Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama neišvengiama mirtis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2016-09-26 11:47
Užskaitau
Endless Nameless 2016-09-26 12:27
Truputi offtopic, bet kartu į temą tokį klausimą forumiečiams turiu: Vairavimo stažas nėra didelis, vairavau tiek silpną benziną, tiek vidutiniokus dyzelius, ir susiklostė, kad imsiu nuosavą automobilį ( 90% miestas ). Kiek paklausinėji "vadylų", tiek pasiskaitinėji - visų nuomonės nepaslaptis kad skirtingos. Kadangi čia nėra automobilistų forumas, tai ir nuomonės tikėtina labiau subjektyvios bus, bet labiau "žemiškos". Klausimas toks, gal kas nors asmeniškai keitė stovyklas, t.y iš benzino - dyzelį arba atvirkščiai ir pasidalintų, ką maloniau/racionaliau eksplotuoti kasdienai?
Instruktorius 2016-09-26 12:44
? O apskritai, tai yra toks dalykas, jei mazai vairuoji - benzininis variklis, o jei vaziuosi kiekviena diena ir ne tik i darba tai dyzelinis , O del malonumo/racionalumo cia jau nuo kisenes/preso storio priklauso... KAzkam ir feraris netaip ir maloniai vaziuoja nei koks Bentli, nes matai PAs ferari , 2 pavara nuo 90km/val pasiekus tesijunge , tai girdejau kad nelabai malonu buvo... o i tema tai , nemanau kad ir po 50 metu Lietuvos auto parkas perkops 50 % ant elektors varomu auto..., aisku labai noreciau klysti...
kernel_pan1ka 2016-09-26 12:45
Is objektyvios puses abu variklio tipai turi ir privalumu ir trukumu. Tau reiketu dometis konkreciais modeliais, nes implementacijos dalykai gali nulemti sprendima vienareiksmiskai. As vairuoju benzina. Man jis praktiskesnis, nes as negaliu sau leisti naujo automobilio. O kai vairuoji sena, ziuri, kad butu pigiau taisyt ir butu maziau bedu ziema, pavyzdziui, pas mane akumuliatorius gali buti pusiau mires ir ziema - automobilis uzsives (nu aisku, jei ne -30 lauke), tuo tarpu dyzelininkams geras akumuliatorius ziemai yra faktiskai requirement'as. Pas senas masinas dazniausiai benzas buna patikimesnis, nes paprastesnis: neturi turbinos, buna paprastesne kuro sistema, nors tai velgi priklauso nuo konkretumo apie ka snekam. Aisku is kitos puses dizelis mieste smagiau, nes prie mazu apsuku turi didesni sukimo momenta. Yra ekonomiskesnis. Siaip be jokios papildomos info tai cia gaunasi Pears vs Apples diskusija.
Endless Nameless 2016-09-26 12:52
Žinau ta info apie sūkius apsukas, visgi pats linkstu prie benzino, ypač kad naudotų auto pasiūla nors ir mažesnė, bet automobiliai kiek pigesni/naujesni, vienintelis faktas kuris neduoda ramiai pasilikti prie šito sprendimo, kad pažystami ir kolegos vairuoja vien dyzelius ir kas be ko už kurą moka mažai, bei jų žodžiai gedimų ar tos išgirtos brangesnės dyzelinių eksplotacijos kaštų jie neturi.
kernel_pan1ka 2016-09-26 12:57
Cia labai priklauso nuo asmenines zmogaus patirties. Vieno zmogaus patirtis nusipirkus apynauji VW Polo 1.4TDI gali buti vienokia, o kito uz ta pacia kaina nusipirkusio atjodinta Audi A6 2.5TDI arba BMW 530d gali buti visiskai kitokia. Be to, ta pati modeli perkant yra visiska loterija, kai perki naudota automobili, ypac 7+m senumo. Tiek "prasikeikusiu" tiek "dievinanciu" galim rast abiejose stovyklose. Tas nelabai rodiklis. Ekonomiskumas irgi visiems yra unikalus rodiklis. Vieni malasi vien po centra piko metu ir tai ivardina kaip sanaudas mieste. Kiti tik pravaziuoja prie miesta kokiom neuzimtom gatvem, ant 50-70 5 pavara, ir jiem tai yra "miesto sanaudos". Jos yra kardinaliai kitokios.
