Paskelbta „Porsche Mission E“ elektromobilio kaina - kur kas mažesnė nei manyta, „Tesla“ praras dominavimą? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

audriusn 2018-01-06 23:11
Tai, kad jis apie technika supranta tiek pat kiek kiaule apie debesis. Jam buvo atradimas, kad Tesloj yra transmisija ir ten tepala reikia pilt. Kazkas prisigalvojo apie variklius rate. Nelabai kas darys toki dalyka. Niekas nedidins neamortizuojamu masiu. Cia ne karjeriniai savivarciai kur nera skirtumo.
R35P3CT 2018-01-06 23:13
Jei tik netingėsi ir turėsi laiko pasistudijuoti: http://www.newsweek.com/2015-newsweek-g ... faq-338193
AAA000 2018-01-06 23:57
audi dare kazka panasaus su 4 varikliais, mase is rato iskele per transmisija. kiekvienam ratui po varikli ir po individualu transmisijos komplekta, kazkoks elektromobilio prototipas. smulkmenu ar breziniu nemaciau - tik skaiciau. as kiek supratau - tiesiog tada nesugebejo suprojektuot tinkamo elektros variklio ir pastate greitu apsuku + letinantis reduktorius ir del to reikejo transmisijos. mase galima sukaupt rato centre ir nebus ji "neamortizuojama" problema. plius bus zemesnis bendras svorio centras, kas duos daugiau stabilumo elektromobiliui. aplamai kai nepriklausoma kiekvieno rato pakaba galima tada rato guolyklas is dvieju pusiu daryt, o ne sukisinet i centra, ir sprogus padangai keist ne rata, o visa mazga. niekas pirkejui eksplotacijoje is esmes labai nepasikeistu.
audriusn 2018-01-07 03:03
atsiversk literatura kas yra "neamortizuojama mase". rato centre, isorej, ant pakabos svirciu, pati pakaba, visa tai ir yra neamortizuojama mase ir kuo ji mazesne tuo geresnis ir tikslesnis pakabos darbas. klausimelis, kodel sporte ar labai labai autoegzotikoj naudojami magnio lydyniu ar anglies pluosto ratai. aliuminio lydynio pakabos del to paties naudojamos - sumazint neamortizuojamas mases. labai elegantiskai problema issprende Koenigsegg Regeroj - uz diferencialo, pries pusasius sumontavo elektrinius motorus.
AAA000 2018-01-07 15:26
tu cia maisai du dalykus. ratus daro islengvintus del asinio disbalanso. kai didelio diametro ratai, kiekvienas gramas toliau nuo centro duoda didesni disbalansa. o "neamortizuojama mase" svarbu tik santykis tarp korpuso mases ir visos mases uz amortiko. nes kai buna smugiai i nelygu kelia, kuo didesne mase uz amortiko, tuo daugiau smugio perduos i korpusa ir paveiks kitus ratus. svarbu net atstumo ilgis nuo amortiko galo iki tos isorines "neamortizuojamos mases" centro - kuo jis didesnis tuo blogiau. bet sitas dalykas nera kritiskas. galima ji sprest pvz kaip tanke - pridedant daugiau ratu. kai laikomasi isikibus tradicines komponuotes - tektu daryt kruva perduodanciu trauka pusasiu - del to ir daro minimalu kieki ratu - tik keturis, o perdavima tik du - nes pagrindinis galios saltinis tik vienas. su elektros varikliais galima isskaidyt pacia galia i kiek nori vienetu. gali padaryt isvis saugu elektromobili su pvz 1000 ratu. kebula apvalios formos. kaip ezi. tu sedesi centre ir vaziuosi vienu automobilio sonu. susidurimas su kitu automobiliu butu tiesiog kaip kazkos kelio nelygumas, tik didesnis. su vdv tektu daryt 1000 pusasiu ir visokius sarnyrinius mechanizmus ir konstrukcija taptu neimanoma svorio atzvilgiu. kai su elektros varikliu tereikia isvest 1000 lanksciu laidu. (cia pvz susimastymui, ka galima isspaust is elektros varikliu konstrukciskai). pvz stambiuose dronuose sita koncepcija kai kurie konstruotojai suprato . matosi is konstrukciju. daro debesi varikliu. nes ten aktualu saugumas - nukris ir parasiutai nespes net suveikt . o automobiliuose saugumas nusirito iki nepriimtino lygio, kad viska perkele i grieztus KET. nes vdv logika primete toki iskreipta poziuri. tikesimes elektropavaros atstatys sita problema iki saugesniu auto. del to auto Regera, tai butent cia ir yra atvejis kai isikibus laikomasi vdv diktuojamos konstravimo logikos. elektros varikliuose valdyt galia gali tiesiogiai. valdoma greiciu deze nebutina. valdyt elektros varikli su greiciu deze - tai slopint ji papildomais galios nuostoliais... o tu dziaugiesi, kad cia "elegantiskas" sprendimas toks komponavimas iliustruoja, kad konstruotojai isvis nesuvokia, kur elektrovarikli galima butu idet... jie ten praranda kokiu 50-100kw vien nuo tokio "elegantisko" sprendimo. pagal mane jis "bezdzioniskas".
