Policija net fiziškai nespės išrašinėti įspėjimų ir baudų? Sektoriniai greičio matuokliai tik per vieną mėnesį užfiksavo 220 000 pažeidimų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2017-12-15 08:21
Reiktu visos Leituvos padengimo, nes grįžus iš užsienio net baisu važiuot, Kaune vidutinis greitis apie 80km/h. Ten kur leidžiama daugiau, taipat viršijama apie 30km/h, ir čia ne vienkartiniai išsošolėliai, o visas srautas. Taip, kaikur gal ir galima padidinti leisitiną greiti, bat daug svarbiau kad jo būtu laikomasi.
Pumper 2017-12-15 08:31
Jeigu už kelis km/h viršijus bauduos, tai reiškia, kad realiai visi lenkimai uždrausti tose atkarpose, nes užtektų vieno lenkimo, jei visą likusį laiką važiuose ties limitu, ir gausis, kad vidutinis viršytas.
kestutisz 2017-12-15 10:32
Taip nebus, nes techniškai sunku kokiam užkampyje (kur nėra pinigų net keliui atnaujinti) pristatyt matuoklių, o ir uždarbio nebus. Tai statys ten kur kelias tiesus kaip styga ir be visokių nuvažiavimų į šalikeles, t.y. ten kur jau viskas ir taip neblogai atnaujinta.
Xdmin 2017-12-15 10:48
As tikiuosi kad paliks paklaida bent 5km, nes nenoredamas gauti baudos tu nezinai koks tavo tikras greitis tai vazines kas antras ant 35.
Xdmin 2017-12-15 11:33
Cia butu pigi ir patikima sistema is tikro. Viena begi padaryti pigiau nei kiekvienoje masinoje sumontuoti po 6 kameras ir kruva kitokiu davikliu + programu kurimas. Kaip as isivaizduoju begine sistema: https://ibb.co/fJnkC6 Masinoje sumontuotas toks tvirtinimas su 2 ratukais, kuri ivaziavus i uzmiesti galima nuleisti ir istatyti i begi. Asfalte yra padaromas griovys kuriame yra metalinis begis (jei nera geresniu medziagu) o soniniai ratukai tau neleidzia isklysti is kelio. Ir dar galima tuo paciu padaryti kad masinas elektra stumtu i prieki toje atkarpoje, butu isvis ir ekonomiska ir ekologiska. Ir net esama transporta butu imanoma perdaryti kad galetu naudotis sia sistema.
Shinigami 2017-12-15 11:41
Jei važiuoji su techniškai netvarkinga mašina ir nežinai savo greičio, tai ją susitvarkyk. Įsidėk tikslesnius greičio matuoklius ir nevažiuok maksimaliu leistinu greičių, bet važiuok 5 km/h mažesnių greičių.
TAURAS 2017-12-15 12:09
Idomu ar bus galima ivaziuoti i atkarpa virsijant greiti, o paskui priletinus letai dajudeti iki jos galo?
HardAxe 2017-12-15 12:17
Bent kolkas sektorinius matuokliu sustatė pavojinguose ruožuose, nei vienas neatsirado autostradoj. Autostradoj, pasak jų, dėl greičio nekyla problemų, todėl radarų ten nestatys. Jei ir atsiras ilgas ruožas turbūt tai bus via Baltica. Via Balticoj galėtų dar prie išvažiavimo į Latviją pastatyt kelių mokečio stotelę, kad užsieniečiai galėtų patogiai susimokėti baudas prieš išvažiuodami Manau jeigu statys autostradoj, tai bus tarpinių radarų, pvz Panevėžys-Ukmergė-Vilnius, Vilnius-Kaunas-Kryžkalnis-Kretinga-Klaipėda, nestosi kelionės metu gerti kavos tris kartus Taip. Radarai nefiksuos momentinio greičio, galėsi lenkti radaro zonoje. Tačiau galės fiksuoti TA, draudimą bei kelių mokesčių informaciją komerciniam transportui.
Xdmin 2017-12-15 12:57
Sneki kaip biurokratas. Kaip man dabar pasitikrinti kai rodo 100 ar vaziuoju 100 ar 97 ar 103? Pravaziuot ir paziuret ar bauda gausiu? Buvo Kaune radaras kur rode tavo greiti, galejai pasitikrinti, nueme neaisku kodel. Arba bent jau isivaizduoji ka reiskia isideti tikslesnius greicio matuoklius? Cia tau ne rata pasikeist. Zinai, tavo automobilis automobilis butu ekonomiskesnis jei butu aptakesnis. Eik pamazink oro pasipriesinima
Kyborg 2017-12-15 13:24
Įsijunk telefone waze ar kokią kitą navigaciją ir tau joje rodys daug tikslesnį tavo greitį nei spidometras. Kiek teko domėtis GPS greičio paklaida mažesnė nei 1 km/h.