Endless Nameless 2016-09-26 13:14
Aš suprantu, vistik draugo benzinas audi A3 200x metų, berots 1,6l, mieste 10l++, kolegų dyzeliai pagal borto kompus 6-7 niekaip neperlipa. Tada visad piešiamas argumentas, kad sutaupytus pinigus už kurą išleisi dyzelio "priežiurai", bet jeigu po laiminga žvaigžde gimęs ir auto negenda, įstatai naują akumuliatorių, važinėji į sveikatą, plius startuoti iš mažos patirties maloniau jais, tai ir nežinau. Ypač kad realybėje dažniausiai pasitaikantis variantas, kad savą išgirtą benziną vistiek keičia dyzeliu ir džiaugiasi.
kernel_pan1ka 2016-09-26 13:29
Dyzelinis bus faktiskai visada ekonomiskiau. O ar verta ji pirkti tai cia jau reikia atskiros analizes kiekvienam modeliui ir atvejui. Kai zmones kalba apie brangias dizelio prieziuras ar remontus, cia daugiau jie sneka taip senu automobiliu ir LT naudotu automobiliu rinkos kontekste. Cia dazniausiai parvaro lavonus, nujotus, o dyzelius - ypac, nes juos vistiek gerai perka. Tai tokiu atveju, turbut geriau yra A3 1.6 benzas kuris yra geros bukles, nei A3 1.9TDI kuris yra 500+k prabeges lavonas. Bet kitu atveju, jeigu pats automobilis geros bukles, tai zinoma, dizelis nera kazkokia mitine daznai gendanti blogybe (isskyrus aisku specifiniu varikliu bug'us).
Endless Nameless 2016-09-26 14:03
, gal netyčia su auto sritim dirbi?
kernel_pan1ka 2016-09-26 14:09
Ne, tiesiog siek tiek tenka pasidomet. Nepriskirciau saves nei vienai stovykla - kai kazka perku, daugiau ziuriu i konkretu atveji. Tau irgi kazko konkretaus nepasakysiu. As, pavyzdziui, pirkciau tiek Golf 5 1.9TDI tiek 1.6FSI - zeciau pagal konkrecius variantus rastus.
Berserkas 2016-09-26 14:50
Man asmeniškai benzinas geresnis. Bet čia priklauso nuo žmonių, jeigu daug mieste važinėja ir nori ekonomiškos tai kaip ir dyzelis. Jeigu mėgsti spustelyti gaza ir nori dinamikos renkiesi benzina, nors manau kaip alternatyva benzinui tai etanolis. Pigesnis už abiejus variantas, nors aišku padidėja sanaudos, stipriai sumažėja tarša, o jeigu mėgsti gaza spustelyti tai automobiliui su turbokompresoriumi galima stipriai sukelti slėgi ir iš to išgauti nemažai galios. Bet kadangi ekonomiškumas nėra mano prioritetas tai Dyzelis<Benzinas<Etanolis<Galingas elektromobilis, bet jų kainos labai didelios tad žemeškesni preiti variantai. Dar prie to tai, kad būtent japonų atmosferiniai benziniai varikliai gerai laiko, bet ir tai kalbu apie kiek senesnius ir retesnius tik dauguma nemėgsta jų kietumo, daug plastiko interjere ir rūdijimas.
Endless Nameless 2016-09-26 14:58
Pirkimo metu žadu vežti į servisą apžiūrai, nesidomėjau, bet kiek tokia patikra bus patikima? Ar jie turi galimybę patikrinti : ar nevalgo tepalo ir skysčių, ar sankaba ne leisgyvė, ar kondicionieriai tinkamai šaldo/šildo, ar trauka ties paskutiniais bėgiais kartais ne dingsta, ar vairo stiprintuvas ar ten traukės visokios geram stovy ir tt. Nes skaičiau, kad patikrina tik diagnostika klaidas, stabdžius, važiuoklę, dūmelį iš vamzdžio.
