Su elektromobiliais dar ne viskas aišku: ekspertai piešia tris galimus scenarijus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2017-05-11 17:55
Gali būti, kad pasiekus automobilių pardavimo piką jų pardavimai mažės. Automobilizacijos aušroje elektromobiliai konkuravo su vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais. Todėl aplamai automobilių gali būti parduodama mažiau, bet jų dalis bus elektromobiliai kaip ir automibiolizacijos aušroje. Galiausiai gali būti pereita net prie arklų. Dėl Kinijos elektromobilizacijos. Kaip pastebiu pas juos daug gaminama elektromobilių kurie savo parametrais labai panašūs į pirmus elektromobilius, tai yra maksimalus jų greitis 40 km/h, o gali nuvažiuoti apie 100 km. Jie kaip tik ir sudaro Kinijos elektromobilių liuto dalį. Kaip suprantu jų pardavinėti Europoje neleidžia.
AAA000 2017-05-11 20:53
Elektromobiliai principe ilgaamziskesni kaip mechanizmas. Ju nereiks keist kas 8 metai del eksplotacinio susidevejimo. Ten negali gudraut mechanikoj, nes ten tos mechanikos beveik nera. As manau didieji gamintojai nenori ju gamint vien del to - pelnai zenkliai kris. Visa pardavimu strategija tektu keist is esmes. Juk jie is principo kitokie - per daug zenklus skirtumas. Taspats kaip kompai ir mobilus telefai dabar stuma televizoristus su ju iprociais uzmarstin. Tik elektromobliai be akivaizdziu privalumu dar trukuma rimta turi - akumus... Taigi elektromobilizacijos procesas manau greiciausiai uzsites... As manau tiketinas scenarijus kazkur tarp to vidutinio ir blogojo... Manau ju skaicius dides - bet letai.
immortallt 2017-05-11 21:23
Neleidžia, ir nebūtų paklausos. Kinijoje dažnai ir nėra poreikio didesniam greičiui, ypač miestuose, nes ten greičiau ir nelabai pavažiuosi, o stovėti tenka daug.
shift 2017-05-12 01:42
Uždirbs iš baterijų, elektronikos ir softo atnaujinimų. Prieš akis autonominio valdymo era, o tai jau yra galybė elektroninių jutiklių, daviklių, kamerų, o dar ir neišmatuojami plotai programinės įrangos tobulinimo. Sakyčiau, kad pelnus bus dar lengviau pasiimti.
kernel_panikuoja 2017-05-12 08:37
Didieji gamintojai negamina, nes ju nenupirks tiek, kiek nuperka VDV, todel jiem labiau apsimoka developinti vis sekancia VDV karta, nei resursus paskirti elektromobiliui. O kol gerai perka VDV, jiem nera jokios motyvacijos "keisti pasauli vardan sviesaus rytojaus". Padaro viena kita butaforini EV pasireklamavimui "mes irgi modernus" ir toliau spamina VDV. Is technines puses cia nera jokiu problemu. Elektromobiliu galima greitai paversti visus esamus VDV modelius - tereikia pakeisti varikli ir transmisija + ideti baterija. Skirtumas tik tas, kad elektromobiliui daugiau komponentu gamins treciosios salys, o ne pats gamintojas. Siaip techniskas elektromobilis yra daug paprastesnis uz VDV, ten apskritai nieko nera
immortallt 2017-05-12 09:16
Paprastesnis, bet problema, kad nėra nė arti pakankamų pajėgumų akumuliatorių gamybai, pradedant nuo resursų gavybos. Prieš 30 metų litis buvo atlieka. Sferinio grafito ir niekam nereikėjo, tad nėra ir infrastruktūros, nei išžvalgyti resursai.
audriusn 2017-05-12 10:17
ir dabar automobiliuose naudojamos apie 30, jei ne daugiau, tiekeju dalys, net toj pacioj Tesloj.