Lietuvos Oro gynybos batalionas apsiginklavo modernizuotais raketiniais kompleksais RBS70 (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Ernestass 2015-06-21 01:38
Taip tai galbūt susiorganizuosiu su draugu pažaisti karo žaidimą su Lietuvos puolimo scenarijumi. Šiuo metu kuriame karinę simuliaciją tam, kad išprestume savo ginčą. Jis kaip ir dauguma pasaulio šalių mano, kad desantininkams nereikia karinių mašinų kaip BMD 4. Aš palaikiau stipriai Rusijos doktriną ir bandau įrodyti, kad be jų tavo galimybės yra labai ribotos. Tam organizuojame įsivaizduotiną totalinį karą su Indija bei Rusija (tik kažkodėl bus bandoma užiimti Vladivstok'o miestas bei regionas). Milijoninės kariuomenės mes subursime, apsimesime, kad nei viena kariuomenė negali atlikti realių karinių veiksmų ,,stalemate'' ir dėl to Indija atliks milžiniško mąsto desantininkų operaciją už mano fronto linijų. Bus įdomu, daug išmoksime apie karybą atlikdami realias karines simulacijas tačiau jau įsivaizduoju kiek ginčysimės dėl įvairiausių smulkmenų. Ypač kai mano teorijos dėl šauktinių-profesionalios bei kiekybinės/kokybinės kariuomenės hybrido atsipirks. Tiktais deja, garantuotai pradingsiu vėl kokiam mėnesiui iš čia kai šis projektėlis mano daug laiko laiko suvalgys. :]
lucy 2015-06-22 03:01
Tiesioginis karas tarp Jav ir Rusijos yra beveik neįmanomas. "Geriausiu" atveju tai kas dabar yra Ukrainoje, kai oficialiai ant popieriaus nė viena pusė nekariauja. Logika paprasta nė viena pusė negali nieko išlošti, o abi gali smarkiai pralošti panaudojus branduolinius ginklus - naudos jokios. Nebent JAV paslaptyje susikūrė 100% patikimą anti branduolinių atakų skydą kitu atveju "gresia" taika po kol kas
Profesorius :) 2015-06-22 11:46
ir vel su kai kuo sutinku DD seip tai salia musu yra lenkai kurie pirmi mums skubetu i pagalba. ir patikek jie skubetu nes po musu ateitu ir ju eile o jie manau kaip ir mes ir visi kiti sito tikrai nenoretu,kad ruso kerzas triptu ju zeme. ir beje tu negali zinot kas pas mus miskuose daba yra sukista. gal ten jau daba yra koks 100 abramsu ar leopardu ar pan, tu to nezinai ir as to nezinau. o per tv tokiu dalyku tikrai neskelbs. ir suprask pagaliau,kad amerikonai visada norejo ir nori (palauzti ar sunaikinti rusija) ir jie tikrai atskubes i pagalba. tu nepamirsk,kad pas juos (amerikonus) ir aplamai nato bloka yra zymiai ir zymiai geresne ginkluote. o kiek mes dar nezinom kokiu dar patranku yra prikurta ir pan.
Profesorius :) 2015-06-22 11:49
darysi simuliacija??? ir kaip gy tu ja padarysi? per pc programa ar pan?
hamann 2015-06-22 11:54
aha, su spec programa: "Age of empires"
Profesorius :) 2015-06-22 11:59
nu joa DDDDD
Ernestass 2015-06-22 21:05
Ernestass 2015-06-22 21:33
Kalbu apie karą savaites bėgyje. Nato sunku sureguoti, o Lenkijai kaip sąjungininkas pats bus puolamas. Jeigu ne, tai jie per Kalingrada neįeis į Lietuvą. Bus atkirsti nuo palaikymo linijų ir gaus uodega. Dėl to nereikia tikėtis, kad Lenkai mums padės, nes jie patys turės savo bėdų. Jeigu ir net nebus puolami, pirma jiems per Kalingradą reikia pereiti ir taip užtruks gerokai ilgiau nei savaitė. Dislokuojama sunkioji ginkluotė oficialiai. Nepaslėpsi šiais laikais tokių dalykų nuo priešininkų, tik pats į diplomatinę košę įlipsi. Netgi ir Rusija su Iranu oficialiai tariasi dėl prieš lėktuvinės gynybos pardavimo. Galiausiai, nekalbu apie ,,atskubėjima''. Kalbu apie suspėjimą. Mes sunkiai savaitę išsilaikysime patys. Dislokuoti kariai šiuo metu tėra tik menka dalis to ko mums reikia, nes Rusai šiais laikais stumdo ne pora tūkstančių karių, bet net iki šimto tūkstančių kareivių. Aviacijos taip pat pora arba keleta šimtų. Tankų gali būti iki tūkstančio. Ir čia vien pajėgos skirtos Baltijos šalims su Lenkija užimti. Jie turės daugiau rezervų sąjungininkams pasitikti taip pat. Nepamirškime, kad kalba eina apie šalį kuri turi milijoną aktyvių kareivių. Dar virš dviejų milijonų sėdi rezervuose. Rusija yra super-valstybė ir ją įveikti reikalingas darnus daugelio valstybių alijansas.
Profesorius :) 2015-06-23 15:10
na tu cia sakyciau idomiai,bet visgi tai tik "zaidimas" o jai bus karas gy ta simuliacija kaip ir nieko nereiskia nes karo atveju viskas gali vykt visiskai neprognozuojamai ir pan...nuspet prieso veiksmus kai dabartines technologijos leidzia labai daug yra sunku.
