Su dviračiu pėsčiųjų perėjoje: važiuoti ar varytis?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

UTF16 2015-09-03 10:26
Nerealiai 2015-09-03 13:57
Bauda gali gauti tada kai važiuoji gatve, arba šaligatviu kai šalia yra dviračių takas, o tu juo nesinaudoji.
UTF16 2015-09-03 14:59
Ačiū už paaiškinimą. Akį patraukė va tokia Delfi straipsnio citata: „Prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama prieš kertant važiuojamąją dalį nulipti nuo dviračio.“ Mėginu suprasti šitos „rekomendacijos“ prasmę. Važiuojant, pvz., Ozo gatve Vilniuje į Akropolį ir apsigalvojus, reikia sustabdyti eismą, nulipti nuo dviračio ir pėsčiomis kirsti kelią? Ir tai nebus joks KET pažeidimas? Teisingai supratau?
HDi 2015-09-03 20:45
Būdamas pėsčiuoju esi visada neteisus, nes kitaip gali likti teisus bet miręs, arba neįgalus. Apskritai su tokiu požiūriu tai kuo mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų norėčiau kelyje sutikt. Aš pats dviračiu važinėju nemažai Vilniuj, bet vairuoju dar daugiau, tai man kažkaip nekyla nei viena problema, ar klausimas kai ir esant žaliai rodyklei nepraleidžia nors dega žalia kai būnu pėščias, ir šiaip kartais nepraleidžia perėjoj, nes tikrai yra situacijų kai reikia kažką apvažiuot, žiūrėt kas už Tavęs važiuoja ir ar praleidžia ir pan tiesiog kartais fiziškai nespėji sužiūrėt ar dar koks kėglis po ratais nelenda. Mažai vairuojant to nesuprast, bet kai esi vairuotojas ir eini pėsčias ar važiuoji dviračiu tai ir mąstai truputį kitaip, jei esi pėsčiafašistas kaip Ramanauskas sakė, tai to ir nesuprast, o visi vairuotojai chamai.
Nerealiai 2015-09-04 02:52
Ten ką delfi, ar kiti rašo, reikia skaityt nepriimant kaip už gryną pinigą, geriausiai KET skaityt ir ten bus visa reikiama informacija. O šiuo atveju, tai kirsti kelią gali tik įsitikinęs, kad niekam netrukdai, o Ozo g., tai praktiškai turbūt neįmanoma, nebent naktį kai nieko nėra.
UTF16 2015-09-04 15:26
Aš tik nesuprantu, koks genijus gali rekomenduoti kirsti gatvę, kur bet kurią akimirką gali iš niekur išnirti mašina, pėsčiomis ten, kur šiaip jau pėstieji to daryti negali. Dviratininko interesas yra kuo mažiau maišytis po kojomis ir kuo mažiau laiko praleisti ten, kur trukdys kitiems. Kažkaip nesinori net tikėti, kad žurnalistas savavališkai sugalvojo tokį absurdą. Kas blogiausia, kad jau ne pirmą kartą matau šitą kliedesį.