Paskelbta „Porsche Mission E“ elektromobilio kaina - kur kas mažesnė nei manyta, „Tesla“ praras dominavimą? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2018-01-04 12:46
Xdmin, labai jau sumenkinai čia Teslą su vienu Model 3 prilygindamas visus jų auto. Model S dizainas man superinis ir viskas ten su juo gerai ir mygtukų pilna. Tuo tarpu Model 3 toks dzinainas netgi labai atspindi ateitį - žmonės neturės nuosavų automobilių. Kam tau pirkt tokį ir išlaikyt, jei gali neturėdamas teisių išsikviest tokį ir liept jam nugabent kur nori? Viskas remiasi į automobilio dalijinimasį ir apksritai kaip asmeninių automobilių atsisakymą, nėra prasmės automobiliui stovėt 98% laiko nenaudojamam. Į tai atsižvelgiant ir sukurtas minimalistinis dizainas, kamera į saloną ir visas valdymas per planšetę, kad visi nustatymai būtų pagal vartotoją, kuris naudojasi auto, o ne paskutinio buvusio mašinoje ir primynkiuso įvairiausių mygtukų. O tuo tarpu savinikas gali apsaugot, kad nedarinėtų daiktadėžės ar bagažinės tiesiog programiškai užrakindamas jas. Neveltui ir mašina dabar užrakinama ir užvedama telefono pagalba.
1hitkillhack 2018-01-04 14:04
Labai keisti kai kurių komentarai apie kokybes, barškėjimus ir t.t Nors vienas iš jūsų sėdėjote ka tik pagamintame tesla automobilyje? Jūs kažkokie kokybės specialistai? Jeigu atmetus kelis youtube video su "nudrostomis" teslomis ir straipsnius parasytus konkurentų, iš kur trauktumėte informacijos? Aš savo pasatą taip pat galiu pafotkinti, kad durys pasėdusios, kai prieš tai ant jų pasisupsiu. Jeigu bet kas galėtų gaminti elektromobilius, jau butų prigaminta n kiekis visų didžiųjų gamintojų. Ir taip, jų marketingo ir kiti specialistai protingesni už mus. jeigu būtų taip lengva, jie būtų tuos milijardus susirinkę. P.S žinau, visi čia komentavę turi po kelis tesla modelius garaže, gal idėsit foto?
ForbiSK 2018-01-04 16:21
Matyt tau, kaip ir man ir daugeliui kitų tiesiog patinka Tesla, bet tai nereiškia, kad nereikia būti kritiškiems ar objektyviems - jeigu pilasi internete krūvos atsiliepimų, video ir komentarų apie surinkimo kokybės trūkumus, būtų naivu tikėtis, kad visi jie "fake". Kaip ir paskutinis apie Model 3, nebent galvoji, kad prieš porą ar keletą savaičių gautas naujutėlis Model 3 buvo sudaužytas (turbūt specialiai) ir skubiai sutaisytas, kad pademonstruoti gamybos trūkumus? Specialiai pasižiūrėjau, gal ir apie BMW ar Porsche gamybos trūkumus "konkurentai" video talpina, bet nepavyko rasti...(https://www.youtube.com/watch?v=oua5s57HXqk) O šiaip, kitaip nei BMW, Tesla per 2017 pardavė virš 100k tikrų EV, ne hibridų, o paskutinėmis žiniomis Model 3 gamyba pasiekė beveik 1000/savaitę, ir iki kovo pabaigos tikimasi pasiekti 2500/savaitę, o iki birželio pabaigos - 5000/savaitę. Beje, skelbiama, kad kokybė yra aukštesnis prioritetas nei kuo skubesnė masiška gamyba (čia apie Model 3), tai man pasirodė šiek tiek keista - turbūt kokybės kontrolės tolerancija brokui labai didelė, ir ką kiti gamintojai laikytų netinkama kokybe, Tesla atiduoda pirkėjui kaip "viskas čia ok". Ir tokių kalbų nurašyti nereikia kaip "konkurentų išsigalvojimų" - oficialiais duomenimis daug Tesla į garantinį aptarnavimą grįžta dėl visokių nesandarumų, neužsitrenkiančių ar normaliai neatsidarančių durų, nelygumų ir t.t. Reikia tikėtis, kad ateityje toks brokas nebus toleruojamas ir tokie auto neišriedės už gamyklos ribų
Xdmin 2018-01-04 16:31
Negamina, nes neapsimoka. Milijardai sukisti i VDV, ir jie atsipirkineja. Kol zmones pirks VDV patys sau sakos jie nepjaus. Kartais net atrodo, kad didieji gamintojai tuos elektromobilius specialiai gaidiskus gamindavo, kad zmones nenoretu ju.