Profesorius :) 2015-06-23 15:35
manau NATO sureaguotu vos per kelias valandas. klausimas kiek laiko uztruktu "politiniai zaidimai" kol butu imtasi realiu veiksmu. taip lenkai butu puolami,bet tu nepamirsk,kad dabar lenkai yra labai ir labai pajegus kovot nes jie jau pasimoke is ww2 ir ju dabartine karine galia yra tikrai geros bukles. na as net netikiu,kad mes atsilaikytume savaite jai butu masinis puolimas nes pats esu buves karys tai zinau ka sakau. lenkams nebutinai reiks ait per kaliningrada juk turim "100" km siena su ja ;D bet aisku ta siena butu greiciausiai "uzblokuota". tankus ir pan paslepsi patikek tokie dalykai gali but daromi "visiskai slaptai" jai tik to reiks ir manau mes jau seniai ilipe i ta diplomatine kose. o rusai su iranu oficialiai taresi tam,kad pasauliui parodytu savo "draugyste" juk jav su iranu nedraugai sankcijos ir t.t o rusams tai puiki proga "paterorizuot" tiek jav tiek izraeli su savo S-300 ar S-400 kompleksais ir taip sukelt itampa artimuosiuose rytuose. beabejo rusu skaiciai tiek gyvosios jegos tiek ginkluotes lyginant su mumis yra ispudingi,taciau pult yra visada sunkiau negu gintis,bet vistiek bet kokiu atveju jai butume vieni be sajungininku butume sutriuskinti. nebent turetume labai daug tehcnikos ir kariu. o mes nei to nei to neturime DD
Ernestass 2015-06-23 21:53
Na, lenkai tai bent turi 1000 tankų kaip nekeista. Nors deja visi jie atrodo modernizuoti iki 90'uju lygio. Jie turi tai labai daug technikos kaip tokia neturtinga valstybė, netgi truputi gaila pasidarę, kad mes nenutautėjome ir Lenkų provincija nepasidarėme. Tada bent kariuomenę dabar turėtume su povandeniniais laivais bei būtume pakankamai stiprūs ir savo lėktuvnešį įsigyti. EU Nato reikia pagaliau suvokti, kad nedera išsivyčiusiomis valstybėmis importuoti saugumą. D.Britanija, Voketija iki tokio lygio degradavo, kad vien su strateginiu visišku netikėtumu Rusija galėtų viena iš šių valstybių užgrobti vien savo desantininkus numetus. Tai kas čia per kariuomenės? Ypač kai pavyzdžiui Voketijos kariniai daliniams trūksta iki 30% įrangos bei žmonių... Ir bendrai, visa Europa tokia pati. Vieni nesugeba įrangos susiremontuoti, kiti negali operacijų vykdyti, nes remiasi kažkieno lėktuvais kuro perpylimui ore ir taip toliau. EU Nato yra tragedija didžiaja dalimi ir Lietuva yra šios problemos pavyzdys. Maži, nesvarbūs, nieko patys nedarome, bet kuriame konfliktus ir reikalaujama, kad Nato už mus viską padarytų. Tačiau problema yra, kad jie visa jų technika yra praktiškai pasenusi. Paskutinė modernizacija buvo 90'tais. Gal po šaltojo karo jei ir būtų kieti buvę, tačiau dabar jie technologiškai smarkiai atsilieka nuo Rusų. Rusai tuo tarpu dirbo intensyviai ir per du dešimtmečius išleido viena paskui kitą modernizacijos paketą, po velnių, netgi T-90MS žadamas vėl naujas modernizacijos paketas. Tuo tarpu L2A4- geriausi Lenkų tankai galėtų efektyviai kovoti tik su Rusų pasenusiais T-64 bei T-80. Jų konkurentai yra T-90A. Visų šių rūšių tankų yra sočiai rezervuose ir mažiau svarbiuose Rusų kariniuose daliniuose, tačiau prieš naujausią techniką jie bus neefektyvus. Lenkams reikia L2A7+ patobulinimo paketą pirkti su didelio konflikto intensyvumo paketu vien tam, kad prisilygintu su visomis naujovėmis kurios yra įdiegtos į T-90MS. Rusai ir Kinai jau sukūrę gerokai stipresnius prieš tankinius pabūklus nei žymusis vokiečių pabūklas. Jų šarvai tapo daug pažangesni, sugeba jie detonuotis netgi prieš sviediniui pasiekius juos, taip sugadinant sviedinį, raketą priverčiant jiems įveikti ir visą sprogimo bangą. Rusų šarvai visados buvo problema vakarams, šaltojo karo meto skaičiau jų analzė kaip jie pripažįsta, kad jų prieštankiniai ginklai nėra pajėgūs efektyviai kovoti prieš Rusų naujausius šarvus. Bendrai, Lenkai turi daug tankų tačiau ta pati problema kaip pas Rusus ankščiau. Laužas rudijantis tėra, geriau atrodo ant popieriaus nei yra iš tiesų. 690 tų tankų tėra T-72 orginalo modelio. Jie yra geresni nei tie tankai kurios JAV triuškino Irake tačiau tai daug nesako. Jiems yra būtina susiimti ir pradėti masinę tankų modernizaciją, per 5'ius metus visus T-72 modernizuoti naudojant SAVAS TECHNOLOGIJAS IR INDUSTRIJA. PT-91U (arba PT-72U tiksliau). Tankai nebus kažkuo įpatingi tačiau nebus ir pasenę. Sakyčiau netgi geresni už jų L2A4 tankų flotilę. P.S: Deja nesuprantu šių šalių noro ginkluotę pirkti iš kitų. Sunku ją pasigaminti tačiau kai pats turi produktą kuris mažiau ar daugiau gali konkuruoti su konkurentais tai kodėl gi išduoti savo industriją? Protingos šalys kaip Israelis, JAV, Suomija savo ginkluotę pasigamina. Dauguma jų netgi įstatymus yra išleidę kurie neleidžia pirkti užsienio ginkluotės jeigu yra alternatyva. O mes durneliai ką? Leidžiame jiems pelnytis iš savo kvailumo. Suprantate, kai mes perkame užsienio techniką, mūsų pinigai tiesiog išplaukia iš šalies. Mes tampame bedniesi. Tačiau jeigu tie pinigai pasilieka šalyje tuomet jie nueina į darbų išlaikymą, kūrimą. Įmonė gautą pelną investuos į produkcijos metodų atnaujinimą, naujos karinės technikos kūrimą, aukštos kvalifikacijos specialistų darbo vietų kūrimui, aukštojo mokslo skatinimui bei pritaikymui. Dėl to Lietuvių šaudmenų farbriko uždarymas savo laiku buvo idijotiškas sprendimas. Taip, tuo momentu taip buvo logiška iš finansinės pusės. Rusai tuo tarpu nusprendė sukasti dantis ir kentėti. Jie nurašė skolas įmonės už jų akcijas, iš esmės nationalizavo daug gynybos