Lietuvių atsiliepimas apie žiedines sankryžas: jos taip padarytos, kad būtų kuo sunkiau pravažiuoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Chuck 2016-03-14 16:01
Hmmm, nebūtinai antra juosta bus laisva. Jei man reikia sukti ties trečiu posūkiu, iš antro posūkio gali įlyst mašina į 2 juostą iš karto taip man užblokuodama kelią. Yra tekę taip stabtelėti, nes jau prie pat šiknos vilkosi mašina.
SaMaras 2016-03-14 16:16
nemai6yk terminų, jei tau draudžiamas šviesoforo signalas ar tiesiog eismo grūstis tai nėra sustojimas. Jei jau kalbi apie pilies žiedą tai puikus pavyzdys tas pats tiltas tik į kitą pusę kur iškarto už jo šviesoforas. O Kaune žiedų kur šalutinis vidury žiedo yra daugiau, tai jau minėtas pilies, Jurbarko g, birželio 23iosios (kurį žiedu pavadinti iš viso sunku), prie antros ligoninės gal ir daugiau dar yra, bet taip staigiai nesugalvoju
Ketleris 2016-03-14 18:20
Man labai patinka Kaune žiedai kur įvažiavimas iš pagrindinio, nebėra to streso kur reik šokt į judantį srautą, o pačiam žiede nesunku staptelėt įleist kitus
mobilunkas 2016-03-14 19:57
nieko sudetingo su ziedais, tik kai pirmakart vaziuoji kazkokiu ziedu, nezinai ko is jo tiketis, tai yra nedidele bet problema. Reiketu kazkokio standarto, pazymeto zenklu, kad pries privaziuodamas zieda zinotum ko is jo tiketis. Man tik klausimas, kodel i zieda ivaziuojant nereikia rodyt posukio, o sankryzoje, kurioje gali sukt tik i desine - vadinasi jokiu alternatyvu neturi- posuki rodyt reikia- juk tokia sankryza galima isivaizduot kaip ivaziavima i begalinio dydzio zieda.
bahuriux 2016-03-14 22:11
Tai kaip tu rodysi posukį į kairę 3 juostų kelyje ir 3 juostų žiede įvažiuodamas, jei žiedo dydis 50-200m? Suklaidinsi visus vairuotojus. Taisyklėse normaliai viskas išdėstyta įvažiuojant nereikia išvažiuojant ir persirikiuojant BŪTINA. Klaipėdos žiedais esu patenkintas, jie pakankamai paprasti ir logiški. Kas ten minėjo, kad gerai, kai žiede turi duoti kelia įvažiuojantiems BS turėsi sustoti ir praleidinėti, vėl bėgėtis keletą kartų, kol išvažiuosi vietoj vieno, visiškai nelogiška. Na nebent jei koks tiltas, tada taip. Jei Klaipėdoj būtu taip suorganizuoti žiedai, tai kamščiai baigtusi neanksčiau nei vidurnaktis.
kukulis4 2016-03-14 22:36
O ka tu darai prie raudono sviesaforo? Kabai? Sustojimas yra sustojimas, o stovejimas yra stovejimas. 150.3 punktas ket'e visiskai aiskiai apibrezia tiek draudima sustoti ant tiltu/viaduku, tiek isimtis, kada sustoti leidziama. O Kaune as retas svecias, tai zinojau tik 'pilies zieda', ir jo, kai parasei, tai pats prisimenu, kad vaziuojant i kita puse, teko stoveti ant to paties tilto pries sviesofora.
X-log 2016-03-14 23:16
kukulis4 2016-03-15 07:41
Tai tada tu man atsakyk, ka tu darai ant tilto ar viaduko, kai priesais nosi uzsidega raudonas signalas? Ir ar KET kaip nors kitaip ivardija sita imantru veiksma? (zr. KET 10ta dali).
Chuck 2016-03-15 08:47
O kur tu daugiau gali važiuot jei ne į žiedą? Ir kokį posūkį rodytum? Esu matęs, kad rodo kairįjį. Būna, kad rodo ir dešinįjį.
immortallt 2016-03-15 08:53
Į žiedą įvažiuodamas nerodai jokio posūkio, nebent esi pirmoje juostoje ir išvažiuoji pirmame išvažiavime. Tada rodai dešinį posūkį. Kaip tas teises dalinai, jei net elementarių KET taisyklių nežino žmonės...
mobilunkas 2016-03-15 12:10
as taisykles zinau, bet as klausiu kam rodyt posuki sankryzoje, kurioje nieko daugiau daryt negali tik sukt i desine. Nes tai yra tas pats kaip ivaziavimas i labai dielio diametro zieda
immortallt 2016-03-15 12:38
Jei tai sankryža, kur gali sukti tik į dešinę, tai ne sankryža, tai vingiuotas kelias ir jokio posūkio rodyti nereikia.