Xdmin 2018-01-04 16:44
Labai jau graziai ateiti isivaizduoji. Ateityje bus vienvieciai arba dvivieciai automobiliai populiariausi, nes mazesniu auto daugiau kamsciuose ir aikstelese tilps, be to papildomas svorio veziojimas kainuoja. Keturvieciai ir didesni turetu buti apmokestinami kaip dabar krovininiai. PS: vienintelis geras dalykas, kad uzrakinti masina telefonu yra tai, kad nepamirsi telefono masinoje.
1hitkillhack 2018-01-04 18:01
Tai taip, reikia būti kritišku, pilnai sutinku, kad yra milimetro dalių neatitikimų apdailoje ir panašiai. Bet kai pradeda pasakoti, kad svirtys ir mygtukai krenta važiuojant ir per barškėjimą neina susikalbėti, tai jau darosi juokinga. Tesla yra ant bangos ir visi žiūri per padidinimo stiklą ir atkasa tuos "milimetrus", kai kokioje audi už tokia pačią kainą, niekas ir dėmesio nekreiptų.
immortallt 2018-01-04 22:42
Panasonic gamina celes. Baterijas gamina Tesla. Jei net šito niuanso nežinai, gal geriau toliau nepūsk arabų Bet kas gali pagaminti, bet kažkaip bet kam nesigauna. Aišku, jei šiaip riedančią mašiną - žinoma. Bet kai reikia sudėti greitį, saugumą, nuvažiuojamą atstumą ir įkrovos greitį, pageidautina su įkrovimo infrastruktūra, ir staiga kažkaip iš bet ko, lieka tik vienas gamintojas. Na gal dar Nissan kažkiek yra. Jo, neapsimokėti gali jiems iš vis tuoj gaminti, nes rinką susirinks Tesla, kinų gamintojai ir tada galės gyvenimą pabaigti kaip Nokia. Yra toks dalykas kaip "Sunk cost". Ir su elektromobiliais problema, kad nėra infrastruktūros akumuliatorių gamybai. P.S. Tesla nuo pat pradžių taikosi į akumuliatoriaus gamintojų vaidmenį, ne į automobilių, bet rinkos nepriversi keistis iš šono.
HDi 2018-01-05 00:23
Teslos fano šlapi sapnai čia nebent. Nematau reikalo didiesiems gamintojams stačia galva šokti į elektromobilių traukinį, vis gi tai pelno siekiančios įmonės, tuo labiau ten visokių galų specialistų sėdi, ir kryptis kuria einama manau yra labai teisinga, kad po truputį jau nuo seniau populiarinami hibridai, hibridus keičia kraunami hibridai, su laiku didės baterijos, mažės kuro bakai, ir VDV pasidarys tik kaip pagalbinis variklis o su laiku ir išvis dings. Negali koks VAG'o koncernas pasakyt, chebra prisidirbom su dyzeliais, metam lauk VDV, dabar bus tik elektra. Nu ir išsilaksto VAG'o fanai pas VDV gamintojus Masės nemėgsta staigių ne itin patogių pokyčių, tad elektromobilis šiai dienai labiau entuziastų, mėgstančių "sado mazo", arba trutingųjų žaisliukas, o didieji koncernai labiau žaidžia, eksperimentuoja ir žiūri kas bus, paleidžia golf'ą elektrinį, paleidžia focusą elektrinį, paleidžia fiat 500 elektrinį, leafas, chevrolet volt(kas jau hibridas) Kita problema, galima sukurti ir šiandien golfą kuris nuvažiuoja 500km viena įkrova, bet jis turės tokią pat problemą kaip turėjo Phaeton, niekas nenorės pirkti volkswageno ir dar golfo už taip brangiai. Manau, kad hibridai ir yra ta kryptis kur turi eiti automobiizmo grandai, nes tuo pačiu ir VDV pakinkai, ir EV technologijas tobulini, išlaikai patogumą(atstumas, ir degalų papildymas), pirkėjams nekeli šoko o kaip tik sudarai galimybę rinktis ir nuteikti kur juda autopramonė ir tuo pačiu galima žiūrėti kokia pirkėjų paklausa.