įmonių. Investavo į naujas gamybos technologijas milijardus bei agresyviai siūlė savo produktus pasauliui. Dėl to jų ginklų eksportas taip stipriai ir greitai išaugo, nes valdžia rimtai žiūri į šalies gynybą. Mums irgi tą patį reikėjo daryti, pasiimti įmones, skolas nurašyti į valstybės skolą, investuoti į gamybos metodus, technologijas bei galiausia užtikrinti monopoliją Lietuvos rinkoje pirmaisiais 5'iems metams. Lietuvos armija dabar šaudytu tik Lietuviškais šaudmenimis jeigu būtų buvus mano valia. Dar geriau, sumažintume importą ir taip išlaikytume turtą šalyje. Ir kas žino, gal būt ir mes savo automatus, pistoletus, snaiperio šautuvus būtume pradėję kurti. Būtume kaip Israelis ar Švedija. Dabar esame kas esame... Problema yra mūsų mentalitete, o ne galimybėse. Idiotai priema sprendimus, būtų protingi žmonės viską apsvarstę, nebūtų tokios didžiulės amunicijos įmonės įkūrė. Būtų normaliai susikalbėta su politikais, kariškiais, būtų pradėta tiekta apskritai visa amunicija Lietuvai ir su šokiomis tokiomis pastangomis ir derybomis- visom Baltijos šalims. Po to ir savo ginkluotę sukuriame investavę kažkiek pinigų. Tai mums leistų sukurti darbo vietas bei dalyvauti tarptautiniuose ginkluotės konferencijose. Su politiniu palaikymu, būtų įėję į rinką, nes tuo metu mūsų atlyginimai maži, sukuriame vertė didelė ir produkcija parduodama netgi ir už savikainą jeigu iki to reikia derėtis tam, kad įeitum į rinką. Skirtume daug dėmesio, dirbtume su klientais, modifikuotume ginklus pagal jų poreikius ir taip sukurtume savo industriją. Tiesą sakant, būtent taip ir elgiasi Rusai. Jie neuždeda jokių apribojimų savo technikai, po USSR žlugimo jie patys padėjo įdiegti vakarietiškus kompiuterius savo lėktuvams bei likusiai technikai. Jie padeda tau atlikti modifikacijas bei parduoda ,,know-how'', nes jų industrija yra rimta, kol ši informacija jiems taps naudinga, jie sukurs pranašesnę ginkluotę kurią jie vėl pirks iš jų jei norės turėti gerą produktą. Paiimk Kinijos pavyzdį, kopijuoja jie nuo Rusų kaip pašėlę, bet vis tiek negali sukurti savo produktą. Galiausiai nuleidę nosis grįžta pas Rusus ir sako: mums reikia kokybiškos ginkluotės. Taip pat ir mes galėjom ir galime plėsti savo gynybos industrija. Taip pat ir Lenkai kuria savo tankus, šarvuočius. Pirma su pagalba, vėliau patys. Indai patys bandė savo tanką sukurti, gavosi tragedija. Nieko tokio, sukūrė antrą tanko versiją su šimtais pakeitimų, vis tiek nepralenkia siūlomų alternatyvių išskyrus jo specializacijoje. Tačiau tai nėra nesėkmė. Dabar jie turi technologijas ir žinias sukurti savo techniką pritaikytą būtent jų reikalavimams kaip dykumoms. Jie ir toliau dirba prie kitos kartos įrangos, vis nusipirkdami kažkiek jos plačiam testavimui ir gynybos industrijos palaikymui, taip smarkiai pagerinant šalies strateginę poziciją. Mes irgi galime tą patį padaryti. Sukurkime visą įranga savo kariams patys. Pradėkime nuo šautuvų, automatų, snaiperio ginklų. Po to eikime prie balistinių lemenių (kuriąs reikia keisti kas 5 metai), jų technologija stagnavo ir nėra nieko ką geresnė nei viduramžių lygio. Tiesa sakant, ,,Dragon armor'' atranda ,,chainmail'' ir rėkia, kad revoliucinis produktas. Po to pasisiųskime savo uniformas, kuprines. Pasigaminkime visus menkniekius kaip peiliukus, vandens gertuves ir taip toliau. Tai pabaigus judėkime prie ,,naujos kartos kario''. Įsiūkime racijas į drabužius dėl lengvesnio susisiekimo kaip tą padarę neseniai Rusai. Pasirašykime strateginį projektą su KTU ar dar kuo, kad sukurtu naktinio bei temperatūrinius sensorius. Padarykime juos efektyvius ir per 10 metų kokių ir turėsime sudėtingiausią darbo dalį. Per tuos nepriklausomybes metus, gavęs rimtą požiūrį į šalies gynybą bei jos finansinį prioritetą, aš jau būčiau sukures visiškai Lietuvišką karį, nuo batų iki šalmo, jokio importo. Nėra tai sunku, tik dirbti reikia ir kažkiek intelekto iš viršaus. Galiausiai, netgi aš galėčiau pagaminti primityvų RPG, pistoletus, medžioklinius šautuvus, minas, granatas, šarvuočius bei dronus netgi. Žinoma, kokybės nebus, bet aš ir ne profesionalas, taip iš hobbio. Aš esu garantuotas, kad gabesni, protingesni žmonės šioje srityje su finansiniu palaikymu sugebės šį darbą daug geriau padaryti. Jeigu net aš galiu saviadarbe ginkluote pakeisti didelę dalį ginkluotes tai ką tada tai sako apie jos sudėtingumą? Patys ją pasigamintume, ne tik, kad ji pigesnė gautusi, bet tuomet turėtume papildomą iniciatyvą pirkti ją. Pinigai juk pasilieka šalyje, grįš jie visi atgal į mūsų biudžetą per kokius 50 metų. P.s.s: Kodėl į eksportą orientuotos šalys gerai gyvena? Vokietija, Šveicarija, Suomija, Israelis klesti. Jų sėkmės priežastis- eksportas! Jie nėjo lengviausiu keliu ir neatidavę savo industrijos, darbų trečiosiomis pasaulio šalims. Jie taip pat kaip šalis negyvena už pasiskolintus pinigus. Skolos mažos, biudžetai disciplinuoti, eksportas visados didesnis už importą. Štai kur šalies sėkmės paslaptis! P.s.s.s: Lenkai tą jau senai daro. Jie eksportuoja tankus, šarvuočius kitom šalims jau seniai. Tuoj savo, unikalų tanką turės. Pradėjo Sovietmečiu irgi nuo nulio: nukopino vakarietiškus kompiuterius, dar kažkiek savos įrangos sukūrė ir sukūrė T-72 modernizacijos paketą. Po truputį ir su užsienio pagalbą tuoj ir nepriklausomi ginkluotės gamintojai bus. Viskas įmanoma jeigu bus pastovus darbas, pastangos bei palaikymas. O mes ką? Vis pirksime pasenusią ginkluotę iš ko papuls?
