Elono Musko pašiepta markė mėgaujasi savo įvaizdžiu - sukūrė vieną saugiausių automobilių transporto istorijoje (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zet 2018-01-16 12:26
Tai apmokintoms sistemoms nereikia tiek daug pajegumo. Problema su mashine learning atrasti/apmokinti optimalia klasifikavimo sistema. Tam reikia per leisti kruvu kruvas duomenu ir ne viena karta su ivairiais nustatymais. Dar lyginami duomenys algoritmais, kurie nuspeja reikia N.N parametrus. Ir labai labai sudetingas uzdavinys yra isimtys. Nes isimtys buna dvieju rusiu - tai triuksmas ar extremumai/minimumai, kuriuos reikia ignoruoti. Ir tie atvejai, i kuriuos reikia koordinaliai reaguoti. Situ dvieju aibiu atskirimo uzdavinys yra tikras menas. Kai jau sistema apmokinta, jos iseiga nera santykinai labai sudetinga. Cia gal svarbiau smartphone'ams, kur ten kiekvienas watas super swarbu. Masinai tai turetu buti juokas. Kita vertus, jei galima naudoti pazangesnes technologijas - kodel gi ne. Tiesa, isimtis butu kur kameros ten stebi minia zmoniu ir ten klasifikuoja is eisenos kuriai partija palankus zmones ir ka pries menesi valge. Kas masinoje labiau svarbu, tai laikas. Svarbu per kokia sekundes dali bus apdoroti duomenys. O cia yra vietos optimizacijos ir sprendimams.
audriusn 2018-01-16 17:45
siknagalviui besrerkui https://www.youtube.com/watch?v=cNGtgYMeuS4
AAA000 2018-01-16 22:37
suprantu apie ka kalbi nebus taip kaip galvoji. tokias klaidas iskart issijoja dar aparatiniam lygyje - jei tas neimanoma padaryt programiniu budu. ten daug visokiu parametru matuoja. tu tiesiog mastai kaip programeris - kad atseit sklinda kazkokie nuliukai ir vienetukai radio bangu erdveje ir ju neimanoma atskirt vienas nuo kito. is tikro gali but technologiskai padaryta, kad tie nuliukai ir vienetukai butu "spalvoti", skirtusi "dydis", "forma", "foninis blankumas" ir kruvos kitu dalyku. o kol analogine informacija perverciama iki skaitmenines ir papuola jau konkreciai tau programiniam apdorojimui, buna debesis tarpiniu etapu. blogumas tame, kad tokie kaip tu nesigilina ir galvoja, kad butina viska sprest tik programiniam lygyje (nes ji visada galima keist 100%) ir kartais priprogramuoja nebutinumu arba praziopso kokius nors analoginius niuansus - nesuderina su informacijos apdorojimu. va tada ir neveikia kaip reikia cia kaip anekdote, kai sedi programeris ir valdo distanciniu budu per kompa kazka ir giriasi kitam programeriui - va valdau kaip dievas viska 100% nes kruta programa parasiau. visus aspektus itraukiau. 100% skaitmenine valdymo kontrole. paskui ateina elektrikas ir atjungia elektra uz nesumoketas saskaitas... analoginis lygis tiesiog...
AAA000 2018-01-16 22:57
tu matyt neisikerti, kad audi sistema yra tik marsruto isiminimo ir pakartojimo. cia ne tas pats kaip autopilotas. va nebent ta parkavimosi sistema jau turi autopiloto bruozu.
zet 2018-01-16 23:07
[quote="AAA000"tu matyt neisikerti, kad audi sistema yra tik marsruto isiminimo ir pakartojimo. [/quote] gali paaiskinti? Nes man cia autopilotas. Gal kitoks, bet autopilotas. Pati vaziuoja, pati stabdo, pati vaira suka. Viso video neziurejau, prasukau tik. Bet is kiek maciau, tai visai grazu viskas. O uz keliu metu bus visai grazu.
zet 2018-01-16 23:08
ir dar, autopilotams reikia super geru tiksliu zemelapiu, kamsciu davikliu. Realiai visos masinos turetu perduoti vidutinius greicius, kitus duomenis i bendra tikla bei dalintis su kitomis masinomis. Taip pat reikalingas GPS, kuris butu labai tikslus. Ir gatvese tarp dangoreziu irgi veiktu. Ir jei neveikia rysys, is matomo vaizdo ir isiminto zemlapio kurti vientisa sistema. Tas vairavimas speju yra apskritai lengviausia dalis visatem sitame biznyje. Ir aisku, reagavimas i nenumatytus atvejus.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-01-18 23:32
Gali būti ramus - tas "aparatinis lygmuo" yra siųstuvas, imtuvas ir programinis kodas. Analoginė informacija yra tų pačių vienetukų ir nuliukų rinkinys. Realiai iš tavo pasisakymo supratau tai, kad tu pats čia nieko neišmanai, o tik spekuliuoji visokiom "spalvom, dydžiais, formom, foniniais blankumais" ir t.t... Mane domina tikslinė informacija, o ne "telikas rodo, nes įjungtas į rozetę". Ką dabar matau Volvo puslapyje, tai yra tai, kad automobilis turi kamerą (4 kameras), radarą (4 radarus), ultragarsinius jutiklius (12vnt.), lazerį (daug spindulių), 3D žemėlapius su GPS ir kažkokią dar "trifocal" kamerą, kas spėju bus kamerų rinkinys, galintis sukurti 3D vaizdą. Tad "radaras" realizuojamas apjungus visas šias sistemas, nes konkrečiai kažkuri viena neužtikrins 100% tikslumo (duomenų patikimumo)! Apie to vieno radaro realizavimą. Sugalvojau vieną būdą kaip galima būtų realizuoti radarą, kad šis nepasiklystų kitų radarų siunčiamuose signaluose. Čia tik spėlionės, bet manau veiktų ir toks variantas. Radarų signalams priskiriamas ne kažkoks konkretus dažnis, o ribos, sakykim nuo x iki y Hz ir tas galioja viso pasaulio automobiliams su šia funkcija. Tad imtuvas nuolat skenuoja signalus tose ribose, o tiksliau ieško neužimtų dažnių. Radęs neužimtą dažnį panaudoja jį savo reikmėms. O kad nepultų visi radarai keitaliotis dažnių, tai radaro siunčiamame signale galėtų būti radaro ID, kas iš tiesų reikštų prioritetą vienas kito atžvilgiu, t.y. kad dviems automobiliams susitikus kelyje, kurie veikė x1 dažniu, nepultų abudu keistis dažnio. Paprasta ir nesunkiai realizuojama. O tu gali toliau wifi per m-1 transliuot su savo spalvotom bangom
audriusn 2018-01-19 08:20
"kažkokią dar "trifocal" kamerą, kas spėju bus kamerų rinkinys, galintis sukurti 3D vaizdą." Paprasciau, ojektyvu lesiai fokusuoti trims atstumams is kart.