R35P3CT 2018-01-05 01:14
Jei nežinai kas yra cele tai gal pats geriau nepūsk arabų. Pagal patį tai lengviau sukurti bei pagaminti pačia celę nei sudėti visas tavo minimas celes į dėžę ir sujungti tarpusavyje bei uždėti aušinimą... Man rodos sunkiau sukurti pačia celę. Jei nutuoki kas tai yra. Palyginti galima LED šviestuvą kur stovi daug LED'u - kas sunkiau pagaminti šviesos šaltinį ar apvalkalą į ką jis gražiai sumontuotas ir pavadinti prožektoriumi... Panasonic'as investavęs į gigafactorių gamina celes, o tesla jas montuoja į bloką.Taip pat Panasonic sėkmingai pasistatęs fabriką ir Kinijoje kur baterijas gamina kitiems klientams. Beje ačiū už minusus kurie nepagrįsti, bet jai tau nuo to faina tai ir man nieko blogo. Manau didieji gamintojai tikrai niekur nedings gali nepergyventi. Viena per 2017 BMW group pardavė ~ 2000000 vnt. O ir kinijoje bmw brilliance gamyklą kuri atnaujinta ir pajėgi pagaminti 450 000 vnt vien Kinijai skirtu BMW ir neseniai pastatė bei atidarė nauja akumuliatorių gamykla taip pat Kinijoje. Žodžiu plečiasi ir kitos kompanijos tad kas čia ką nupūs dar pažiūrėsime.
AAA000 2018-01-05 01:19
pagal mane elektriniai varikliai duoda nauju galimybiu automobiliams, ko negalejo vdv varikliai. pvz visokiuose dronuose tai neblogai isnaudoja, kai kuria daugiavarikline moduline konstrukcija. o automobiliuose as nematau zenkliu inovaciju. vistiek daro pagal vdv modeli - vienas variklis ir kruva nebereikalingo metalo lauzo transmisijose pagal mane ateities automobilis isvis bus kitoks, bus kazkoks modulis su elektrovarikliu rate. ir net bus visai kitokiu vairavimo budu, kai pvz visi ratai pasisuka kartu, ir priekiniai ir galiniai. bus manau tiesiog elektros jegaine ir keturiu (arba daugiau) ratu-moduliu konstrukcija. pravazumai bus zenkliai geresni, nepriklausomos pakabos ir pan. nebus problemu, kad sugedo variklis ir nevaziuoji - vaziuosi ant triju ratu toliau. svorio centra isvis galima nuleist vos ne iki zemes. viso sito kolkas niekas nekuria net... iskyrus ten gal traktoriuose ir kosmoso zonduose... o automobilizme manau visiskai nukrito konstravimo ir tobulinimo lygis... nezinau kame cia probema - gal del politiku issikalinejimo. tiesiog nevyksta inovacijos. gamina visi savo standartinius vezimus...
