Nemokami dalykai ilgai netrunka: „Tesla“ užrauks nemokamus elektromobilių pakrovimus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2016-11-10 17:41
Matai, as esu technokratas ir domiuosi paciu technologijos principu. Ne tik kaip technologija veikia, bet kaip ji padaroma, kokios jos sudetines dalys ir kiek tai realiai kainuoja. Ir as puikiai matau technologines ribas, ties kuria akumuliatoriai sustos pigt. Nebent ivyks kazkoks naujas mokslinis atradimas (kuriu dabartiniam momentui nera). Ir atpigs kazkoks technologinis pagaminimo etapas. Arba iskasenos atpigs. Ar dar kazkas. Ir man juokinga skaityt tokiu kaip imortal paistalus - nes jis remiasi ne pacia technologija (pirminiu saltiniu), o kazkokiu ekonomistu paistalais, kurie tik stebi sitos technologijos pardavimo rinka (antrinis saltinis) ir sufantazuoja visokius tipo "pigimo desnius", nes matai "tendencija kelis metus atitiko" Ir nepateikia nei vieno fakto - del ko tai turetu ivykt. Tik visokius ekonominiu prognoziu grafikos is autoritetingu sertifikuotu bureju salonu kooperatyvo... Taspac su procesoriais buvo - dididino galingumus, kol ta leido technologija - isvede immorta tipo ekonomikos analinazatorius desni. Priejo procesoriai fiziniu galimybiu ribas ir pz... Iskart kitais keliais technologija nuejo, tedidina tik fizini elementu kieki , na ir pasibaige pigimas... Aisku yra dar kinietisku akumuliatoriu piginimo budu, kai ant 1kwh akumo uzspauzdina 2kwh lipduka, ir pardavineja uz 1kwh kaina Nu bet cia jau immortal trolinio pigimo analizavimo sritis - nebelisiu giliau --- Kas del Teslos - tai jie tiesiog bandys pereit i masinio vartojimo rinka. Matom, kad nuolaidu cia niekam nebus ir ples is vartotojo kiek tik gales. Ir arba subankrutuos, arba taps normaliu dar vienu automobilizmo gigantu. Kolkas visas tas projektas jiems dar neatsipirko. Visa dabartine ju veikla - tai principe gerai sustyguota reklamos kompanija ant marketinginiu inovaciju... Bet viskas manau uzsibaigs ties neisspresta akumuliatoriu pigumo problema, kurios net Tesla greiciausia neapzios... Dar aisku lieka valdzios faktorius, kaip problemas galima sprest kysiu fondais per visokias mokestines lengvatas ir pagaliu kaisiojimu VDV konkurentams Bet technologiskai cia neimanoma sugudraut.
vazzy 2016-11-10 18:02
nu, technokrate, tada apie vandenilio technologiją papasakok ką girdėjei. Ką tau sako 53% ribinis PEMFC efektyvumas? 20-70 barų slėgis? -252 C temp ?
AAA000 2016-11-10 22:04
O ka tau sako 1,2 milijono €?
immortallt 2016-11-10 23:53
Pirma, akumuliatorių pigimas skaičiuojamas natūriniu logaritmu, tai yra pigimas lėtėja (tiksliau, kiek gauni kwh už 1,000 dolerių). Ir vis kas du tris metus peržiūrint faktą, prognozė nuvertina realybę. Tas pats pasakytina apie vėjo ar saulės energetiką. Antra, yra dešimtys viešų ir dar daugiau neviešų projektų, kaip padidinti ličio akumuliatorių efektyvumą, pasitelkiant įvairias medžiagas. Čia jau kažką išsiaiškinti labai sudėtinga, viešai prieinamos informacijos, kokias technologijas pritaiko - nėra. Tik išlenda vis kokia statistika apie akumuliatorių nusidevėjimą, kuris įspūdingas. 100,000 mylių talpą sumažina apie 10%, kraunant supercharger'yje. Trečia, Tesla akumuliatorius šiuo metu atpiginti pagrinde ruošiasi ne per technologinį šuolį pačio akumuliatoriaus, o per gamybos technologijos ištobulinimo. Jei labai radikalų pavyzdį paimti, tai tu aiškini, kad smeigtuko kaina (dar iki pramonės revoliucijos) pasiekė savo dugną ir nėra kur kristi, nes metalo kaina daug kristi negali. O metalas ten sudarydavo 1/1,000 dalį kainos, nes dirbdavo žmogus ir pagamindavo per valandą 20 vienetų. Atėjo pramonės revoliucija, sukūrė mašiną, kuri per valandą pagamindavo 10,000 vienetų ir smeigtukų kaina nukrito ~100 kartų. Tad gal eik iš tikrųjų pasidomėk. P.S. kaip tau čia elektromobiliai ir vandenilis ne per sudėtinga tema, o rekuperatoriaus nesugebi perkąsti? P.S.S. 1.2 milijono eurų gamyboje/ tyrimuose yra katino ašaros.
