„Nissan“ pristatė naująjį elektromobilį „LEAF“: pateiktos specifikacijos, žada naujo tipo valdymo galimybes (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-09-09 10:47
A jiem su galva viskas ok? Atleidi gazą ir kinetinė energija dalinai bus švaistoma ant stabdžių šildymo? Tikiuosi šitą nesąmonę eis atjungti. Mieste taip atleidi gazą ir regeneracija turi veikti smarkiau nei normaliai, bet tik ne mechaniniai stabdžiai. Stabdžiai turi būti naudojami rimtam stabdymui. Išvardinau trūkumus mano nuomuone, o visa kita +/- OK. Gaila niekas šiais laikais nesistengia gaminti auto vairavimo malonumui ir jausti auto elgesį, bei turėti pilną kontrolę pačiam 100%, Atvirkščiai visi auto gamintojai stengiasi užmušti paskutinį vairavimo malonumo pojutį. O juk elektromobiliję svorius galima paskirstyti tobulai 50/50 ir maža to visą masę sukoncentruoti į centrą ir kuo žemiau, kas iš principo yra sportinio auto privalumai. Kitas dalykas aerodinamika, ji nieko nekainuoja buvo begalės cool atrodančių aptakių prototipų praeityje, tai kiek dar dešimtmečių reikės, kad suprasti jog aptakus kėbulas taupo energiją, arba didina nuvažiuojamą atstumą greitkelyje.
kernel_panikuoja 2017-09-09 11:58
Tokie dalykai rupi tik auto-entuziastams, kuriu mazuma, ir kuriems yra skirtos specifines automobiliu klases. Daugumai paprastu zmoniu tai visiskai neaktualu ir nera prasmes moketi daugiau uz tai, kas jiems neaktualu. Ateityje mainstream'as apskritai vazines su autopilotais.
HDi 2017-09-10 15:44
O tau su galva viskas OK? Vaziavai su kokiu nors elektromobiliu? Visi jie turi B režimą kur regeneruojasi max kiek išeina iš generatoriaus, ir mieste galima beveik be stabdžių važinėti, bet kartais norisi kad satbdytu labiau o generatorius nepajėgia tiek išgauti elektros kiek yra kinetinės energijos tai tada ir reikalingi stabdžiai papildomai. Kokia tesla gal pajėgia ir labiau stabdyt regeneruodama, dėl galingesnio variklio-generatoriaus bet ji ir sunkesnė gerokai. Šiaip kiek teko važinėti ant to b režimo man labai patiko, bet kartais norisi daugiau stabdymo bet čia jau riboja generatoriaus galimybės tai va Nissan padarė tam sprendimą. Net neabejoju kad galėsi atsijungti jei trukdo bet šiaip čia yra osom.
bahuriux 2017-09-10 20:08
Reiškia reikia ir C ir D regeneracijos dar labiau pastiprinto rėžimo, kad labiau lėtėt (itariu tuo momentu net nedega STOP lempos). Man nereikia važiuot su elektromobiliu, kad žinočiau kas yra stabdymas varikliu (ir kam tai reikalinga) ir dar skirtinga jėga priklausomai nuo pavaros. Normalūs elektromobilių gamintojai yra šia problema išsprende paprastai jau prieš kokius 20-25 metus. Kai atleidi gazą veikia regeneracija tarkim A rėžimu, kai matai kad vistik to neužtenka truputi paspaudi stabdžius tada regeneracija jau veikia ir B ir ko gero C rėžimu (dar pora mm paspaudus), STOP lempos iškarto šviečia tik palietus stabdžių pedalą, o mechaniniai stabdžiai dar neveikia. Jei matai kad vistik riekia ištikro stabdyti paspaudi stabdį smarkiau ir tik tada veikia regeneracija + mechaniniai stabdžiai. Va čia tai yra COOL vairavimas ir kinetinės energijos taupymas. Aišku dar smagiau kai gali pasireguliuoti regeneracijos rėžimus prie eismo ir savo vairavimo stiliaus.
Evil Goku 2017-09-10 20:42
Čia esmė yra tame, kad mašiną galėsi valdyti tik su vienu pedalu. Nori sustoti atleidi pedalą, nori važiuoti paspaudi, nori lėtėti, truputi atleidi pedalą. Avarinė situacija - kerti per normalius stabdžius. Yra daug vairuotojų, kurie tik privažiavę sankryžą kur jiems dega raudonas pradeda stabdyti, ir kur vien regeneracijos stabdymo neužtenka. Kam staigiam stabdymui naudoti el energiją ir eikvoti transmisiją, jei galima stabdyti ir tradiciniais stabdžiais. Užmiestyje naudosi autopilotą, miesti, jei nenorėsi, kad būtu stabdoma su normaliais stabdžiais, neatleisi kojos nuo pedalo. Nors manau, kad normalūs stabdžiai įsijungs tik esant mažam greičiui, kai stabdant motoru dėl pavarų dėžės nebuvimo, motoras suksis gan lėtai.
HDi 2017-09-11 13:34
B rėžimas tai ant elektromobilio automatinės pavarų dėžės pasirinkimas, kaip D ir R, apie kurį neesi matyt girdėjęs jei pasakoji apie C rėžimus. Kiekvienas elektromobilis jį turi. Su D regeneruoja kai pats stabdžius paspaudi, o B regenruoja iškart vos tik atleidi gazą. Volkswagen UP elektrinis leidžia pasirinkti regeneravimo stiprumą bet net su pačiu stipriausiu atsiranda momentas kai jo nebeužtenka, kaip evil goku ir minėou kad ir pvz lėtai važiuojant turi sumontuot 200kW generatorių ir dar pasiimti tuos 200kW prie tokio greičio, kad jis pajėgtų stabdyt prie mažo greičio, tai nissan tą ir padarė, kad kai trūksta regeneracijos, aktyvuoja stabdžius, kad nereiktų kelt kojos ant stabdžių pėdalo, vat ir viskas ką nissan padarė. Pavažinėtum su elektromobiliu ant to B rėžimo, suprastum kam to reikia
Xdmin 2017-09-11 14:27
Sekmes randant ta pedala kritiniu atveju kai busi iprates visai kita pedala maigyt
Ar_as? 2017-09-11 15:44
Šiaip mąstantis vasiruotojas ir ne elektromobilyje stabdį naudoja arba bent jau stengiasi naudoti pakankamai retai... kažkaip nepamiršta, kur jis yra.
Evil Goku 2017-09-11 18:09
Na aš tikiuosi, kad ateityje dauguma elektromobilių (ir mašinų su VDV), jau patys stabdys avarinėse situacijose.