Ernestass 2015-06-23 23:29
Užtrukau tau vien tik vieną klausimo dalį atsakant pilnai tik iš vieno klausimo aspekto: Lenkijos tankų padėtis. Pasidomėčiau kas dedasi Lenkijos kariuomenėje tai daugiau galėčiau pasakyti. Įtariu ten irgi tragiška padėtis. Viskas kaip tik ant popieriaus, kai paimčiau juos už kiaušių kaip Putinas mėgsta daryti- didelio mąsto netikėtas pratybas. Ypač kai vadovybė kažkur skrenda, miega ar dar jai kažkas blogai. Tuoj paaiškėtų, kad iš Lenkų kariuomenės nieko nėra, pusės jos net nepasirodytų. Po to įsakyčiau visus rezervus per 24 valandas padaryti paruoštus misijoms (įrangos ištraukimas iš rezervų, nugabenimas į dalinių vietas, jų paruošimas kovai), o visus rezervistus bei karius užiimti pozicijas pagal teoriškai nurodytus laikus. Visi mėgsta kalbėti kaip reikia ginti savo šalį tačiau niekas nenori to imtis. Kai rimtai pažiūrėčiau į karybą, pusę tautos apsižliumbtu, kita dalis norėtų mane išspirti iš posto vien, kad drįsau patikrinti kaip žmonės laikosi jų teoriškų įsipareigojimų. Gaila, jūs net nežinote, kad Rusijoje Su-25 atakos lėktuvas vien viename iš keturių regionų pratybose įšaudo 1.500 bombų, 2.000 ,,unguided missiles''. Šis lėktuvas atliks 1.800 skrydžių vien per vienus metus. Tai apie kokį Nato pasirengimą galime kalbėti apskritai? Rusija smarkiai pasiketė nuo USSR grūties, su Putino priežiūra, jų gynybos išlaidos išaugo virš 10'imt kartų! Jie atlieka tūkstančius didelio mąsto treniruočių per metus, iššaudo dešimtimis tūkstančių amunicijos. Rusai dabar treniruosi bei šaudo amunicijos daugiau nei per kokį pasyvų karą. Tai pasakykite, kiek laiko mūsų neva tas pranašumas laikysis? Jau patys vakarai pradeda užsiimti, kad praranda technologines pozicijas, treniruočių Rusai atlieka akivaizdžiai daug daugiau už mus. Technikos ir žmonių irgi daug daugiau skiria, vien dėl Arkties jie treniruoja 38.000 tūkstančius žmonių, 50 laivų bei 110 lėktuvų. Čia apskritai pašalinis ir sudėtingas frontas kovoti jame. Mes netgi tiek nesugebame suburti aktyvių karių per visą EU Nato, o mūsų frontas atrodys visiškai kitaip. Žmonių bent 10 kartų mus puls. Lėktuvų irgi gali būti virš tūkstančio skirta. Ką jau kalbėti apie Rusų žymius tankų ,,spaminimą''? Galime tikėtis netgi iki dešimties tūkstančių jų. Jeigu Rusiai nuspręs pulti Nato, nieko mažiau ir negalime tikėtis. Pakartosiu, jeigu Rusai iš tiesų sugalvotu pulti Nato, jie atsigabentu tiek tankų, kiek visame pasienyje nėra netgi aktyvių karių! http://sputniknews.com/russia/20150616/1023434253.html http://sputniknews.com/military/2015050 ... 13768.html http://www.atlanticcouncil.org/blogs/na ... ary-drills
Ernestass 2015-06-23 23:45
Ir trumpai apie orginalų tavo klausimą. Tikiuosi supranti dabar, kad teoriniai duomenys nėra svarbūs. Ypač kai kalbama yra apie savaitės bėgį. Nato turi iš pradžių susitarti, kad atsakys jėga. Visos Nato valstybės turi atvykti ir sutarti paskelbti karą Rusijai. Viena išdavikišką šalis gali sunaikinti visą Nato. Kaip Lietuva buvo pragerta su savo ,,veto'' bei ,,auksine laisve'' taip ir vienas ar keli papirkti politikai gali iki mėnesio JAV bei visą Europą užlaikyti kol jie pašalins kliūtis. Po to kalba eina kiek karių jie aktyvių turi. Iš rezervo tu nieko taip greitai neištrauksi. Jeigu nori išgelbėti Pabaltį tau reikia aktyvių karių, su visa ginkluote ir mašinomis lauke. Jeigu bus viskas imamas iš rezervo, kareiviai kviečiami iš namų tai be savaitės niekur nenusigausime. O kaip manai, mūsų kariuomenė išsilaikys prieš Rusus visą savaitę? Visi žinome, kad per visus galus jie mus gali okupuoti per keletą valandų. Galiausiai, Kalingradas yra apsuptas Nato tačiau jis tarnauja kaip kliūtis nusigauti į Pabaltį taip pat. Nori pasakyti, kad ir Baltarusija nebus priversta pulti mus? Tėra menkas koridorius į Lietuvą, tikriausiai teks pereiti Kalingradą bei Baltarusiją pirma tam, kad galėtume padėti Baltijos šalims. O tai netgi triuškinant užtruks daugiau nei savaitę. Ką jau kalbėti, kad Rusai bus pasiruošę kontrapuolimui ir didžiąją dalį jėgos skirs Lenkijai. Dėl to neverta kalbėti apie kažkokią pagalbą iš Nato. Per savaitę niekas mūsų nepasieks. Pirma reikia padaryti struktūrinius pokyčius Nato viduje, leidžiančius kariškiams ,,deklaruoti karą'' bei įsakyti mobilizacijas be politinės valios pritarimo. Turi būti įsipareigota, nepriklausomai nuo padėties pulti agresorius. Tuomet bus pašalintas poreikis politikams susitikti kuomet Rusai triuškina visą pasienį. Iš esmės, Nato reikia dislokuoti daug daugiau karių. Antraip niekaip nespėsime (be desantininkų) pasiekti Baltijos šalių laiku. Mums jau reikia turėti iš anksto dislokuotus, pilnai aktyvius dalinius, pastatytas fortifikacijas bei bunkerius. Minių laukus, tankų spąstus, apkasus ir taip toliau. Norint išsilaikyti, gynyba turi būti sukoncentruota bei paruošta. Taip priversime Rusus skirti neproporcingai didelę dalį savo karių apsiupšiai, laimėsime diplomatinę bei moralinę pergalę. Pripažink, kad diplomatiškai ir morališkai yra svarbu išlaikyti Pabaltį neokupuotą.
