Sukurtos 5 kartos beorės padangos „iFlex“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

trapecijus 2015-08-24 19:13
Tai arba video neatitinka straipsnio, arba atvirkščiai. Ir šiaip nėra ateities tokioms padangoms.
procc 2015-08-26 08:48
Bet tai jos bus trigubai ar daugiau brangesnes uz paprastas padangas?
hamann 2015-08-26 09:06
pagrįsk.
trapecijus 2015-08-26 16:50
Na nemaniau, kad reikia pagrįsti tai, kas akivaizdu. Yra video, yra tekstas. Parodytos padangos+teiginys, kad jas bus galima montuoti ant įprastų ratlankių. Pateiktame vaizdelyje nieko panašaus į įprastus ratlankius nemačiau. Todėl ir teigiu, kad kažkas čia neatitinka. O dėl ateities tokioms padangoms vėl gi nieko gero. Šiandieniniai nauji automobiliai (ir senesni, aišku) naudoja stabdžius. O stabdžių agregatai užima erdves ratlankių viduje. Tokios naujoviškos padangos-ratlankiai tiktų nebent arklio traukiamam vežimui. Arba reiktų gaminti naujoviškus automobilius, pritaikytus padangoms. Kas reiškia iš esmės keisti automobilio techninius sprendimus. Nemanau, kad šimtmetį tobulėjančius automobilius ims ir pakeist kažkieno išgalvota padanga. Jei kalbėsim apie nuotraukoje esančias padangas - racionalumo daugiau. Bet tik tuo atveju, jei padanga riedės itin švarioje aplinkoje - be lietaus, purvo, gyvių, sniego. Arba nebent ant lėtų sunkiasvorių mašinų, kranų ir t.t.
raimism 2015-08-26 19:34
beorės padangos jau gana seniai naudojamos pramonėje - krautuvai, karučiai, traktoriai ir t.t. Jos ten atsiperka ir pasiteisina. Todėl svarstyti yra ar nėra erdvės tokioms padangoms ateityje jau per vėlu - jos jau realybė. Tik kol kas jos dar nenaudojamos keliuose. Bet čia tik laiko klausimas.