HDi 2018-01-05 13:05
Tai nėra ką ginčytis, kad elektrinis variklis geresnis už VDV, bet problema yra ne su elektriniu varikliu, bet su energijos tiekimu jam. Kaip ir minėjau, šiandien elektromibilis yra labiau entuziastų, mėgstančių "sado mazo", sėslių žmonių kur savo miesto toliau 50km, turtingųjų žaisliukas. Kad inovacijos nevyksta, tai čia bulshit, visa mobili elektronika ir sėdi ant batarkių, ir jiems lygiai taip pat reikia energijos ir talpesnių batareikų ir konkurencija vyksta nuo dar seniau nei čia apie elektromobilius svaigt pradėjo chebra. Elektronikos korporacijos lygiai taip matuojasi kieno telefono batarkė didesnė, ilgiau laiko ir greičiau pasikrauna. Kaip ir minėjau ankščiau, ne standartinius vežimus gamint nėra reikalo, nes pirkėjui iš masių VDV yra mielesnis, užsirekomendavęs agregatas, patikimas, veža toli, papildomas greitai, ir kainuoja vis dar ženkliai pigiau, nes kaip ir sakiau, gali ir šiandienai sukonstruot golfą su 500km range, ir jį ištiks phaeton likimas, kad niekas nenorės mokėt už VW ženkliuką tokių pinigų, o įperkamas elektromibilis bus su 100-300km range kas tinkama entuziastams ir sado mazo gerbėjams Tai čia normalu kad normalūs elektromobiliai visų pirma nuo prabangių prekės ženklų prasidės ką ir daro porsche. Gi yra golfas elektrinis, yra focusas elektrinis, yra nissan leafas, nu negraibsto jų kaip karštų bandelių, net tas pats leafas turintis gerus pardavimų skaičius, čiulpa prieš savo benzininius ir dyzelinius nissan kekšajus, kurių pardavimai milijoniniai ir kažkada dyzelinio reikdavo laukti pusę metų ir daugiau eilėj, tai ko nekurti standartinių vežimų, jei jų paklausa tokia, apie kurią EV kolkas pasvajoti? Būtų Model S paleidę kad ir kaip kraunamą hibridą su VDV su kokiu 100km range už mažesnę kainą nei EV ir net neabejoju, kad jų būtų parduota daug daugiau nei elektrinių
Vytax 2018-01-05 15:14
Didieji automobilių gamintojai net neslepia, kad gamindami ir parduodami patiria 8000-9000$ nuostolių nuo kiekvieno elektromobilio. Nuostolių kurios padengia iš tradicinių automobilių pardavimų. Tesla irgi neišimtis. Jie patiria nuostolius ir degina investuotojų kapitalą. O kadangi elektromobilius gaminti nuostolinga, tai daroma viskas kas mažiną savikainą. Tai ir bloga surinkimo kokybė, tai ir prasta komplektacija, tai ir ribotos inovacijos, ir t.t.
sub 2018-01-05 16:18
Gal ir galima pavadinti entuziastu žmogų, kuris apskaičiuoja kas jam geriau ir kas greičiau atsipirks. Vat, įdomu kaip pavadinti žmones, kurie vis dar perka VDV už 90k. € ir daugiau? Juk VDV išlaidų ateityje turės daug daugiau nei elektra varomas: kuras, tepalai, visos judančios dalys, kurių x kartų daugiau nei elektromobilyje. Jei kas man duotų dabar 90k. € ir sakytų nusipirk kokį nori automobilį - iškart užsakau Tesla X su pakrovėju namuose. 450 km. pilnai užtenka judėti Lietuvoje, stotelės yra Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Druskininkuose. http://www.elektromobilis.org/dokumenta ... -em-lapis/ O dėl gaminimo neatsipirkimo, kažkada ir VDV gamint neatsipirko. Niekas nepradėjo gaminti tobulų automobilių, neturėję kokio broko ar kliūčių iki tol.