audriusn 2018-01-07 16:50
"In a ground vehicle with a suspension, the unsprung weight (or, more properly, the unsprung mass) is the mass of the suspension, wheels or tracks (as applicable), and other components directly connected to them, rather than supported by the suspension. (The mass of the body and other components supported by the suspension is the sprung mass.) Unsprung weight includes the mass of components such as the wheel axles, wheel bearings, tires, and a portion of the weight of driveshafts, springs, shock absorbers, and suspension links. If the vehicle's brakes are mounted outboard (i.e., within the wheel), their weight is also part of the unsprung weight." ratus lengvus daro butent sumazint neamortizuojama mase. skersmuo nesvarbu. 13x5 stampuotas plieninis sveria daugiau negu Koenigseggo 20" anglies pluostiniai. "svarbu net atstumo ilgis nuo amortiko galo iki tos isorines "neamortizuojamos mases" centro" - ??? kas per vejai? " stambiuose dronuose sita koncepcija kai kurie konstruotojai suprato ." - kiek maciau stambiuose dronuose stovi turbopropas arba turboventiliatorinis. "del to auto Regera, tai butent cia ir yra atvejis kai isikibus laikomasi vdv diktuojamos konstravimo logikos. elektros varikliuose valdyt galia gali tiesiogiai. valdoma greiciu deze nebutina." - isnaudojami abieju technologiju pliusai, didelis el. varikliu sukimo momentas no pat sukiu apacios ir benzininio kuri gali susiderint, kad momentas ir galia kiltu iki pat sukiu ribos. " toks komponavimas iliustruoja, kad konstruotojai isvis nesuvokia, kur elektrovarikli galima butu idet." - jautiesi protingesnis uz K. v K.? Kur tavo "regera"? jie uz tave geriau supranta kaip jie valgomi ir kaip juos galima panadot. "elektros varikliuose valdyt galia gali tiesiogiai. valdoma greiciu deze nebutina. valdyt elektros varikli su greiciu deze - tai slopint ji papildomais galios nuostoliais... " - o vidaus degimo galia valdoma netiesiogai? nuo kada? daugiau misinio, daugiau sukiu, daugiau galios. beje Regeroj greiciu dezes nera, o jei dezes nuo diferencialo neskiri...
AAA000 2018-01-07 18:26
skiriu, gali neabejot nu tu rasei apie el varikli regeroj, as nespecas tos regeros ir ne mano domejimosi sritis visokie super automobiliai. mane domina mechanimu naujoves mechaninej srity. tiesiog idomu pasidare kaip ten atrodo sprendimas. regeros ieskojau schemos kur ten jis idetas. imeciau pavadinima googlej ir paziurejau paveiksliukus: sprendziau pagal sita: del to toks komentaras, nes ten aiskiai greiciu deze. http://gopinathtrichy.blogspot.lt/ (dabar paziurejau pasitikslint kas ten is tikro - ten tik principa hybridu nagrineja ) tiesiog daug visokios slamsto apie regera isvaizda, o vidaus sandaros praktiskai nieko paieska nemeta. kitakart jei kazka teigi specifinio, arba aprasyk aiskiau. arba nuoroda imesk, nes nebesusisnekam lygioj vietoj ------ vdv netiesine valdymo priklausomybe. ji turi uzkurt, ten visokie "tuscios eigos" rezimai, apsildymai ir pan. Kad padaryt tiesiogini valdyma reikia kruvu pagalbiniu sistemu, laisniskumo ir visokiu tiksliu dozavimu. tu cia paminejai tik labai siauruti VDV diapazona, kur jau yra siokia tokia tiesiogine priklausomybe nuo kuro padavimo. paduosi per daug kuro, uzsisiurbs tas tavo tiesioginio valdymo vdv tu tiesiog ipratintas, kad tai norma valdymo "tiesiogiskumo" ir nebeskiri realybes. elektros varikli gali valdyt nuo nulio viena rankenele tiesiogiai iki praktiskai tau reikiamos galios pagal pageidavima... gali susitelkt i pati galios