Septyni būdai kaip sumažinti automobilio kuro sąnaudas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-02-21 13:45
Neteisybė, turiu tikrą pavyzdį, 205/50/16 palei gamintoja turi būti pripūstos 2,4-2,6 bar, o tai pačiai mašinai 175/70/14, 1,9-2,1 bar žymiai lengviau rieda su plačiom kietai pripūstom padangom, nei su siaurom, nežinau kodėl gamintojai šitaip rekomenduoja, bet taip pas visų. Kietos žemo profilio padangos nesideformuoja = mažiau riedėjimo nuostuolių važiuojant dėl to, kad pripūstos labiau ir dėl to, kad didesnis plotas dedasi ant asfalto nei siaurų atveju Ryškiai jaučiasi, kad su siaurom nerieda ir tokių atsiliepimų pilnas internetas, o eGzpertai iš po pakrūmių vis dar dėsto 50 metų senumo "tiesas". O kiečiausiai iš viso šito staipsnio, tai akseleratoriaus ir stabdžių paminos
vardasas 2017-02-21 15:19
Siauros bet mazai pripustos redies sunkiau nei placios pripustos stipriai aisku ir deformavimasis. Va o jau su sildymu tai jau persistenge, tiksliai dabar zinau i koki serviza nevaziuoti
AAA000 2017-02-21 20:25
Dar galima automobili stumdyt. Ekonomiskiausias kuro suvartojimo rezimas...
Evil Goku 2017-02-21 20:46
Žiūrint vien iš mechaninės pusės, tai platesnės tokiu pat slėgiu pripūstos padangos turi mažesnę riedėjimo trintį. Galbūt lyginant vienodas padangas (pripūstas tokiu pat slėgiu), kurios skiriasi tik pločiu, dėl papildomų veiksnių (mažesnis sukibimas, oro pasipriešinimas, mažesnė inercija, padangos deformacijos darbas? ir pan) plonesnės ir būna efektyvesnės. O rekomendacija į siauresnes pūsti mažiau, manau yra dėl to, kad taip "išlaikoma" panaši padangos amortizacija.
Darius995 2017-02-23 22:39
Nr1 turėtų būti stabdymas varikliu, o jis čia net nepaminėtas.