Kokie automobiliai karaliaus po 20 metų? Pagal prognozes, ne elektromobiliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

silicon 2017-11-26 15:27
Drambliuko svajonė. Senoji industrija niekaip negali pripažinti, kad jų dienos jau suskaičiuotos. O technologijos.lt galėtų atsakingiau rinktis, kokius straipsnius verčia.
kestutisz 2017-11-26 19:32
Praleidau kažkokį proveržį ir elekrtokibiriukų "gatvės kaina" jau susilygino su įprastų arba tai nutiks jau garantuotai rytoj, o ne kažkada?
FtBall 2017-11-26 21:13
Ne kažkokią per naktį įvykstančią revoliuciją, bet ganėtinai sparčiai mažėjančias kainas. 2011 metų Nissan Leaf'as - $35k. 24kWh baterija. 2017 metų Leaf'as su 30kWh baterija kainuoja $34k. Taip pat, 2010 metais Leaf'o baterija kainavo 18k, tuo tarpu, 2015 metais - 5.5k. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
aurimokas 2017-11-27 08:28
O kai iPhone kasmet isleidzia nauja modeli uz tokia pat kaina kaip ir praejusiais metais, tai cia irgi revoliucija? Nera jokios revoliucijos, kai akumuliatoriu turi 8 valandas kraut kad pilnai isikrautu ir tai vaziuojant 70 km/h uzdarytais langais be kondyskes, radijos, sviesu ir kitu elektros prietaisu ~300 km tenuvaziuoja... VDV pilnas bakas per ~3 min ir drasiai 1000 km gali nuvaziuot, o jeigu labai jau drosi tai drasiai 700 km nuvaziuosi nepriklausomai ar su kondyske ir muzika, ar be. Ir nereik planuot keliones ratais kvadratais kad tik rastum kur savo elektrini kibira pasikraut
T 2017-11-27 09:29
Visko gali buti, tik primimsiu, kad benzina galima gaminti is anglies ir medienos. Manau ateityje automobiliu parkas mazes tokia pacia nuokalne, kaip is augo. O pradzioje karaliavo elektromobiliai.
FtBall 2017-11-27 11:20
Dažnas miesto gyventojas per metus 10k km nenuvažiuoja, o tu čia kalbi apie kažkokias egzotines keliones. Mieste to 100km nuvažiuojamo atstumo užtenka visai savaitei. O keliaut po Europą - iš sutaupytų pinigų kurui galėsi mėnesiui išsinuomot S klasės mersedesą.
aurimokas 2017-11-27 11:36
Nezinau kokiam mieste gyveni, bet man i darba i viena puse ~15 km (Kauno mieste). Tai per savaite prisuku daugiau nei 100 km, plius daznai vaziuoju pas tevus i kita miesta, kur nera jokiu ikrovos stoteliu. Tai pries isvaziuojant daryt lanksta ir nuvaziavus sedet "Megos" aikstelej ir laukt kol pasikraus elektromobilis, paskui skaiciuot ar uzteks elektros nuvaziuot ir grizt, yra pats didziausias iskrypimas, kuomet su VDV uzsipyliau bet kurioj kolonelej pilna baka ir nesukdamas galvos lekiu kur noriu. Elektromobiliai apsimoka (kol kas) tik Vilniuj ir Kaune, nes jiems yra nuolaidu keliuose ir stovejimo aikstelese (nors as tai vadinciau turtinguju uzgaidu protegavimu, o ne nuolaidomis). Bet nusipirk elektromobili gyvendamas kokiuose Zarasuose ir sekmes tau ji sekmingai eksploatuot ir rast kur pasikraut.
Xdmin 2017-11-27 13:22
Mazame miestelyje didesnis sansas kad gyvensi name, o ne daugiabutyje, todel ir pasikrauti turesi kur - savo kieme. Neuztenka savaitei? Krauk 3 kartus i savaite, Lidl jau dabar siulo pasikrauti automobili, kol apsipirksi nemazai ikraus. Vistiek blogai? Tai pasirink elektromobili su talpesne baterija. PS: tokiems kaip tu yra hybridai, i darba ant bateriju, i uzmiesti su VDV.
FtBall 2017-11-28 00:49
Beveik visi hibridai ir mieste su VDV važiuoja. Yra atskira hibridų(o gal elektromobilių?) rūšis - Extended range electric vehicle. Keista, bet tokių labai nedaug yra. Praktiškai tik Prius'as nuo, berods 2015, ir Chevrolet Volt. Jais, kaip ir sakai, važiuoji mieste su elektra, užmiestyje - benzinu. Volt'o atstumas - ~60km, tai 99% žmonių užtenka kelionei į darbą, o savaitgaliais galima ir kokius porą litrų benzino sudegint, kurį per savaitę pavyko sutaupyt.