Kaip vairuotojai nustekena dyzelinius variklius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

biggie 2015-07-27 09:40
Pats čipavimas varikliui nekenkia arba kenkia silpnai (jei padaryta su protu), tačiau nepamirškim, kad aplink variklį yra gausu nepigių detalių, ir jos ne visada pritaikytos didesniam sukimo momentui. Ką padaro čipuotojai? Ogi paprasčiausiai sukelia turbinos slėgį, apgauna turbinos slėgio daviklius, pakeičia forsūnkių atidarymo trukmes, gudresni moka ir pakaitalioti degimo kampus, ir t.t. Bet ar nors vienas pagalvoja, kad turbinos pjovimo sąskaita atsiradę keliasdešimt Nm, kankina sankabas, greičių dėžes (apie drąsuolius čipuojančius automatus neverta nė šnekėti). Varguolių džiaugsmas tie čipavimai. Viskas dažniausiai baigiasi padvėsusia turbina(čia geriausiu atveju) arba iškepusiais siubliais, sutrintom sankabom, prapūstomis galvos tarpinėmis, kaitimo problemomis ir varguolių ašaromis pamačius sąskaitas trijų nulių zonose. Ypač pavojingi tie liaudyje vadinami "boxai", "moduliai", "apgavikai", visokie <raidžių kratinys> tuning kliedesiai, o juos montuojantiems, reikia mažinti tam tikrų kūno dalių skaičių, kad neliktų noro gadinti mašinų. Paduoda jie daugiau vatų siurbliui, ir tiki, kad tai praeis be pasekmių, mėmės bl... Paskui atsiranda liaudyje mitų, kokios vokiškos mašinos nepatikimos, brangus remontas, o kad patys daro nesamones, nepamasto. Nori važiuoti linksmiau - perki galingesnį bolidą. Viskas.
Pumper 2015-07-27 11:13
Kalbi ir nusišneki. "Varguoliai" savo nuliovas auto "čipuoja" tūkstančius kainuojančiais dešimtmečius rinkoje esančių įmonių "boxais" ir bėdų nemato + automatai praktiškai visi daugiau niutonų atlaiko už mechanines (ir visos auto su rezervu).
biggie 2015-07-27 12:09
Kažkaip nepažįstu nė vieno, kuris biškį raukdamas apie mašinas, turėdamas kokį rimtesnį bolidą, darytų nesamones su čipavimais. Užtat kartais būna net keli kartai per savaitę, kada matau bachūriukus, su bildančiomis kregždėmis, golfukais ar pasatais, kurie, pradėjus kalbėti apie turbinos remonto kainas, ima muistytis ir kasytis. O pamokymus apie tai, kad reikia rasti ir pašalinti turbos gedimo priežastis, jie laiko bandymu apgauti ir "išpūsti sąskaitą". Žinoma, tokiems aš kartais pasakau, kad esu autopramonės lobistas, laisvalaikiu surinkinėju naujus bemsus, prisuku jiems galią, padidinu kuro sąnaudas, apkabinėju visokiais brangiai kainuojančiais davikliais ir turbinom, o paskui (kartu su naftininkais) begėdiškai lobstu. Nors, man tai kas, dėkitės jūs tuos boxus, bet pamastykit iš ko gyvena ant kiekvieno kampo pridygę visokie "dyzel servisai" ar kodėl gamintojai be ceremonijų panaikina garantiją.
Simplicity 2015-07-27 13:17
net ant kuro sunkiai sukrapšto, tai nereikia stebėtis, kad jie atsisako į visą tą reikalą rimčiau pažiūrėt.
Pumper 2015-07-27 13:21
Gal iš to, kad Lietuvoj vidutinis dyzelis 15 metų senumo ir nuvažiavęs pusę milijono? Ai ne, dėl to, kad naujas auto čipuoja varguoliai.