Ernestass 2015-06-24 00:15
Negaliu prieigos gauti prie simulacijų kurias naudoja Jav pavyzdžiui. Kompiuterinės simulacijos yra tragiškos. Interfacas sukurtas bedžionių bei dažnai ir simuluoja jos man ne ką ko reikia. Gal būt rasiu ką, bet dabar vos ne savo žaidimą yra lengviau sukurti nei kažką pirktis. Didžiausią problemą įžvelgiu į žemėlapių radimą. Man reikia geografinio žemėlapių iš viso regiono. Kur kalnai, kur medžiai ir t.t. Teks tikriausiai juos patiems darytis, o mano įrengtas modifikacijas- įrengtus apkasus, bokštelius bei iškirstus miškus patiems photoshipintis. Iš ,,google earth'' galime pasiimti reljefą žinomą, tačiau patiems jį reikės modifikuoti. Problemos nėra rengiant pradinius, didelio mąsto manevrus, bėda iškils rengiant taktinius mūšius. Tam, kad nuspręstume kas turėjo pranašumą ir kas tikriausiai laimėtų, mums reikia gerų žemėlapių su aiškiai pažymėtais objektais. Nežinia kiek tų žemėlapių atspausdinsiu, kiek laiko seksiu orą regione, kiek laiko žymėsime panaudotą amuniciją. Svarbu tiktai man yra pasiekti ir aprašyti visas detales, kad esant interesui galėtume tinkamai simuliuoti kokį nors menkesnį konfliktą ir žinoma gal būt ir kompiuterinį variantą laisvalaikių kurti taip pat įgūdžių įgavimui. Jeigu reikės formatuoti taisyklės tai lengvai galime įšokti į kokį Arma 3, pasiimti kulkosvaidį atitinkamą ir pabandyti pašaudyti juo. Pamatysime kiek jo efektyvumas krenta ties 100 metru kokiais. Kaip lengvai yra pataikyti į stovinčius, gulinčius, priedangoje esančius kareivius ir patys prisiskirsime tikimybę bei efektus ginklui. Kitas statistikas galime ištraukti ir iš dokumentų. Kiek pavyzdžiui toks ir toks ginklas pramuša šarvų su tokia ar anokia amunicija. Po to pažiūri kiek yra spėjama apsaugoti tie tankai bei mašinos. Daugiau viską bandysime suprasti patys ir tiesiog sutarsime kas įvyko tokiu ar tokiu momentu, taisyklės bus tik tam, kad reikalui esant galėtume konfliktus palikti kauliukui. Viskas bus abstraktu, svarbiau man ne taktinis, o operacinis lygmuo. Kiek karių buvo nuleista į mano teritoriją, kiek jų yra, kiek efektyvi mano oro gynyba buvo, kiek jie gali teoriškai padaryti. Reali kovos dalis bus arba iš karto sutariama arba simuluojama atskirai. Mums nereikia to tikslumo, nei laiko neturim tiek žaistis nei daug naudos yra bandyti viską kuo daugiau į realybę pritempti. Tol kol viskas yra logiška, tol sistema simuluos konfliktus gana realistiškai. To mums ir tereikia.
Skeleton 2015-06-24 00:39
"Ernestai", rašai paklodes vaidindamas ekspertą, bet pats net nesugebi teisingai perkaityti savo prokremlietiškų straipsnių. atlikti 1800 skrydžių per metus. Kiek pulke lėktuvų? O šiaip mes ir be tavo rašinių puikiai žinome kokie išprotėję maniakai militaristai yra rusiai. Ar dėl to mes neturėtume ruoštis apsiginti?
Ernestass 2015-06-24 01:01
Kitą kartą peržiūrėk visas nuorodas...Kitoje aiškiai yra rašoma lėktuvo tipas ir kiek kas planuojama padaryti. Dar nepakenktu tau ramiai perskaityti ką rašau, nes pats komentuoji nežinau ką. Juk savaime suprantama, kad nerašiau ir neminėjau, kad vienas lėktuvas tiek skrydžių atliks... Paskutiniai sakiniai irgi iš oro paiimti. Aš ir būtent rašau, kad gynybai turi būti skirtas daug didesnis dėmesys ir kiek Rusiai treniruojasi karui.
Profesorius :) 2015-06-25 18:18
nu kazkaip nezinau....seip tai kariuomene pati puikiai zino kaip kokie ginklai saudo puikiai zino ju efektyvuma ir pan ir tai,kad tu ten pats kazka padarysi...kas is to???
Profesorius :) 2015-06-25 18:56
ir vel su kai kuo sutinku bet tik ne su tuo,kad mes galejom tapt lenkijos dalimi jau su situ tai niekada! uztenka mums buvusios zetcpospolitos...ji mus nustekeno kaip reikalas. labai daug prirasiai DD o as parasysiu labai mazai kas liecia rusus tai nera ten taip viskas gerai kaip tu cia piesi,bet beabejo jie tobuleja ir labai smarkiai. o viskas kas liecia musu salies vidaus bei isores reikalus tai galiu pasakyti tik tiek...neturejimas savo NUOMONES ir KORUPCIJA baisiai didele KORUPCIJA. O apie musu politikus tai net nesnekesiu nes jie SMIRDI. kazkada buvom ISDIDUS ir GALINGI,o dabar tik esam.