Shinigami 2017-12-15 14:20
Rašai, kaip... Ar policijos problema kad tavo automobilio kuri tu vairuoji spidometras rodo pieno riebumą? Ar pėsčiojo problema kad tavo automobilio kuri tu vairuoji spidometras rodo pieno riebumą? Ar kito vairuotojo problema kad tavo automobilio kuri tu vairuoji spidometras rodo pieno riebumą? Tai kodėl kažkam kitam turėtu rūpėti kad tavo spidometras rodo pieno riebuma? Visiems įdomu tik kad nepažeistum KET. Kaip tai padaryti? Čia tavo problema ir tai nėra biurokratija. Aš dabar sėsiu už automobilio vairo ir važiuosiu, kai policininkas mane sustabdys ir paklaus kodėl pažeidžiau KET, aš jam atsakysiu "O kaip aš galių nepažeisti KET, jei aš niekada jo nesimokiau ir nežinau kas tai yra?". Aš nekaltas kad pažeidžiau KET. Jei tavo automobilio spidometras rodo su 10 km/h paklaida vadinasi turi važiuoti 10 km/h lėčiau nei nurodo KET arba susitvarkyti mašina taip, kad nebūtu tokios didelės paklaidos. Įsidėti GPS greičio matuokli ir t.t. Čia tavo asmeninė problema.
HardAxe 2017-12-15 15:38
Kodėl kažkas turi didinti greitį, kad tu neviršitum leistino? Važiuok lėčiau ir neviršysi, maža čia problema. Jeigu būtų 20 kartų daugiau greičio matuoklių ir už kiekvieną viršytą kilometrą reikėtų susimokėti po 50€ turbūt nekiltų klausimų kaip važiuoti tvarkingai? Dabar kitas dalykas, kuris visiem galvas drąsko. Aš galiu važiuoti greičiau negu srautas. Saugiai. Aš važiuodamas mieste 70-90 (tiesiose gatvėse) ar užmiestyje 160 tikrai visus matau ir nepadarysiu avarijų. Kiek jūsų taip galvoja? O dabar įsivaizduokit, kad visos mašinos važiuoja tokiu greičiu. Ar vis dar bus saugu? Jeigu visi važiuotų dar lėčiau ir tik pirmoj juostoj, o man leistų važiuoti greitai būtų labai gerai, bet nereikia parazituoti kitų sąskaita.
AAA000 2017-12-15 19:18
as ir panasiai isivaizduoju, tik manau beginis kelias turetu but ne kartu su bendru keliu, o kaip alternatyva, pvz autostradoms. kam tiest autostradas, kurios labai brangios, kai galima tiest beginius kelius. del technologijos, ar manau galetu but kokie nors maglev tipo begiai. o po masina sumontuota kokia nors uzdara elektromagnetine sistema. uzvaziavus ant begio - tiesiog elektros saskaita pakapsi kwh ir tiek. sakykim nutiestu toki begini keliai Vilnius - Klaipeda. o uzvaziavus sakykim Vilniuje - automatiniam meniu pasirenki, kur turetu nuvaziuot. pvz Kaune. Ir varai pasnaust. automobili toks beginis kelias automatiskai nuparkuotu nuo begio ties Kaunu. atsibundi ir tiesiog nuvaziuoji sau toliau. nei avariju nei kamsciu. matytum iskart kelio pradzioje - jei sakykim sugedes ir pan. kazka tokio reikia kurt. o sumontuot tokia elektromagnetine pagalve butu galima po belenkiokiu auto. butu standartas ir tiek. blogiausiu atveju - du. pvz stambiagabaritei technikai letesnis ir stambesnis begis. arba dvigubas koks nors. o tokius visokius traukinius isvis panaikint, kaip atsilikusia transporto rusi.
lape 2017-12-15 19:37
Manau, kad teks prakaituoti - kai gausi sąskaitą už autonominio vairavimo programos nuomą. Nebent su piratinę važinėsi.
immortallt 2017-12-15 22:47
Amžinai žmonės nori sistemines problemas spręsti draudimais ir baudomis... Nieko naujo šiam pasaulyje, bet jau darosi desperatiška matyti, kai dvigubai vyresni žmonės daro tą patį visą gyvenimą, mato kad nesigauna, bet nieko nekeičia.