Progreso stabdymas ar tiesos sakymas į akis? „Mazda“ neaukština elektromobilių ir jums jų pirkti nepataria

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

apvalus 2018-01-20 19:56
Realiai, kurui lieka 15k eur. Kas yra ~180k km. Su Leaf nuvaziuoti toki atstuma, pagal dabartines elektros kainas kainuotu 2.3k eur. Jei neskaiciuosime punktu, kur galima krauti nemokamai, jei neskaiciuosime kuro kainu suoliu ar islaidu aptarnavimui ir remontui. Ir be abejo, tai dabartine situacija, kuri krypsta ir kryps VDV nenaudai. O apie nuvertejima, gal tu patylek. Kai atsiras automobilio mokesciai (o jie tikrai atsiras), tai tas tavo dyzelinis Qashqai islaikyti bus brangus, todel pigs.
Xdmin 2018-01-20 20:31
Mokesciai atsiras viskam, kas turis 4 ratus, nes is kazko tai reikes surinkti lesas keliams remontuoti. VDV islaikymas nors ir brangesnis, bet sekmes tau parduodant naudota baterija uz adekvacia kaina.
apvalus 2018-01-20 20:48
Tu vis tiek truputi nesupranti, kad as kalbu apie netolima ateiti. Konkreciai siuo metu - be abejo, kad elektromobilis neapsimoka, jei nevaziuoji ypatingai daug. Bet tai niekaip nekeicia fakto, kad elektromobilis yra penkiom galvom auksciau uz moraliskai atgyvenusi problemini VDV automobili.
Xdmin 2018-01-20 20:57
Ka reiskia 5 galvom auksciau, jei jis siandien blogiau uz atgyvenusi problemini VDV automobili? Rytoj bus dar mazesnes kuro sanaudos ir mazesni CO2 kiekiai, o i kura maisys visokius BIO priedus. Tai nera paskutiniai VDV pasispardymo metai. VDV tures buti suspardytas vyriausybiu, kad isnyktu, nes naturalus dingimas siai technologijai dar ilgai neistiks.
apvalus 2018-01-20 21:01
Be abejo, kad nera paskutiniai metai. Tam tikrose srityse ir arklius dabar vis dar naudojame, kai kuriose pasaulio krastuose - ypatingai placiai. Bet mes cia kalbame apie kasdienius automobilius ne treciose pasaulio salyse. Dar keli metai ir VDV cia nebetures jokiu pranasumu. Ir dabar VDV turi pranasumus tik del infrastrukturos, kuri irgi nebuvo sukurta per vienerius metus. Bet technologiniu poziuriu, turi buti visiskai kvailas, kad nejausti didziulio skirtumo. Ir isvis, ismok tu skaiciuot. Pigiausias Qashqai su automatine deze - 19900eur, kuris iki 100 isibegeja per absoliuciai kosmines 12.9s, kai Leaf'as per padorias 9-10s.
AAA000 2018-01-20 21:15
darai viena klaida. kuras yra apmokestintas. elektra irgi. KURAS ZENKLIAI DAUGIAU! jo savikaina realiai mazesne nei elektros. jei visi masiskai mesis i elektromobilizma - tai tiesiog valdzia perkels kuro akcizus ant elektros. ne iskart aisku - bet didins. jau dabar didina. ives kokias nors sudedamasias elektros tarife keliams apmoket ir pan. BET!. yra budu kaip elektra gamintis paciam su visokiom saules baterijom ir vejo maluneliais VDV tokiu variantu nelabai turi. nebent augintis alieju kurui, kas sudetinga jei nesi koks ypac stambus ukininkas. o elektra gali i akumus kist net ir beveik ubagu budamas - cia yra trecias elektromobilizmo pliusas.
Xdmin 2018-01-20 21:21
Dabartinem kainom elektros gamintis neapsimoka. Nemanau, kad elektra pabrangins dvigubai, nes turbut tik tada apsimoketu paciam kazka gaminti.
AAA000 2018-01-20 21:25
mes ju neperkam, nes statistinis lietuvis gali isleist per metus tik apie 9600€. sakykim trecdalis pragyvenimui (prasiki), trecdalis bustui (taupai ant namo), ir trecdalis viskam kitam (tai sitas imkim ant auto, ne labai norim jo). auto yra perkamas 5-10 metu, nes tiesiog paskui issikecia. taigi galima butu ikist apie 16k€ 5 metams; arba 32k€ 10 metu laikotarpui. o elektromobiliai kolkas virs sitos sumos... aisku po kokiu 10 metu pajamos greiciausiai pakils, o elektromobilius gamins labiau ir vidurkis ju kainos nukris ir manau ipirksims. dabar tikrai nebus bent artimiausius 5 metus elektromobilizmo siuolio cia...