Ernestass 2015-06-26 13:19
Na, aš nesu kariškis ir neteigiu, kad atrasiu simulacija kuri atitiks tikrovę. Simulacijomis žinok vadinami netgi tokie juokingi žaidimai kaip ,,Hearts of Iron''. Tą projektą noriu daryti tik dėl to, kad išmokčiau pats karybą geriau netgi nei patys kariškiai ar generolai. Čia lygai taip pat kaip pasiimti kokį programavimo projektą. Realaus panaudojimo nėra realiai, tačiau nauda yra. Įgyti įgūdžiai ir darbdavį gali sužavėti ką padarei. Aš taip pat, šį darbą gal būt įdėsiu į savo CV jeigu jį subrandinsiu. Žinoma, pradėsiu nebent jį tiktais rudenį. Vasarą ir taip užimtas būsiu todėl čia dar ganėtinai tolima ateitis. :] Na, jeigu sulenkėtume tai ir skirtumo nematytume tada. O dabar tai esame Lietuviai ir nieko dėl to padaryti negalime. Realiai, ne viena tauta išnyko, ir mūsų buvo lemta tai. Išgyvenome iki dabar, o su savo nepriklausomybė patys sugriausime savo tautą. Kai apie pusę jaunimo emigruoja, kažin kas liks iš menkos mūsų Lietuvos po 50 metų. Žinai, ironija yra ta, kad mano tėvai ir seneliai pasitiki daugiau Sovietmečio teisingumo sistema nei dabartine. Teismai trukdavo protu suvokiamus laikotarpius. Jie tave retai kada sužlugdydavo kaip žmogų už kokį menkniekį, dabar tik susimušk su kuo, tai sumuštas durnius tave į teismą priduos ir po 5'ių metų bylinėjimosi priskirs teismo išlaidas padengti bei išmokėti dešimt tūkstantines sumas iš Lietuviško atlyginimo. Tik durniai yra sąžiningi, protingi žmonės sukasi šiais laikais. Savo turtą perašinėja paskutinę akimirką pažįstamiems, kad žmonai neliktų, gali lengvai su pažintimis ir kyšiais laimėti daugumą bylų. Netgi šalies duodami advokatai yra idijotai, atmatos. Nusipirks tavo oponentas gerą advokatą ir laimės, bet kokią bylą. Nežinau, gal būt čia tik mūsų šeima turi tokios patirties kai visi aplinkui tiek problemų turi tačiau su nepriklausoma Lietuva daug dalykų ėjo blogyn mums. Žinoma, pinigų dabar daug daugiau ir yra įvairiausių prekių pirkti kiek tik trokšti, tačiau ne viskas piniguose bei turte sudėta. Lietuva miršta, prisileidome visokių nesamonių iš vakarų tiek savo įstatymuose tiek savo kultūroje. Žėk tuoj naujoji karta pradės irgi savo vaikus po 18 meų išvarinėti iš namų kaip ir vakaruosė...Tėvai mane išmokė vieno svarbaus dalyko- nepasitikėk žmonėmis. Jie gal būt ir draugiški bus su tavimi paprastai, tačiau vos tik tiek kas dėl turto ar dėl kokios smulkmenos susipyks tuoj bandys tavo kaklą perkąsti. O dėl Rusijos, kai susikūriau savo accountą čia, aš perdėjau dėl Rusų padėties, buvau kažkiek šališkas. Tačiau jau gerą laiko tarpą mano pozicija daug švelnesnė yra. Bendrai, aš ir retai čia rašau bei prisijungiu. Geriau skaitysiu kokius rimtesnius naujienų portalus (kasdiena reikia keletą jų perbėgti) bei gerus straipsnius ir knygas skaityti. Vien tai (perskaityk jei nori sužinoti tiesą apie USSR kovinę filosofiją ir kodėl vakarai klaidingai ją įvertino) man užtruks gerą dieną perskaityti, tai nėra man čia didelio noro būti bei ginčytis. Turiu draugų kurie gerai išmano karybą, gilina žinias joje pastoviai ir su jais nagrinėjame visas karybos smulkmenas. Nuoroda: http://militera.lib.ru/research/suvorov12/06.html Čia aš minėjau, kad Rusijos pozicija yra labai stipri karybos srityje. Aš ginu Rusiją ir kosmose srityje. Kosmose srityje jie katik pasirašę istorijoje stambiausią palydovų transportasijos sutartį todėl pasitikėk manimi, jie tikrai daug ką gero daro kosmoso industrijoje. Aš pasitikiu jais, kad su tiek skirto dėmesio bei finansavimo jie sugebės per mažiausiai kokius 5 metus pastebimai sustiprėti. Dėl karybos irgi, netikėk manimi, tikėk ginklų eksporto rodmenimis. Juk valstybės turi savus ekspertus ir nepirks šūdo. Nueik į wikipedia ir pamatysi, kad Rusija dirbo daug ir pastebimai šioje srityje ir jų produktai vis labiau nurungia mūsų vakarietišką techniką. Pagal jų ginklų eksporto kiekį įsitikinsi, kad jų situaciją su laiku relatyviai gerėja ir jie tobulėja greičiau nei mes. Dėl kariuomenės stiprumo, Rusams reikia atidirbti už prarastą laiką. Jų kariuomenė dabar yra silpna tačiau labai greitai stiprėja. Tos masinės treniruotės padeda aptikti tokias komunikacijos problemas kaip buvo sužinoti Gruzijos kare. Kariai taip pat tampa daug profesionalesniais. Jų kariuomenė tampa labai kompetetinga ne tik planavimo lygmenyje, bet ir operaciniame. Garantijos kariams taip pat stipriai pagerėjo, daug gerų reformų buvo atlikta. Jie realiai gali (nors ir pavėluos) turėti 1 milijoną aktyvių karių. Tai didžiuliai skaičiai šiais laikais, Rusiją kaip tikra supervalstybė gali būti didžiulė gresmė visuose frontuose kuriuose ji kovos. Laivyba turi problemų. Vėluoja laivai bei technologiškai jie visados kažkiek atsilikę. Tačiau naujausi Rusų laivai prilygsta vakarietiškiems modeliams. Nors jų laivybos industrija yra nepajėgi greičiau statyti laivų ir tikriausiai nespės išpildyti visus kariškių pažadus laiku, jie vis tiek gamina laivus labai greitu tempu (geriausias variantas)- 4 povandeniniai laivai bei 5 koviniai laivai