pojuti. va tuo jis pranasesnis. va apie tai as turejau minty. nors ir el varikliai nera tokie absoliutus - bet jie kartais pranasesni uz vdv sitoj srity. jei ten kazkokie is regeros ta ignoruoja, tai koks man skirtumas? mane labiau domina kodel tai ignoruoji tu ---------------- del dronu principo: https://fpv.tv/interdrone-2017-new-drones-are-coming/ straipsnio gale pirma foto mano minti iliustruotu - matyt nepagavai. cia tipo modulinis konstravimo budas. padaroma daug smulkiu jegos saltiniu. ir sujungiamas bendras blokas. net jei puse varikliu sugestu - galima tiesiog padidint galinguma likusiems ir skris ant ju. net jei sugestu visi varikliai vienoje drono puseje - tokia konstrukcija leistu isdestyt likusius daugmaz simetriskai ratu tiesiog sukreipiant laikiklius. arba kiti sprendimai, pvz skirtingi galingumai paduodami. nesvarbu kaip - yra tiesiog kruvos budu. tokius metodus galima daryt ir automobiliuose. bet tik ne su vdv. va ko mes netenkam kaip vartotojai! pasirinkimo ivairoves. viskas dabar automobiliuose like ant vdv variklio pagalbines mechanikos sablono... tame tarpe ir tas tavo regera... va to tu nesugebi atmest savo galvoje... priskreto sablonas ir tiek... o automobilizmas ant tiek suvarzytas reguliavimu is politines puses - kad sunku isvis kazka net pagamint. o tu ten dar zaviesi, kad siulo tokius ubagisko mentaliteto (konstravime) sprendimus uz labai brangiai... Teslos man patinka bent tuo kad tik viena smulkmena pakeite - autopilota ivede i visuomenes samone... tikesimes, kad itemps elektrovariklius ir elektropavaras is paskos ir islaisvins automobilizma nuo vdv diktuoto sablono... ---------- teko matyt viena topgear laida. ten dare kazkokia "superautomobiliu" apzvalga. rodiklius lygino. isrinko geriausia. tipo pasaulinis rezultatas. o paskui atvare kazkoki nusiurusi elektrobagi ir su juo pagerino ta pasaulini rezultata visi speciaistai kad pradejo kudakuot, tipo specifikaciju nesilaiko ar dar ten kazko... va kas sugalvojo butent konkreciai ta topgear laida, irgi nemasto apie automobilius "vdv sabloniskai"
audriusn 2018-01-07 20:03
instrukcija - eini i bet kuria paieska, rasai Regera transmission, spaudi paveiksliukus, ziuri https://i.kinja-img.com/gawker-media/im ... 2pe8ry.jpg "nors ir el varikliai nera tokie absoliutus - bet jie kartais pranasesni uz vdv sitoj srity. jei ten kazkokie is regeros ta ignoruoja, tai koks man skirtumas?" - cia ne jie ignoruoja, cia tu ne velnio nesupranti. koenigsegg uz tave geriau zino kodel daro butent taip. https://www.youtube.com/watch?v=lUWfiOxJyBk siulyciau pasiziuret elektromobilio dyno kreives ir high performance benzininio gal tada tau aiskiau pasidarys. Regera nurodziau kaip atsakyma i nora elektromotorus montuot i ratus (kas yra negerai valdymui). ta pati pricipa naudoja ir Rimac savo concept 1. motorai momenta i ratus perduoda per trumpus pusasius, jokiu bliadstvu su neamortizuojamu masiu didinimu. "vdv netiesine valdymo priklausomybe. ji turi uzkurt, ten visokie "tuscios eigos" rezimai, apsildymai ir pan. " - ka??? pasiskaityk apie visokius dazniu keitiklius, PWM kontroleriai. nemaziau visko. "mane domina mechanimu naujoves mechaninej srity." nu tai skaitykis apie KDD (Koenigsegg Direct drive), iki ju tokiu pricipu veikiancios transmisijos niekas nedare.
Berserkas 2018-01-08 17:29
https://gizmodo.com/heres-the-latest-ev ... 1821860927 Interjeras patinka labiau nei Teslos, ypač tas pailgas ekranas.
Denis_LT 2018-01-11 19:00
Tai cia jau kalti ne elektromobiliai o valdzia