Benzininis ar dyzelinis variklis: kokiais kriterijais remtis renkantis?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Finalfour 2015-11-04 14:17
Kuo tai skiriasi nuo mano peugeot esancios sitemos, kuri turi irgi atskira bakeli, kuriame pilasi EOLYS skystis ir kuris naudojamas regeneraciju metu? O sita sistema labai puikiai ir draugiskai kastruojasi, su vien tik teigiamais pliusais varikliui ir ekonomijiai ir piniginei.
Finalfour 2015-11-04 14:27
Pats paskaityk savo parasa, tau dalis jo puikiai tinka. Ir su teksto suvokimu problemos. Visu pirma as gal 5x esu parases kad neispjoviau FAP sistemos, nes ji puikiai veikia. Ir sakau, kad jos ispjovimas visu pirma yra didziule nauda varikliui, ne tik piniginei. Toliau - nepainiok vagenu grupes tdi meslo su HDI. Nustebtum suzinojes, kad HDI variklis ispjovus visus FAP ir toliau nedumina ir tersia maziau nei vagenu produktai. Dabar is savo praktikos - pasakyk kada dusai sankryzoje stovedamas paskui peugeot 407, 607 ir panasius naujesnius auto? Manai del to kad pas juos veikia FAP? Ne. Ir ji ispjovus tu nedusi ir nemtysi juodo dumo. Cia tau ne VW/Audi TDI, kur smirda nezmoniskai is paskos. Pasidomek kas ir kaip yra su HDI, kodel tu paskui juos sanksryzoj nedusi, ir TA praeisi be jokiu bedu, net is ispjoves ne tik FAP, bet ir katalizatoriu, nors pastarojo liesti tikrai neverta. Ir as uz kastracija tokiu sistemu pagrinde todel, kad jos labai kenkia varikliui. Beja, apie eklogja....tu bent zinai, koks nuodas tas EOLYS, pilamas i FAP sistemos regeneracijso bakeli? Zinai kas bus jei ikvepsi jo garu? Zinai kaip jis gaminamas? ZInai, kad siu sistemu kritikai sako kad tai absurdas, nes mes tersima is miesto perkeliam i dar didesni tersima gamyklose, gaminant sita suda, o automobiliai regeneruoja trasoje, ir tos tersalus paleidzia ne mieste, kaip iprasti auto, o trasoje. Is esmes, tiesiog tersimo koncentracija paskirtoma tolygiau planetoje. Gal ir gerai....jei to siekiame. Maziau svaikit reklaminiu bukletu tezemis, o pasidomekit kaip konkrecciai veikia tos sitemos, kaip jos gaminamos...
Hm 2015-11-04 16:21
Benzas + dujos pats taupiausias ir ekologiškiausias automobilis...
biggie 2015-11-04 16:51
Pasakyti, kad VW varikliai mešlas, irgi stipru. Reikia bent truputį raukti apie variklius ir bus aišku, kad geriausias dyzelinis variklis, koks tik kada nors sukurtas - tas pats vag grupės 1.9 tdi 66kw. Tai tikras kovinis variklis. Gimęs gūdžiais 1991, su keletu modifikacijų montuojamas iki pat 2009. Jį pakeitęs 2.0 vargu ar atkartos 1.9 sėkmę. Nors turint galvoj, kad galingiausias 2.0 tdi vw passat biturbo turi 240 arklių, tai visokie amerikoniški 3.0 dyzeliai su 250 arklių - atrodo graudokai (nesenai tie patys amerikonai GM, chevrolet 2.0 dyzelį spaudžiantį 120 kw - pristatė kaip didžiausią stebuklą, pirko visokius best diesel engine apdovanojimus - turbūt nepastebėjo, kaip tas pats VW tą padarė jau maždaug 2005). Taip kad gerbti reikia vw, kad skurdžiai lietuvių tautai davė galimybę gana pigiai tapti mobiliais, o tie vago 1.9 tdi visokį šlamštą pas mus kūrens manau dar tikrai ilgai.
Finalfour 2015-11-04 17:04
Ne technologine prasme meslas, mes cia apie ekologija ir kvapus is galo snekejom, uzdave toki tona cia kolegos Tai ir sakau, prisminkit, kiek daznai paskui vagena/audi dustat kamstyje, ir kada paskui PSA koncerno HDI morotus.