fakitol 2015-07-27 16:01
Aš turiu problemą, su savo 2L TDI PD 103kw 16v bkd kodu ir kolkas niekaip neišspredžiu Ryte sunkiau užsikuria, nesvarbu ar minusas buvo ar pliusas. Davikliai rodo teisingas temperatūras, degimo kampas geras, velenėlių sinchronizacija gera, purkštukų kompensacijos irgi norma. Jei bake mažiau nei pusė kuriasi sunkiau, daugiau - geriau. Pradžioj su pilnu baku iš viso idealiai kurdavosi - iš raktelio pasūkimo. Dabar vėl reikia 1.5-2s pasukti. Jei mašina nosim žemyn - idealiai užsikuria. Vnž., mistika
biggie 2015-07-27 16:47
Nemistika, pats atsakei į savo klausimą. Nereikia taip sudėtingai lyst ir matuot visokių temperatūrų, sinchronizacijų ir pan. Tavo bolidui tikriausiai nusėda kuras, kažkur yra nesandarumas, reikia rasti nesandarumo vietą ir pašalinti arba dėti vožtuvą, kuris neleistų sutekėti kurui atgal į baką. Dabar kuras nusėda, ir reikia pazulinti rakteliu, kol jį vėl pakelia. Kai bakas pilnas, arba mašina nosimi žemyn kurui sunkiau nutekėti, todėl kuriasi lengviau. Raktiniai žodžiai: atgalinis vožtuvas, žemo spaudimo siurblys. Dar reikia filtrą pasitikrint, pro ten gal oras patenka.
Robkinas 2015-07-27 21:30
Zalias dyzelinas nesiskiria niekuo nuo iprasto, tiesiog skiriasi spalva. Raudonas krosninis dyzelinas yra skirtas deginti, be jokiu priedu, todel gali savo kuro siurbli per pirmuosius 500km labai sekmingai sudeginti. Raudonas dyzelis tik sildymui!
Robkinas 2015-07-27 21:39
Nezinau, kaip su tais jusu liaudveziais, bet su mersais yra taip: yra linija 2.1L CDI varikliu, kuriu galia varijuoja nuo 65 iki 110kW. skirtumas tik tas, kad skirtingi ECU stovi. Nori nuo 80kW pakelt galia iki 110kW? Tuomet keiti savo 80kW ECU i originalu 110kW ECU ir tiek ziniu. Ir jokiu perprogramavimu, kadangi tai praktiskai neimanoma padaryti be jokiu erroru
Simplicity 2015-07-27 23:30
Chebra, jūs bent seną Autodatą iš torrentų parsisiųskit ir pastudijuokit, o ne lietuviškų garažų tiesas čia skelbkit. Šiandien, kai įmonės skaičiuoja kiekviena centą, niekas 110kW išspaudžiančio agregato (suprask, variklis + įpurškimo sistema + turbina + ...) nepardavinės už 80kW agregato kaina. 80kW ir yra tik 80kW, nes viskas kas nereikalinga yra nurinkta arba pakeista pigesniais analogais. Sakyti, kad automobiliuose stovi tie patys agregatai, nepriklausomai nuo to, deklaruojama 80 kW galia ar 120 kW, tai tas pats kaip sakyti, kad iš tiesų visi Intel procesoriai yra aštuonių branduolių i7 serijos, tačiau dalis tų branduolių yra išjungta BIOSe ir pakanka perrašyt kompiuterio BIOSą, kad tuos branduolius atsirakint.
kukulis4 2015-07-28 19:26
Is esmes, tai atsakyma as ir pats zinau, tiesiog norejau paziuret kokia zmoniu nuomone apie spalvotus dyzelinus. O tiesa yra ta, kad tiek paprastas, tiek zalias tiek raudonas dyzelinas yra vienas ir tas pats dyzelinas. Orlen'as gamina tik vienos rusies dyzelina, i kuri po to tiesiog imaisoma arba zalio arba raudono pigmento, kuris yra netgi lakesnis uz pati dyzelini kura, todel niekaip negali pakenkti varikliui. Uztvirtindamas sita galiu tiesiog pasakyt, kad pas tevuka kaime javu kombainas kainuojantis arti 300k eur (jame mercedess commonrail'inis variklis) raudonu dyzelinu yra atidirbes ne viena savaite be jokiu sutrikimu. O apkrovos varikliui ten daugmaz 12-14val per para maksimaliais sukiais.
Evil Goku 2015-07-28 19:48
Teoriškai žalias nuo paprasto dyzelinio kuro turėtų nesiskirti. Nors Mažeikiuose gaminamas tokspat dyzelinis kuras, tačiau mažmenininkams leidžiama jį "praskiesti", įpilti biodegalų, visokių priedų. Taigi degalų kokybė degalinėse priklauso ir nuo degalų pardavėjo. Viena ausim esu girdėjas, kad lukoile biodyzelino (ar kitokio pigaus priedo) pildavo virš normos, bet galbūt čia tik gandai....