Wolfy 2016-09-26 16:28
Siūlyčiau pagalvoti ir apie automobilį su dujomis. Iš vairuotų benzininių, dyzelinių bei su dujų sistema automobilių, tai būtent su dujomis automobiliai labiausiai patiko dėl pigiausio keliavimo juo bei pigaus eksploatavimo. Antroj vietoj palikčiau dyzelinį automobilį dėl savo dinamikos prie žemų apsukų ir mažų kuro sąnaudų, o trečioj vietoj benzininį automobilį. Aišku, vieni baisiai nepripažįsta automobilių su dujomis, tada lieka iš ekonominės pusės tik dyzelis, su sąlyga, jeigu daug važiuojama. Plius, "neužjoto" dyzelio eksploatacija bus tik brangesnė už benzininio ar su dujomis, nebus ten kažkoks kosmosas. Apie serviso patikrą: Ar tepalus valgo, praktiškai niekas nepatikrins, ne bent pagal išmetamus dūmus matysis, kad valgo (mėlynas dūmas bus). Jeigu skysčiai dinginėja, tai matysis kažkur pratekėjimas, arba patys skysčiai bus su kažkuo susimaišę (pvz., antifrizas su kažkokiom priemaišom). Dėl sankabos, tai pravažiavus laisvai galima patikrinti. Dėl šildymo ir šaldymo irgi galima patikrinti pas tam tikrus meistrus laisvai, deda termometrą ir mato iškart ar pakankamai šaldo. Dėl traukos irgi, pravažiuoji ir matai ar pakankamai traukia, plius būtina prie kompo prijungti, ir pasižiūrėti. Dėl visos važiuoklės, tai tik ant keltuvo pakėlus ar po duobę palindus viską išklibinus ir gerai apžiūrėjus galima pamatyti visus trūkumus. Dar siūlyčiau vizualiai visus tarpus tarp dalių apžiūrėti bei ar detalių atspalviai tarp dalių nesiskiria. Pagal visus šiuos punktus apžiūrėjęs automobilį, tikrai turėtum nusipirkti gerą automobilį.
Xdmin 2016-09-26 17:19
Vieni seimoj turi visus dyzelius, pas mus 4 benzininiai. Jei perki sena automobili, tai siulyciau japoniska benzina, pagrindine ju beda - rudys, o visa kita dazniausiai buna tvarkoje. As asmeniskai siulyciau imti galinga benzina su dujomis, tada galios turesi prie zemu panasiai kaip silpnas dyzeliukas, o prie aukstu sukiu galesi saugiai lenkimo manevrus daryti. Daug kas sako kad vaziuojant iki 10k i metus, imi benza, jei daugiau imi dyzeli. Man asmeniskai vaziuojant 10k norisi duju, kadangi 2.5 variklis turi aptetito, i 1.6 tai deciau nebent jei zinociau kad vaziuosiu su ja dar ne vienerius metus. Pliusai minusai is mano puses (as benzino fanas, tai subjektyvu bus): Dyzelis + ekonomiskas galia prie zemu apsuku ir viskas... Dyzelis - dyzeliai visada brangesni keli gedimai ir i remonta sukisi daugiau nei uz masina mokejai variklio garsas, uzkurimas ziema didele tikimybe kad uztaikysi jau ant atitarnavusio savo amziu Benzinas + pigesnis nusipirkti pigus remontas variklio garsas, lengvesnis uzvedimas, platus sukiu diapazonas su dujomis gali vaziuoti pigiau nei dyzeliu Benzinas - be duju brangesnis kuras, didesnes kuro sanaudos silpnu varikliu maza galia tiek judant is vietos, tiek normaliai vaziuojant pilna masina jau reikes ji drozti aukstais sukiais (nors jie nlb to bijo) dazniausiai buna prastesne garso izoliacija
Endless Nameless 2016-09-26 17:27
, o silpnas benzinas čia kiek 1/1,2 l? Suprantu, sedanai 2l virš 100arklių, bet lengvam hečbekui pagrinde mieste maltis ,1,6 užtenka atrodo, smaugt gal nereikės?
Berserkas 2016-09-26 18:00
Taip, atmosferinis be turbinos. Į klausima užduoda Xdmin'ui galėčiau atsakyt. Pavizdžiui 1.6 160AG 1000-1060kg sveriančiai tai tikrai neblogai, ta prasme mieste. Viskas priklauso nuo galios ir svorio santykio. (visad vartoju ši žodi "santyki" ) Ir silpna gali staigiai pagreitėti jeigu bus lengva. Vienam 0-100 per 8s užtenka, kitam 0-100 per 6s miegot verčianti. www.Auto-Data.net/en/ gali susirast automobilių specifikacijas, tesiog tarkim tu vairuoji automobili kuri įsibėgėja per 0-100 9s tau užtenka kaip ir, pasirinki kokia kuri per 7-8s ir jausi skirtuma. Labai ekonomiškos, bet silpnos 0-100 10-12s, o toliau tai katastrofa.
