Australijoje pajudėjo toks traukinys, kokio daugiau nėra visame pasaulyje: mažas žingsnelis link didžiulės viso transporto revoliucijos? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-01-10 18:16
gryna parodija. tas 77kwh akumuliatorius kainuoja apie 10k€ ir ji reikes keist kas kokie 5-6 metai, kai atidirbt savo apie 1000 ikrovimo ciklu. ta turistine atrakcine vezlio greicio sistema greiciausiai niekada neatsipirks... galejo padaryt elektrifikuota 3km linija - butu ekonomiskiau. straipsny raso, kad galima butu elekrifikuotus gelezinkelius, uzmaitint nuo vejo energijos - va cia tai manau teisingas kelias. reiketu pletot tokio tipo gelezinkelius ir kartu salia ju tiest vejo elektros balansavimo tinklus. o kiek truksta - paimtu is iprasto elektros tinklo. esant vejo energijos pertekliui - traukiniai vazinetu dykai ir butu pelningi net marsrutai, kuriuos dabar gelezinkelieciai dotuoja. o vejo jegainiu neprisireiktu dirbtinai stabdyt esant vejo pertekliui. nereiktu dirbtinai ribot vejo energetikos pletros. plius butu vidaus energetika (didetu pajamos valstybei ir energetinis saugumas, mazetu duju ir naftos importas ) ir ekologiska 100%.
SinsBird 2018-01-10 19:02
0 informacijos apie bendrą saulės baterijų galią bei akumuliatorius. Kokia prasmė montuot saulės baterijas ant traukinio stogo, jei jos net nesisukinėja pagal saulę, yra mažo galingumo ir, kaip matosi vaizdo įraše, ant jų krenta nuo medžių šešėlis traukiniui stovint stoty? Eilinį kartą išplauti pinigai?
Pjovėjas 2018-01-11 10:29
77kW galios variklis? toks naudojamas lengvuosiuose automobiliuose ir šiais laikais net nelaikomas labai galingu. Bandau įsivaizduot šitą parodiją, varančią keliasdešimt tonų sveriantį metalo gabalą (traukinį) Ir niekaip neįsivaizduoju jo judančio keleiviams bent pakenčiamu greičiu... kažkaip man čia kampai nesueina...
SinsBird 2018-01-11 13:05
yra akumuliatorių talpinama energija, 2 variklių bendra galia 220kW.
PCP 2018-01-11 19:05
Visai gali būti, jog tos butaforijos masės vežiojimas ant stogo su visa papildoma įranga sueikvoja daugiau enerijos negu jos duoda, nu ir šiaip bet kas, kas turi kažkokią nuojautą apie fizinius dalykus, nujaučia jog tas saulės elementas ant stogo neturi jokių šansų išjudint tokią masę. Bet yra labai svarbus aspektas - vidutinis eko durnius, gi pamato saulės bateriją ant stogo ir galvoja jog čia tas traukinys ir yra visas sauliaelektrinis. Oho, tai bent innovation galvoja toks žmogus savo b12 trūkimo išsekintu maunemėliu. O kad dar šalia visa ferma saulės elementų turi visą parą energiją kaupti kad galėtų tuos 3km nudardenti tai jau atranda tik atidieji. Tai va, o jei tą papuošimą nuo stogo nuimt, tai tiesiog traukinys su baterijom lieka. O traukinys su baterijom vietą turi nebent septynmečio kambary.
Pjovėjas 2018-01-12 08:50
Aš nesu fizikas, tai norėčiau dar pasitikslinti: ar nėra taip, kad jei energijos šaltinis (šiuo atveju akumuliatorius) yra 77kWh, tai ir jo maitinamas agregatas negali išspausti daugiau galios, nei gauna iš šaltinio? Kas, kad ant specifikacijos galimybės jo didesnės ir jei būt maitinamas iš rimtesnio tinklo, jis tuos 220 ir generuotų... Nebent visą akumo sukauptą energiją "sudegintume" per labai trumpą laiką. Bet tokiu atveju vis tiek visa šita nesąmonė neturi jokios praktinės reikšmės. Viskas, ką prisimenu iš mokyklos sako man, kad mano prielaida teisinga.
Xdmin 2018-01-12 11:18
77kWh yra akumuliatoriaus talpa. Tai tiesiog energijos kiekis. O atiduodama galia jau labiau priklauso nuo akumuliatoriaus tipo, bet kad galia butu mazesne nei talpa tai buna nebent paprastose baterijose i zaislus. Pvz, automobilio akumuliatorius, talpu visokiu yra, pvz 64 Ah, o atiduodama galia 12V x 640A (kai kur daugiau kai kur maziau, bet mazdaug 8-12x daugiau nei talpa buna). O RC modeliuose isvis egzotines baterijos naudojamos, LiPO, kurios gali ir 50 kartu stipresne srove atiduoti nei jos talpa PS: iskrovimo greitis akumuliatoriuose zymimas raide C. Tai reiskia, jei yra baterija 2000mAh 20C, tai ji gali atiduoti iki 40A ( talpa * C ).