Xdmin 2018-01-20 21:28
Elektromobiliui jau beveik 200 metu, bet technologiniu poziuriu visgi gavosi praktiskiau statyti naftos grezinius, tanklaiviais plukdyti nafta ir deginti ja variklyje, o ne tiesiog nutiesti kabeli nuo elektrines iki ikrovimo stoteles.
technologas 2018-01-20 21:30
Visų pirmiausia, norint kad bent kažkiek pakryptų "elektros naudai", reikėtų, kad bent kompanijų/sandėlių viduje apsimokėtų naudoti elektrokarus. Kad didžiosios karjerų kasybos mašinos taptų elektrinėmis. Kol to nebus - šitie komentavimai kaip pilstymas iš tuščio į kiaurą. Neapsimoka, reiškia didelės finansinės/energijos sąnaudos, tšk. O kad žaisliuką kokį naują surado tai ką jau, tegul žaidžia.
AAA000 2018-01-20 21:33
jei turi savo nuosava nama, yra jau variantu kur apsimoka. tas planas vadinasi "gaminantis vartotojas" kai po 4 centus kwh tau tekainuoja. jis apsimoka del to, nes nereikia pirkt greit gendancios dalies - akumuliatoriaus elektromobilyje butent yra komponentas - kuris neatsiperka - akumuliatorius. visa kita ten jau seniai idealu - atsiperka ir visokiais tech parametrais pasiekta "dieviskos" eiles charakteristikos (randasi 95-100% NK diapazone). ISSKYRUS AKUMULIATORIU jei ne gaidiski akumai - VDV jau seniausiai butu siukslyne ir tokioj temoj VDV gerbejus isvadintu visiskais durniais litis deja nepakeite situacijos, ir NEPAKEIS. tik padeti pagerino.
AAA000 2018-01-20 21:44
as kitaip vertinu. seniau elektra masiskai buvo naudojama tik smulkiuose prietaisuose. pvz laikrodziuose, zibintuveliuose ir pan. viskas kas stambiau - state VDV. pvz vdv pluklai miskui pjaut, vdv greztuvai eketems zvejams, vdv varikliai kateriams pasiplaukiot ir pan. elektriniai irankiai tik ant laido... bet jei tu zvelgtum i pasauli atmerktomis akimis - pamatymum kad vyksta pokyciai. elektriniai akumuliatoriniai irankiai dabar yra aukso amzius. paieskok intere pvz akumuliatoriniu pjuklu, elektriniu valciu ir pan. kokia pasiula atsirado. ta prasme elektra dabar issimuse nuo autonominiu prietaisu diapazono iki 20-50W i diapazona iki 200-500W! cia yra globalus pokytis ir visas sitas pozicijas vdv manau prarado negriztamai. o ten elektromobiliai dar cia aisku didelis klausimas - nes ten galingumu diapazonas virs 5000W. sito diapazono elektra tikrai dar neapziojo bet jau kanda vdv i sikna! ----------- su elektrokarais beja klysti, plinta aisku ne didieji, bet visokios mazesnes akumuliatorines masineles tai net labai plinta. paziurek kiek ju visokiuose prekybos centruose, sandeliuose. visokie elektrifikuoti lifteriai ir pan. su vdv tedarydavo tik lauko variantus, bet dabar elektriniai isstuma vdv pozicijas is ten.
technologas 2018-01-20 21:59
Nežinau kur jie ten "išsimušė", bet aš pvz. benzininį trimerį pirkau, nes sklypas didelis. Elektrinį trimerį galima pirkti jei mažą pievelę prie namų žadama šienauti. Žaislas? Kodėl gi ne.
apvalus 2018-01-20 22:06
O as zinau zmones, kurie didziulius vienkiemius nusipjauna su elektriniu trimeriu. Be abejo, turi ilga laida. Bet zinai kame privalumas? Neuzmusamas, prieziuros nereikalaujantis daiktas. Jau nebekalbant apie triuksma, benzino pilstyma ir pan. Tu tiesiog esi konservatorius, pripazink tai ir paciam bus ramiau.