AAA000 2016-11-12 14:43
Tik nereikia primetinet durniu ir issisukinet, kad as cia taip aiskinu, kaip tu surasei apie smeigtuka. Cia butent tu esi tas, kur aiskina, kad akumuliatorius pinga, nes fantazuoji, kad technologinis akumuliatoriu gamybos progresas kazkoks atsirado. Ir nei vienos nuorodos nepateiki. Jei metalas nepinga, tai metalo kiekio smeigtuke kaina ir nesikeis. O kad smeigtuko kaina sudaro metalo kaina + pagaminimo technologijos kaina, ir siuo atveju tavo analogijoje su smeigtuku atpigo ne metalas, o technologija - ir taip atpigino smeigtukus. O su akumuliatoriais tokio proverzio ner. Jei aiskini kad yra - pateik nuoroda. Gal kas jau pigiau pardavineja bent testinius prototipus? Dabartiniu momentu licio akumuliatoriuose pigina neesminius momentus - tokius kaip globalus metalo supirkimas palankesne kaina tiesiai vos ne is pirminio gamintojo, masines gamybos stambinimas, prekybos tarpininku ismetimas darant viena globalu tiekeja iki galutinio vartotojo ir pan. Grynas marketingas ir tiek. Technologines pazangos cia ner. Antraeiles smulkmenas tik tobulina, pvz naudoja plonesnes ipakavimo maiseliu sieneles ir sioks toks technologinis pigimas yra - bet jau ribos. Kiek tu manai % atpigins tokios inovacijos, kai ir taip jau ten pigiau sunkiai beimanoma supakuot ta akumuliatoriaus celes maiseli . O automobilis reikalauja didelio talpumo akumuliatoriaus - ir pz.. Nuo sito nepabegsi niekaip. Su saules baterijom bus dar zenklus pigimas - nes ta turi medziagos apdirbimo sanaudos. Niekas neinvestavo i silicio gryninima, nes poreikis buvo nedidelis. Va cia yra salygos ir pigs elementai dar manau kokius 2-4 kartus net. Su licio akumais to ner (mano subjektyviom ziniom). Del vejo jegainiu - ten piginimo irgi riba jau jauciama. Pigint tegalima tik didinant pacias jegaines. Iprastine masto stambinimo ekonomija. Apie ta 1,2 milijono € nesupratai net. Cia yra vandenilio technologijos kaina vienam namu ukiui dabartiniu metu. Kad pereit nuo alternatyvu. Ten dar yra nemazai ka pigint, bet dabartiniu momentu tikrai bus per brangu eiliniam vartotojui. Su musu algom 500€ vidurkiu, musu seimos ukis turetu dirbt visi nariai po 50 metu... Vien kad ipirkt... O mes dar skaitomes gyvenam 10-20% pasaulio geriausiai gyvenanciu dalyje... Musko elektrifikacijos fantazija bent jau pigesne kokius 2-3 kartus - bet irgi lietuviams vos ne kosmosas dabartinej situacijoj. O vat pereit prie vejo ir saules buityje - manau jau realu. Taip kad isplis po pasauli geriausiu atveju kibiriniai auto su akumais iki kokiu 5kwh... Arba isvartant kitaip - greitos elektromobilizacijos nebus...