Kodėl magistralėje važiuojame iki 130 km/h, jei galėtume 150 km/h?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-02-19 20:34
15 metų mašina, prižiūrėk kaip nori, jinai neatitiks gamyklinių standartų, nes metalas degraduoja nepriklausomai tu ją laižysi, laistysi auksu ar dar ką darysi. 15 metų bmw jau irgi kibiras, nereikia apsimetinėti kitaip. Na mitas ne mitas, tarpinės suėjo, nesakė, kad tikrai dujos, bet greičiausiai.
VikceII 2015-02-19 21:05
taip kibiras, bet pakankamas kad dar vaziuociau patogiai (beto toks lietuvos 15metu autoparko vidurkis), dujos gal ir eda bet pas mane nuo 226k iki 400k (50k yra mano kiti buvusio seiminko) dar vaziuoju, variklis veikia be problemu o per toki atstuma dujos jau senai atpirkusios kitam varikliui..
bahuriux 2015-02-19 21:21
Jei po galva tarpine prapute, tai nuo benzo 2 kart greiciau, tas atsitinka nei nuo duju, nes dujos dega netgi leciau nei benzas ir sukelia mazesni slegi uzdegimo pradzioj.
Xdmin 2015-02-19 21:53
Matau mes skirtingai suprantam savoka kibiras, tiesa? Tau kibiras senas, pigus auto? As tai va ka kibiru vadinu: http://srv2.betterparts.org/images/toyota-iq-13.jpg Nenuvertink senu masinu, jos vaziuos ilgiau nei tos naujos pagamintos garantiniam laikotarpiui.
immortallt 2015-02-19 22:53
Dėl variklio ir dujų žalos - mechanikoje daug nenutuokiu, gali visko būti Anyway, su dujomis žaisti, sumažėjusi bagažinė ir net su profesionalia įranga sumažėjusi galia - geriau jau dyzelis tada. Tas irgi turi savų trūkumų aišku. Kibirai dviejų rūšių būna: 1) seni/blogai prižiūrėti trantai, kad ir tas pats BMW 2) kibirai dar gamykloje 3) ir yra kiauri kibirai, kurie priklauso abiems šioms kategorijoms.
namaste 2015-02-20 13:49
Dujų balioną galima montuoti vietoje atsarginio rato, ir jeigu bagažinėje bulvių maišų visada nevežioji, įsimeti atsarginį ratą, reikalui esant gali pasidėti garaže. O jeigu vežioji tada perki tam skirtą automobilį. Tvarkinga dujų įranga variklio galios įtakai turi tiek, kad tu net nepastebėsi skirtumo, tačiau važiuosi taip pat pigiai kaip su dyzeliniu auto, o remonto ir eksploatacijos kaštai bus gerokai mažesni. Toliau apie kibirus. Ne kiekvienas automobilis kuris senesnis negu tavo tėvo vairuojamas yra kibiras, kai kurie net būdami 20 metų senumo lenkia savo saugumu naujus "ne kibirus". Jeigu jie tvarkingi techniškai, susidėvėję pakabos ar stabdžių sistemos elementai yra keičiami naujomis kokybiškomis dalimis, jis nė kiek ne prasčiau elgsis kelyje nei apynaujis automobilis. Beprasmiška peikti visus senesnius automobilius ir visus juos vadinti "laužais" ar "kibirais". O kalbant į temą, aš manau, kad mūsų keliuose esant tokiai vairuotojų kultūrai ir tokiam požiūriui į kitus eismo dalyvius bei įvertinus atstumus tarp Lietuvos miestų, užtenka pilnai ir tokio maksimalaus leistino greičio.
AdutisTM 2015-02-20 21:47
Noreciau pamatyti kaip stoja tas bimeris ar mesas su zigulio padangom ir tada lyginti su tuo paciu ziguliuku nuo kurio tos padangos nuimtos. Vat kad tik pasikabinėt ir bandyt apdergt, dažnai apsidergiant ir save... O dėl "naujų pigių" vs. "senos buvusios (pra)brangios" mašinu tai pats (kaip ir dauguma lietuvių) nematau privalumo pirkti naują pigesnę mašiną (aukštos klasės neišneštų piniginė). Tokią nuomonę susidariau iš patirties, nes dažnai nuomuojuosi įvairias žemesnės klasės mašinas (max 2m senumo) ir nieko tokio jose nematau, dėl ko norėčiau pirkti naują mašiną.
trapecijus 2015-02-21 01:26
Va čia tas mūsų lietuviškas mentalitetas, apie kurį galima ilgai diskutuot. Kas geriau - naujas kibiras ar senesnis ''normalus aparatas''? Gryžo neseniai bendradarbis iš atostogų Amerikoj. Las Vegas'e kelias valandas pasedėjo, kaip pats, sako ant ''lucky corner''. Iškart nusipirko mašiną gryžęs - Seat Mii. Naują. Beveik 15k eurų. Patenkintas - ekonomiška, gana erdvi, maži kelių mokesčiai ir draudimas. Linkčioju galvą ir mintyse galvoju - o jei kokį BMW 5 klasės ar Audi A4/A6 6-7 metų senumo nusipirktum, juk visai kitoks vairavimo malonumas. Ir pats prigaunu save - su airišku požiūriu per metus sutaupyčiau 3-4K eurų palyginus su turima mašina, bet ne - geriau senas komfortabilus sedanas su 6 cilindrais ir automatu... Nežinau... Sekanti mašina vėl bus arba kažkas panašaus ką vairuoju arba elektromobilis. Na gal hibridas. Nors persiplėšk vienas iš jų palyginus atsipirktų per kelis metus, bet atimtų vairavimo malonumą; kitas ir toliau srėbs pinigus
immortallt 2015-02-21 01:38
Bet kuris kelyje prabuvęs ir be ypatingos priežiūros automobilis daugiau nei 10-15 metų praranda savo gamyklines savybes. Gamintojai gali daryti ką nori, bet saugumo standartų neatitinka. O kai jau rūdys kiaurai kyšo ar net skylė kėbule yra, tai manau klausimų nekyla, ar kibiras. Šeimoje yra du automobiliai, vienas iš jų kibiras, nes skirtas važinėtis tik mieste, kai prireikia Dėl dujų, galima montuoti vietoje rato, taip ir buvo pas tėvą, bet atsarginio rato neturi. Vežiojiesi pripučiamą gumą, nes likti viduryje greitkelio kartais nevilioja, ypač kai daugiau po užsienį važinėji. Adutis, jei BMW ir lada vienodos padangos, BMW vis tiek greičiau sustos. Dėl stabdymo sistemų įvairių ir mašinos kontrukcijos, stabilumo.
bahuriux 2015-02-21 20:45
Ant bulkos pries daug metu bandziau praktiskai stabdymo kelia ant sauso asfalto su isjungtu ABS nuo 100km/h uzblokuojant stabdzius sustoti prireike 21m, su ijungtu 18m, bet stengiantis stabdyti su isjungtu ABS ir neuzblokuojant ratu 17m. Cia praktinis bandymas, isvadas pasidarykit patys. O siaip jo, gera sportine masina, bet tik su sportine vaziuokle sustosja greiciau, leidzia manevruoti saugiau, net ir su tom paciom zigulio padangom. Bet marke BMW naujas ar senas cia isvis nei prie ko, paklauskit autosportininku, jei manim netikit, fizika veikia neatsizvelgiant i branda.
FtBall 2015-02-21 22:17
Žmogiškasis faktorius daugiau nei 2 kartus iškreipia duomenis. Tik tokias išvadas galima daryt.