Pumper 2016-09-26 18:26
Jei tik mieste trintis ir dar trumpais atstumais (ypač žiemą), tai net neverta žiūrėti į dyzelinius. Turėjo tėvai kažkada VW Fox 1.2l 41kw, tai mieste labai smagiai eidavo (iki 50-60 km/val. paskui jau, aišku, nudusdavo), tik variklis gal per mažas (3 cilindrų), tai nemažai srėbė, kaip tokiam pirdalui (lygtai apie 7l).
Wolfy 2016-09-26 19:02
Tiesioginės IV kartos (kaip ir naujausia, yra dar V kartos, bet jos kol kas nėra populiarios dėl savo brangumo) dujų įrangos reguliuoti pastoviai nereikia, jos būna prie benzininio kompiuterio pririštos ir dozuoja dujas kaip benziną. Purkštukus reikia retai keisti, dažniausiai juos reikia perrengti kas 20-30k kilometrų. Tai ten tik gumeles pasikeiti arba meistrai pakeičia už ~3€/vnt ir važiuoji toliau. Dėl serviso, tai pasiieškok bet kokį didesnį/žinomesnį servisą ir pirmiausia atsiliepimus pasiskaityk apie jį, ir varyk į jį. Dažniausiai tokie servisai praktiškai viską gali pažiūrėti. Kažko rekomenduoti nelabai galiu, nes retai tenka į servisą varyti automobilį.
Arthuras 2016-09-26 19:11
Dyzeliniai automobiliai, kalbant apie 2015+ metus - tikrai miręs reikalas. T.y. benzininių automobilių sąnaudos gerokai smukusios, kad dyzelinis variklis atsipirktų tik po 150-300k km. O dar lėčiau sušyla, garsiau dirba ir pan. Kas liečia naudotus dyzelinius... Tai pradėjus ieškot padoraus dyzelinio - atšoko fantazija. Arba gerokai muštas, arba ir muštas, ir nuvažiavęs 400-500k. Net nuvažiavus pažiūrėt tokių pačių automobilių su tokiu pat dyzeliniu varikliu - jie visi skirtingai kuriasi, gesinasi, visi skirtingai dirba, traukia ir pan. Ir jei nesi geras mechanikas, tai pasakyti kas ten negerai ir kiek kainuotų patvarkyti - labai sudėtinga. Su benzinu, gerokai paprasčiau. Dažniausiai būna nuvažiavę gerokai mažiau, patikrinimas irgi gerokai paprastesnis. Ypač atmosferinių. Ir paklausa Lietuvoj jų vis dar gerokai mažesnė - gali pasiderėti su pardavėju. O dyzelius ima net kapitaliai lavonus - svarbu kompas 5-6 litrus/100km, rodo. Turėjau vieną prastą patirtį su dideliu ir labai žinomu servisu. Dirba kreivarankiai, imituoja patikrinimą, pinigus paima - naudos nulis. Geriau varyti į specializuotą servisą. Jei perki BMW - varai ten, kur juos pagrinde ir tvarko. Perki japonišką automobilį - pasižiūri, kur koks japoniškų automobilių servisas. Ir pan. Ir nesakyk pardavėjui iš anksto, į kurį servisą varysi. Sakyk tik tai, kad norėsi automobilį tikrint servise
Wolfy 2016-09-26 19:31
Iš dalies pritariu dėl specializuotų servisų, jeigu ten varomas automobilis grynai apžiūrai. O dėl tvarkymų, tai geriau jų vengti, nes ten irgi dažnai dirba "naujai" iškepti specialistai, tai priburia įvairių nesamonių, ir galiausiai pagrindinės problemos nesutvarko arba sutvarko, kartu pakeisdami krūva gerų dalių. Dėl to turiu didžiulį nepasitikėjimą dėl servisų ir ten varau tik tada automobilį, kai pats neturiu laiko/įrankių tam konkrečiam darbui atlikti.