Pokyčiai dyzelinių automobilių rinkoje: nejaugi dyzelio era jau baigiasi? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Zdarovas 2017-02-07 10:06
dar atsimenu kai anksciau snekedavo kad dyzelis maziau tersia negu benzinas, del sieros ismetamos i ora, o tai dabar del ko pradejo terst? dumu perdaug meta? tegu isjungia kelias gamyklas kinijoj tai visam pasauliui geriau butu...
Audrius 2017-02-07 10:26
VD automobiliai turetu buti smarkiai smarkiai apmokestinami (sakyciau min 100% nuo kainos) , o pinigai skiriami elektarmobiliu infrastrukturos statymui. Dyzeliniai sh*dai isvis turetu buti uzdrausti. Tokijoj, pvz, dyzeliai jau senai uzdrausti, ta planuoja daryt ir kiti normalus miestai.
punktyras 2017-02-07 13:44
▼▲▼ (• )(• ) _◘ /
bahuriux 2017-02-07 14:17
Mano pilkas dyzelis su išpjautais filtrais išvis nebemeta jokių dūmų, nei prie jokios apkrovos ir apsukų, matyt žieminė saliara su trupučiu benzo (čia tokį mes perkam degalinėse ir už mus gamykla įpila benzo) gerai išvalė purkštukus ir siurblį. Na ir mano sunkesėšinė dešinė pėda dar turbūt padėjo, kažkas parasiamnkštino/prasivalė. O buvo visokių dūmų nuo pilkai žalių užvedus iki juodų užmynus. Prieš tai turėjau su dujom aišku katalizatorius parduotas, tai išvis emisijos mažiau nei naujų mašinų su katalizatoriais, apie 10-15 kartų mažesnės nei leidžiama. Ta tai visai neteršianti buvo. Dar klausimas ar įskaičiujant akumo pagaminimą ir visą sudegintą kurą, tiek LPG, tiek elektrinėse elektros gamybai, kuri būtu taršesnė su dujom, ar elektromobilis. Kol nėra anglies nano supercapų, nieko gero nebus su tais elektromobiliais, jų baterijos kainuoja pusė mašinos kainos ir turi tik 500-1500 krovimo/iškrovimo ciklų.
technologas 2017-02-07 14:46
Pasvajok. Anksčiau buvo uždrausti Tokijuje dyzeliai, bet prieš kelis metus atidraudė. Taip kad nebėra kuo sekti. https://www.bloomberg.com/news/articles ... ond-chance
Evil Goku 2017-02-07 18:50
Dyzelinių automobilių CO2 emisijos yra mažesnės nei benzininių. Visa bėda dėl kietųjų dalelių ir visokių pavojingų cheminių junginių. Technikinėje nėra tikrinama labiausiai žalingų teršalų emisijos. Todėl su išpjautais filtrais dūmingumo parodymai gali būti geresni, bet iš tikrųjų, išmetamųjų dujų žala žmonių sveikatai būtu daroma daug didesnė. Netgi ir juodus dūmus pučiantis pasatas gali būti "sveikesnis" aplinkiniams, nei dyzelinis automobilis kurio išmetamųjų dujų nesimato. O didesnis dyzelinių automobilių stovėjimo apmokestinimas man atrodo neteisingas. Kadangi tiek trilitrinės dyzelinės audinės, tiek Teslos emisijos stovint išjungtu varikliu yra vienodos. Todėl jei reikia apmokestinti, tai eksploataciją: įvažiavimo mokestis, kasmetinis ekologijos mokestis, didesni akcizai ir pan.
kestutisz 2017-02-07 21:50
ES biurokratas negali nė pirštu pagrūmoti Kinijos gamyklom - be jų ir jo uber-ekologiškas troleibusas nevažiuos. O čia automobilistų vistiek kaip ir mažuma, lengvai pasiekiami ir jei dar pulti ne visus iš karto, o susegmentavus (tai dyzelis blogas, tai kuras per pigus, tai parkingus pabranginti) galima sėkmingai lipti ant galvos. Svarbu nesuvaryt visų draudimų iš karto, nes tada ir pasipriešinimas gali susiorganizuoti.
FtBall 2017-02-09 15:41
Teko skaityt, kad labai daug energijos reikia vien pačiai dyzelino gamybai. Jei elektromobilis naudoja 15kwh/100km, o atitinkamas "dezelis" - 6l/100km + tie patys 15kwh dyzelino gamybai. Bet kokiu atveju, elektromobiliai leidžia taršą kokybiškai reguliuoti. Tai yra, jei vairuoji elektromobilį, tarša iš elektros gamybos yra griežtai kontroliuojama. Mieste pilna automobilių, kurių taršos normas viršyja šimtais kartų, o kokį nors filtrą iš draugo tik technikinei praeit pasiskolina. Dėl elektromobilių ciklų, tai Tesla pastebėjo, kad nuvažiavus 100k mylių buvo prarasta tik 8% baterijos talpos. https://electrek.co/2016/06/06/tesla-mo ... gradation/