Aquarius 2018-01-21 04:08
Kiek žmonių, tiek nuomonių. Jei neklystu dabar jų 7,474 mlrd.
Xdmin 2018-01-21 21:32
Arba kitaip tariant, VDV tereikia tobulo katalizatoriaus kuris surinktu visus nuodus. Mokslas ir verslas dirba ta sritimi, atsiranda ivairus filtrai ir ju uzpildai, automobiliai darosi vis galingesni ir ekologiskesni, matosi progresas.
apvalus 2018-01-21 21:44
Tokio katalizatoriaus nebuvo, nera ir matyt, nebus. Visi dabartiniai katalizatoriai, filtrai ir pan. tarnauja kol automobilis naujas, o po to, ju kaina buna tokia (ir ta kaina stabiliai auga, naudojant vis brangesnes medziagas ir technologijas), kad nebeapsimoka ju keist, nes brangiau uz pati automobili ar bent jau puse jo vertes As suprantu, kad jus mylit VDV, bet jau laikas paleist. VDV darosi vis sudetingesni, nepatvaresni, brangiau aptarnaujami siekiant juos padaryti keliais proc. ekologiskesniais, galingesniais, ekonomiskesniais. Net nesuvokiat, kiek milijonu euru investiciju reikia, kad tais keliais proc. pagerint situacija. Bateriju tobulinimas taip pat daug kainuoja, bet jos pritaikomos neitiketinai placiai, visose srityse.
AAA000 2018-01-21 22:48
man yra teke rastinius namus statyt. 2kw elektrine piela atstoja mazdaug 3kw benzinine, sveria maziau (daugiau padarai), netrukcioja (maziau pavargsti), siauresnes grandines gali ikist (lengviau ir graziau pjauna), reciau nutraukineja (pigiau eksplotacija, pats pjuklas 2x pigiau) ir pan. aisku resursas kolkas nedidelis - medziams miske istisai verst dar mazoka galimybiu (truksta galingumo). bet pvz tie kur pasimalkauja vaziuodami grybaut ar zvejot dabar manau pirks elektrines pielas. cia kur iki kilowato mazdaug. del trimerio nezinau, pas mane nesiojami laidiniai elektriniai (turejau kazkada benzinini - uzsilenke), o dideliems plotams pas mane dvi benzinines "kaliaskos" ant ratuku. per daug vargina nesiojamas. viena "kaliaska" galvoju perdaryt ant elektros (laidini) - tik tingiu mane siaip dar ir triuksmas uzknisa. elektriniai kaifas - tylus. na dar ir dumija - neprideda juk sveikatos kvepuot... del dideliu plotu, as manau net dideli plota galima elektrifikuot. sukasiojai po rozete kas 50-100m reikia skaiciuot islaidas elektrifikavimo, ir islaidas eksplotacijos. juk pvz vazineji benzo pirkt, tepalu, kartais remontuoji, uzsivedineja sudinai buna. su elektrinais arba veikia - arba ne. nera tarpiniu etapu visokiu niuansu pilna. o akumuliatoriniai laidiniu minusus pasalina - tiesiog turesi pirkinet akumus kas pora metu, vietoj benzo ir daznesnio benzininiu irankiu keitimo. ir vietoj uzpylinejimo uzsiimsi ikrovinejimu (principe laiko sanaudos nepadideja jei turi pakaitinius akumus, moki planuot laika ir svariau) as tik skeptikas, kad masininiai akumai 10 metu laikys mobilkose nelaiko, irankiuose nelaiko, dviraciuose nelaiko - o cia matai masinose ims ir prades laikyt 10 metu AKUMAI JUK TIE PATYS! o iprociu nusipirk pigiau "truputi prastesni" ar "su nezymiais defektais" lietuviuose nepakeisi niekaip
immortallt 2018-01-22 00:12
Na VDV, tai kaip arkliai anksčiau. Dauguma ir aiškino, kad automobilis niekada nepakeis arklio. Taip ir jie dabar aiškina, kad VDV geriau, nei elektromobilis.
HardAxe 2018-01-22 11:31
dabartinis elektomobilis kaip seniau buvo VDV. kuro galėjai įsigyti tik specializuotose vietose ir nenuvažiuodavo toli su vienu baku. Kai šitai išsispręs jie VDV pakeis greičiau nei buvo išstrumti arkliai - visa kita infrastruktūra automobiliams jau yra ir jai dzin kokiu principu veikia variklis.