Sigitas.lk 2018-01-05 17:43
Kai pergi automobili uz 90k€ ar daugiau, tai tada turbut tau ne taip ir svarbu visokios islaidos O taip pat kai perki auto uz tiek, tai jau tikrai i tai neziuri tik kaip i transporto priemone nuvykti is A iki B.
mobilunkas 2018-01-06 09:22
kam reikalingi akumuliatoriai? autonomiskumo uztikrinimui. Turet dideli akumuliatoriu tai yra tas pats kaip veziotis dideli baka kuro ir salia dideli baka oksidatoriaus. Tai nenaudinga nes veziojies dviguba svori vietoj viengubo, kai tau pilna atmosfera oksidatoriaus. Visi mokesciai ir akcizai anksciau ar veliau pereis elektrai, tad akciza mokesi net kompiuteri isijunges ar sviesa uzsideges namie. elektromobiliai naudingi tik tol kol ju mazai ir juos perka zmones neturintys kur det pinigu. Realiai dabar elektromobilis tai yra papildoma mokesciu nasta neturtingiems zmonems (turtuoliams tai privalumas), nes neturtingieji turi islaikyt A+ juostas patys jom nevazinedami, bet suteiksdami teisa jomis vazinet turtingiems su elektromobiliais, apmoket elektromobiliu oarkavima didmiesciuose, sumoket akcizus, pvm uz kelius, kura ir ta pati elektromobili. Tai tiesiog budas turtingam moket maziau mokesciu uz savo nauja zaisliuka
immortallt 2018-01-06 12:09
Kiek nusišnekat... 1) Tesla parduoda daugiau, nei spėja pagaminti. 2) Didieji parduoda nuostolin, nes jie pagamina šūdą už brangiai, kurio niekas pirkti nenori, o parduoti turi, kitaip neatitiks aplinkosauginių reikalavimų, kaip gamintojas ir neleis pardavinėti ir VDV versijų. 3) Jei Tesla viso labo į dėžutę sudeda ir jokios pridėtinės vertės nesugeba kurti, tai kaip čia yra, kad jų akumai pažangiausi rinkoje ir niekas nesugeba prilygti? 4) O tai ubagas, kuris teršia orą, kuris kenkia visų sveikatai ir kainuoja milijonus gali nieko nemokėt? Tai ne kaštai? Ar pernelyg sudėtinga tau tai susieti? 5) Kuris iš jūsų per pastaruosius metus, paskutinį kartą važiavot daugiau nei 400km nesustodami nė 15min? 6) Buvo JAV kompanija paviešinus statistiką. Du prabangūs automobiliai už panašią kainą Tesla S ir dar kažkas. Išlaikymo kaštai, įskaitant visus remontus ir pan - skirtumas 6 kartai. Vienas 15k, kitas 90k. Tai kas per 5 metus kompanijai pigiau, jei abiejų įsigijimo kaina vienoda, o išlaikymo kaštai skiriasi 75k ? 7) Apie hibridus vėl nesąmones skiedi. Jų nauda apsiribojama miesto ribose ir jei pagrinde mieste važinėji - puiku. Jei 50/50 - pinigų išmetimas į balą. Jokios ekonomijos. Į plug-in hibridas kainuoja kosminius pinigus ir naudos iš jo nematau. Už tiek 100% elektrinį pasiimi. 8) Tesla patiria nuostolius ant popieriaus, nes gamybą kasmet plečia bent dvigubai. Kiti gamintojai max 5%.
Xdmin 2018-01-06 12:52
As manau priezastis yra kainoje. Ir per mazas poreikis, kas dar karta pakelia kaina.
