A321 katastrofos tyrimas: pareiškimai vs. juodosios dėžės  (0)

Rusijos aviakompanija „Kogalymavia“, kuriai priklauso spalio 31 d. Egipte sudužęs lėktuvas А321, mano, kad lėktuvas sudužo dėl išorinio poveikio. Apie tai pirmadienį, lapkričio 2 dieną, spaudos konferencijoje pranešė kompanijos atstovas.
Nelaimės tyrimas rodo ką kita.

„Vienintelis paaiškinimas gali būti mechaninis poveikis į orlaivį“, – pareiškė kompanijos generalinio direktoriaus pavaduotojas darbui su skrydžiais Aleksandras Smirnovas.

Pasak Smirnovo, „nėra tokio sistemų gedimo derinio, kuris galėtų sukelti lėktuvo subyrėjimą ore“.

Smirnovas pažymėjo, kad jei lėktuvas suiro ore, tai „turėjo vykti didelės perkrovos, nesuderinamos su gyvybe“. Taip pat jis patikslino, kad katastrofos negalėjo sukelti vien dehermetizacija.

„Jei įvyksta dehermetizacija, ekipažas bei keleiviai užsideda deguonies kaukes. Tuo tarpu ekipažas žemėja avariniu režimu ir lokalizuoja situaciją, o paskui, jei būtina, nutupia atsarginiame aerodrome“, – pasakė jis.

„Kogalymavia“ atstovas pabrėžė, kad kompanija visiškai atmeta techninį lėktuvo gedimą ir pilotų klaidą kaip galimą katastrofos priežastį. Tačiau jis pridėjo, kad prieš pat sudužimą „vyko nevaldomas skrydis“.

„Kogalymavia“ gen. direktoriaus pavaduotojas darbui su inžineriniu aprūpinimu pareiškė, kad ekipažo būsena neleido duoti nelaimės signalo, kas paaiškina bandymų susisiekti su antžeminėmis tarnybomis nebuvimą.

„Matyt, pradėjus vystytis katastrofai, ekipažas buvo visiškai praradęs galimybę dirbti“, – sakė jis.

Spalio 31 rytą Rusijos aviakompanijos MetroJet (iki 2012 gegužės – „Kogalymavia“) laineris A321 sudužo Egipte, Sinajaus pusiasalio šiaurėje. Laineris skrido iš Šarm el Šeicho į Sankt Peterburgą. Visi buvę lėktuve žuvo.

Lėktuvo katastrofą tiria Egiptas. Tyrime dalyvauja Rosaviacija ir Tarptautinis aviacijos komitetas. Kol kas pagrindine versija laikomas techninis lėktuvo gedimas.


Publikuoti pirmieji sudužusio A321 „juodųjų dėžių“ duomenys

Publikuoti pirmieji iššifruoti Sinajuje sudužusio lėktuvo A321 „juodųjų dėžių“ duomenys. Kaip praneša Reuters su nuoroda į šaltinį dešifravimu užsiimančioje komisijoje, jie rodo, kad pilotas dispečeriui prieš katastrofą nepranešė apie kokius nors nesklandumus.

„Juodųjų dėžių“ duomenys taip pat nepatvirtina išorinės atakos prieš lainerį versijos, teigia šaltinis.

Anksčiau aviakompanijos atstovai pareiškė, kad „vienintelė paaiškinama priežastis“ galėjo būti išorinis „mechaninis poveikis“.

Kompanijos MetroJet („Kogalymavia“) lėktuvas Airbus A321 sudužo Sinajaus pusiasalyje spalio 31 dieną. Visi 224 jame buvę žmonės žuvo.

 

Aut. teisės: Input.lt
Input.lt

(8)
(5)
(3)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: