasą. Nu, kaip sekasi vaikščiot? Airijoj leidžia kad ir visas keturias skirtingas turėt. Užtat labai graudu būna, kada pradėjus lyt ar iškritus penkioms snaigėms visi peršika ir vos ant 30-40km/h mieste pradeda vilktis
Jomajo 2015-02-10 01:49
skaitykit dar karta ko klausiu, as nekalbu apie skirtingus ismatavimus ar skirtinga sudeti (ziemine/vasarine). Ar bus tau skirtumas jei vieno kedo rastas bruksniai, o kito eglute? kaip suptrantu logisko paaiskinimo siam draudimui nera. Ne tik Airijoj nera sio draudimo bet likusioj UK. Vairuotojai tikrai ne del padangu meta greiti vos iskritus keliems lasams, tiesiog cia kitoks vairavimo stilius (perdetai atsargus) kas taip pat nevisada gerai.
bahuriux 2015-02-10 08:41
Taip tik atrodo kas cia tokio jei protektorriaus rastas skirtingas, o realiai tai isvis skirtingos padangos, net jei skaiciai ant sono visikai tie patys, net jei abi padangos tarkim ziemines, skiriasi gumos kietumas, padangos karkaso ir sonu kietumas, siek tiek netgi plotis ir aukstis (tiksliau kaip pasideda protektoriaus krastas ant asfalto), jau nekalbant apie protektoriaus rasta kuris kartais buna isvis skirtingu tipu ir skirtingas sukibimas skirtingomis oro salygomis. Jei bus ant vienos puses minkstos gumos padanga, ant kitos kietos, ekstremaliai stabdant trauks i viena sona, kai salta i minkstesnes padangos puse, kai silta i kietesnes, cia jei ziemines padangos. Jei vasarines ir vasara atvirksciai, cia del to kad ziemines yra stipriai ir smulkiai raizytos, kai silta tas jau pradeda trukdyti sukibti. Jei vasarines skirtingo kietumo stabdant, kai sausa ir slita trauks i minkstesnes puse, kai slapia i kietesnes. Zinoma tam yra ABS, bet tas tikrai neprideda stabilumo ir ilgina stabdymo kelia. Taigi jei gerbiat save bent jau ant asies reiketu uzdeti to pacio gamintojo, to pacio modelio padangas, o ant visu ratu tu paciu dydziu, jei gamintojas nera numates kitaip. Jei masina yra lengvoji ir turi 4 varomu ratu sistema tai isvis turi buti visos 4 padangos vienodos ir netgi vienodai nudilusios, nes antraip gadina transmisija neatsimenu, kaip ta vieta vadinasi, bet ten tas diferencialas kuris yra tarp priekines ir galines asiu.
Pumper 2015-02-10 09:15
Rover'į pavairuok O dėl Passat, tai gal važinėjai su užsilenkusia važiuokle.