R35P3CT 2018-01-06 20:20
O jei kokie sausi svaičiojimai... Turbūt nedaeina, kad tesla neturi tokių pajėgumu kaip kiti gamintojai tai ir pagamina mažiau nei parduoda... Galiu būti subjektyvus dėl vieno gamintojo tai yra BMW nes labiau domiuosi ja ir kitų nežinau, bet galiu palyginti, kad BMW viena švariausiu gamyklų 2015 - BMW 72,20%; Tesla Motors, Inc.16%; 2016 - BMW 73,10% tesla 20,20%; 2017 BMW 53% tesla - nebėra. O čia svarbūs rodikliai įeina ir tešalų išmetimo kiekiai ir energijos vartojimas ir CO išmetimas gamyboje. Labiausiai subalansuotos/efektyviausios gamyklos pagal forbes BMW 16 vieta tesla nepatenka į 100. Tai žinai nieko keisto, kad nesugeba greitai ir kokybiškai gaminti ir tada išsipučia burbulas,kad žiūrėkite kaip mes NET nespėjam. Neseniai DHL nupirko iš BMW akumuliatorius savo siuntu vežiojimo automobiliams. Kaip čia taip ne iš teslos/panasonic... Na o apie taisymus tai buk geras nebesvaik. Pasiskaityk tesla forume. Net pasikeisti saugikli pvz. langų valytuvo kuris dažnai perdega vos didesni krūvį gavus, reikia manualo surasti kurioje vietoje tas saugiklis nes schema nepridėta tik sunumeruoti o kur kas nėra užrašyta. Paskambinus teslai pasakyta ieškoti manuale kuris kainuoja pinigus. Dar galima rasti manuala kompe tesloje bet ten taip pat šudinai padaryta, nes jei sėdi senesniam modelyje tai rodo nauja manuala kuris netinka... Jau nekalbu apie tai kai žmogus pasikeitė stabdžius už 8000 $... O iš pažįstamas pasakojo kai teslose dėl greičių nusukami šlyčai (pusašis įstatytas į rato guolį). Žodžiu sėdi prie kompiuterio ir sausa teorija niekuom nepagrįsta rašai. Tų matai bei nori matyti tik vieną ir tai tik sausa bei grąžią teslos puse... P.s. nesinervuok Čia šaltyniu keletą: https://www.forbes.com/sites/jeffkaufli ... f637404e9d https://forums.tesla.com/forum/forums/fuse-box-diagram https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... uce.53626/ skaityk iki galo. http://www.newsweek.com/green-2015/top- ... world-2015 2016/2017 susirask pats.
immortallt 2018-01-06 21:46
Atsiverti apie tą patį BMW, kas su juo negerai - rasi dar ilgesnį sąrašiuką. Gamyklos švarą, čia pagal ką matuoji? Efektyvumas gamyklos? Taip, žinoma, čia Tesla ir stringa. Kas ginčijas? Kodėl? Todėl, kad gaminti mašinas tik pradėjo, o didieji gamintojai gamina jau kiek dešimtmečių? Taip, Tesla neprigamina tiek kiek nori nupirkti. O neprigamina, nes nespėja plėstis. Joks gamintojas nesugebėjo kasmet iš eilės vis dvigubinti ar trigubinti gamybą ir dar pristatyti geriausius modelius savo kategorijoje. Dauguma didžiųjų automobilių gamintojų dabar uždarinėja gamyklas, o ne naujas stato.
AAA000 2018-01-06 22:26
perka del to, kad isbaigtumas geresnis. elektromobiliuose nera isbaigtumo. i juos pagal mane galima sukist ne tik autopilota ir elektros varikli. juos galima padaryt zenkliai geresnius ir daug kitu aspektu, ko nebuvo galima pasiekt su vdv varikliais. pvz galima padaryt elektrifikuotus kelius su neribotu greiciu, jei panaudot elektromagnetine pagalve (tai irgi yra elektros variklis, tik atviro tipo). vdv greiciai yra riboti nes ten tera tik variantai kabintis i zeme su guminiais ratais arba su metalo diskais per begius. elektriniai varikliai gali kabintis i zeme elektromagnetiniu budu - o tai visiskai kitas judejimo budas, kurio joks automobilis su vdv negali pasiulyt. va sito nevysto, net prototipu ner... o galetu. elektromobiliuose tai butu pigu (ikandama masems). arba pvz galima butu pavojingose vietose isklot metalu kelio pavirsiu su naudot elektromagnetini stabdyma. pvz pries perejas ir pan, nes elektromobiliuose yra dideli elektros energijos pajegumai. via cia yra neisnaudotas elektromobiliu potencialas. su vdv tas neimanoma. dabar visi gincijasi del kazkokiu nieku - visokiu ekologiju ar ten akumu ikrovimo greicio... galetu tie visi "ekspertai" biski giliau pakapstyt elektromobilizmo reiskini...