per metus. Tačiau problema yra ta, kad jiems reikės labai daug laiko kol jie taps tokie pat stiprūs kaip JAV. Dabar Rusai realistiškai prioritezuoja pakrantės laivus. Šioje srityje jie taps rimti varžovai po 2020 metų. Lėktuvnešiai bei galios projekcija atsiras tiktais po 2030 metų. Dėl to kai miniu gerą poziciją reikia prisiminti, kad čia tik relatyviai gera pozicija. Vakarų ekonomika stanguoja, ji įeina į depresiją ir rizikuojame dar viena finansine krize greitai. Nato valstybės mažina savo biudžetus karybai, D.Britanija iš vis kastruoja savo kariuomenę. Vakarai kaip bet kokia kita civilizacija žlunga. Naujos jėgos kaip Rusija bei Azija ją pakeis ateityje. Balistinėje ginkluotėje Rusija bent 20 metų yra pažangesnė už mus. Aviacijoje ji prisivijo srityse kur visados atsilikdavo. Dabar jų natūraliai pranašesni dizainai turi ir geresnę elektroniką. Jų lektūvai nėra kiek natūraliai pranašesni už vakarietiškus modelius kiek jie yra pigesni išlaikyti bei pagaminti. Dėl to jie yra daug geresni už mūsų variantus. Jų aviacija labai pigi ir tokia pat gera kaip ir mūsų! Kita karta irgi žada būti pranašesnė už mūsų ypač kai JAV patyrę fiasco su F-35. Įprastinė kariuomenė turi problemų. Didžiausia bėda yra patyčios kariuomenėje ir menkas pasitikėjimas, broliškumo jausmas, de spirit en corps kurie jie turi dėl to. Jų technika yra geresnė už mūsų praktiškai visuose srityse jeigu imsime naujausius modelius. Jei taip tai Rusų kariuomenė 2020-2021 metais bus visuose srityse už mus technologiškai labiau pažengusi. Dabar jie atsilieka (tik pėstininkų-žemės pajėgiuose) artilerijoje, taikliojoje amunicijoje, industrijos gamybos technologijoje bei tik gal būt optikoje (naujausia Rusijos optika prilygsta vakarietiškai kovos lauke nors technologiškai jie yra atsilikę nuo mūsų). Jie pirmauja ypač ryškai tankų technologijoje, pėstininkų asmeninės ginkluotės kūrime, nuo šarvų iki racijų. Dar jie turi pažangesnius termobarinius ginklus, jų pėstininkai yra ginkluoti jais. Rusai apskritai turi labai didelę šaunamąją galią sutelktą mažiuose junginiuose. Kai tuo tarpu vakarai pasižymi geriau šarvuota bei kompleksiškense ir brangesne ginkluote. Bendrai, šis skirtumas pasijus per ateinančius 5 metus. Dabar Rusai gaminasi ginklus kaip pašėlę, o Nato mažina savo karinius biudžetus kai jie patys turėtų modernizuoti visą savo ginkluotę. Turima technologija realiai yra mažiau svarbi palyginus gebėjimą ją panaudoti bei realius jos rezervus. Rusai gali turėti technologiškai daug pranašesnius T-14 tankus tačiau dabar iš jų 0 naudos. Prireiks metų kol jie bus pradedami tiekti kariuomenei. Taip pat ir su kita ginkluote, svarbiau kiek jos turi ir kiek jos gali panaudoti nei kieno ginkluotė kiek procentų yra efektyvesnė. Svarbiau yra žmonių gebėjimas naudoti šiais įrankiais, nes jei meistro rankos kreivos tai ir jokie įrankiai nepadės jam.
Ernestass 2015-06-26 22:38
Pamiršau paminėti ir informacinį, kybernetinį karą bei dronų technologijas. Trumpai apie jas: Informacinins karas yra vakarų geriausia sritis. Priešininkai pirma yra puolami propaganda, jie menkinami bei gąsdinami daug ankščiau nei yra puolami. Netgi karo metu yra metami lankstinukai bei garsiakalbiais kareiviai demoralizuoja karius. Šiais laikais tai perėjo į internetinę erdvę, žinasklaidą ir visas kitas komunikacijos priemonės. Vakarų žiniasklaida iš esmės yra kontroliuojama. Didžiausi naujienų portalai yra sukoncentruoti į monopolius tačiau vakarai tokie geri informaciniame kare, kad žmonės net nenutuokia to. Netgi tokie elementarūs dalykai kaip karo pradžia su Rusija mums buvo taip pateikta, kad dauguma čia net nesusigaude kas dedasi. Iš oro pradėjo per visus kanalus propagandą prieš Rusus pilti, mes apie Putiną rašom vos ne daugiau ne apskritai apie visą savo politiką. Rusai seniai kentėjo vakarų propagandą tačiau ne tokiu lygmeniu. Šia ir vienas iš veiksnių kurie ir sukėlę vakarų neapykantą bei jos spaudos atmetimą Rusijoje. Deja, Rusijos bandymas įeiti į informacinį karą buvo labai sėkmingas. RT ir daugelis kitų kanalų išaugo eksponentiškai iki tiek, kad aukšti politikai viešai kalba apie savo propagandos skleidimą naujajame informaciniame kare. Ne visi dar taip idijotiškai pasako savo planus, kiti RT viešai prieš visas kameras iškeikia kaip tai padarę John Kerry. Kybernetinis karas vakaruose egzistuoja iki tam tikro lygmens. Mes jau puolėme šalis kaip Irana kybernetinėmis atakomis, bandėme ten sudrumsti rinkimus. Atskiros šalys kuria savo atskiras kybernetinio karo šakas tačiau bendrai jos dar tik savo kūdikystėje. Niekas nieko rimto neturi ir jų finansavimas iki dabar buvo labai lemtas (JAV stipriai turėjo padidintį finansavimą tam šiais ar kitais metais). Deja, palyginus su Rusija mes esame akmens amžiuje. Rusai ne tik sugeba atjungti visas komunikacijos priemones tame regione, bet ir įlįsti ir segti apskritai visas sistemas. Na, bent jau taip bijoma. Ukrainoje pavyzdžiui pareigūnams apskritai yra uždrausta naudotis smarthphonais ir kitais nepatikimais įrenginiais dėl Rusų baubo. Kinai daugiau yra susikoncentravę į industrinį/technologinį espionagą naudojant kybernetinio karo priemones. Buvo įsilaužta į prestižines įmonės, pavogti F-35 planai. Rusai tuo tarpu įsilaužė į JAV Baltuosius rūmus ir sužinojo apskritai viską apie JAV kas nebuvo įvesta į jų vidinį apsauginį tinklą. Tai yra, ,,top secret'' protokolas nebuvo pažeistas tačiau visi politikų pokalbiai, emailai buvo stebimi. Iš jų galima sužinoti labai daug ir susikurti tikslų paveikslą. Rusai apskritai labai daug šnipų turi. Katik ir pas mus vieną pagavo kuris tekino mūsų karines paslaptis. Neabejoju, kad jų daug daugiau yra ir pas mus ir netgi kongrese, baltuosiuose rūmuose su prezidentu jie kalbasi. Taip pat ir Briuselyje viskas yra nutekindama. Nemanau, kad daug kas nuo Rusijos yra paslepiama jeigu tai nedaroma su visiškai įslaptintu protokolu. Dronuose vakarai turi tam tikrą persvarą. Predator ir kiti aviaciniai dronai yra stipriai JAV pusėje tačiau Rusija baigia kurti savo antžemines dronų versijas kurios netgi ir pranašesnės už Amerikietiškas bus. Ką jau kalbėti, kad jie nori visą T-14 tanką robotizuotą padaryti ir iš pultelio valdyti. JAV turi technologinį pranašumą su big dog, Locust, exo-skeletais tačiau jie tuoj praras šį pranašumą ant žemės. O deja kiti Nato nariai negali nieko panašaus pasigirti, jie yra Rusijos lygio arba atsilikę nuo jos. Beje, kodėl mes neturime dronų programos? Aš pats savo garaže turiu sukonstravęs droną, šiais lakais bet koks nupiepęs studentas savo bakalauro darbui gali jį padaryti. Kodėl to nesugeba Lietuva? Tai pigi programa teikianti labai daug naudos. Ne tik, kad būtų įmanomą statyti karinius dronus tačiau netgi žvalgybiniai yra labai pravartūs padedant nustatyti priešų pozicijas, stebėti dideles teritorijas bei sekti priešų judėjimus. Žinok kariškiai tai nežino kur priešų daliniai yra. Jiems reikia žmonių kurie tiksliai nustatytų kiek ir kur priešų daliniai yra ir kur bei kaip greitai jie juda. Tik tada mums atsirastu tos iconos kompiuterinio žaidimo ekrane. Taip tai mūšio lauke tu priešo be žvalgybos nepastebėsi kol jis nepriartės prie tavo pozicijos ir neatvers ugnies. Žvalgybą yra labai svarbi ir kai Rusai pradeda naudoti dronus savo artilerijos nutaikymams, mes netgi tokio elementaraus dalyko nesugebame patys susikurti bei implementuoti į savo kariuomenę be Nato standartizacijos reikalavimų. Kariškių tai nekaltinų, daugelis jų nėra mokinti mąstyti. Generolai tuo tarpu neturi lėšų tam. Mūsų karinis biudžetas yra tiesiog apgailėtinas. Kitokio žodžio nėra, kai skyrėme 0.8% nuo BVP tai neapsakomai daug žalos padarėme kariuomenei. Dabar ne tik už prarastus dešimtmečius reikės atidirbti, bet ir dalyvauti naujuose ginklavimosi varžybose. Nato ginkluotė sparčiai sensta prieš Rusijos modernizacija. Mums reikia turėti moderniausią techniką, kad galėtume apskritai būti kokybinė kariuomenė. Visai Nato apskritai reikia paspartinti savo ginklavimasi bei padidinti reikalavimus naujų technologijų kūrimui. Mums reikia tų 140 mm tankų pabūklų. Mums reikia naujos kartos prieš tankinių ir prieš lėktuvinų ginklų. Mums reikia kybernetinio karo divizijų, mums reikia priemonių prieš elektroninį karą, mums reikia susipirkti tiek įvairiausiais technikos, kad net baisu darosi. Žinoma, tankus, lėktuvus ir mūsų juokingą laivyną palikim velniop. Bent pinigų turėkime visus karius aprūpinti gera ginkluote, o ne su su vos veikiančiais automatais. Įkurkime normalų oro skydą, su vidutinio nuotolio gynybos sistemomis. Įkurkime normalų pasienį, pradėkime pastovias pratybas, padidinkime profesonalių karių skaičių, o ne beverčių šauktinių kurie tiek pat naudingi tėra kiek civiliai. Sukurkime normalias karjeros galimybes kariškiams, didinkime algas bei privilegijas, reklamuokime kaip prestižinę organizaciją ir elkimės kaip prestižinė organizacija. Turėkime savo ,,snaiperius'', praplėskime elitinių karių skaičių, dalyvaukime rimtai tarptautinėse operacijoje. Ir galų gale, įsirenkime savo štabą taip, kad gėdos nedarytų: Žinot, karo atveju aš vienas galėčiau visą Lietuvos karinę vadovybę pašalinti. Duokite man savaeigią 152 mm houbicą ir aš su netikėtumo pranašumu ištaškyčiau šį štabą per akimirką. Šia ir problema, štabai ne lengvai prieinami turi būti civiliams, antraip jūs esate tik sėkmės valioje. Paslėpti tokias patrankas ir importuoti į šalį labai lengva, po to Spetnaz padarys reiduką ir vsio, be vadovybės liksime. Bunkeriai žmonės, bunkerius statykite ir normaliai apsupkite juos keliomis tvoromis bei gynybos linijomis! Negražiai atrodys, reikės pasikeisti vietą tačiau jums tada, bet koks atlepausis neįmes granatos pro langą ar neįlėks į štabą su paslėptu pistoletu. Be normalių sienų, stebėjimo sistemos ir greito regavimo karių (dislokuotų pačioje bazėje) tai jis yra visiškai neapsaugotas tačiau bijau prireiks kokio išpuolio kol kas tai suvoks. P.s: Aš galiu parašyti apie daug ką jei kam įdomu. Klauskite asmeniškai ar čia ir atrašysiu ką manau apie vieną ar kitą dalyką.