7 patarimai vairuotojams: kaip netyčia patys trumpiname savo automobilio mazgų tarnavimo laiką? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ArturasArturas 2018-02-14 12:29
Buk zmogus, niekada nejunk zemesnes pavaros posukyje ant slidaus kelio. Taip labai lengva prarasti priekiniu ratu sukibima su keliu. Zemesne pavara privalo buti ijungta jau pries posuki. Lygiai taip pat ir stabdymas pasukyje yra pavojingas, geriau visada prisistabdyti pries posuki ir i ji ivaziuoti reikiamu greiciu, reikiama pavara. Beto ir ratu guoliai tau padekos ilgiau tarnaudami. Del abieju ranku ant varo. Paprastai ir pats ju nelaikau visa laika abieju ant vairo. Taciau buna situacijos, kai slidu, lyja, priekyje neaiskus posukus ar dar kas, tai rankos visada abi ant vairo. Jei masina jau uzmete i viena puse, garantuotai mes ir i kita puse, tik jau didesne jega. Yra labai nedidelis laiko tarpas kai masinos dar nemeta atgal, o tu jau turi sukti vaira i priesinga puse, kad sustabdytum "svytuokle". Su viena ranka man to dar niekada nepavyko padaryti, bet aisku buna ir geriau uz mane vairuojanciu. Cia kalba eina apie greiti didesni nei 100km/h. Prasidejus kiekvienai ziemai, skiriu bent 4h treniruotems einant skersam 100km/h+.
VytautasK 2018-02-14 12:59
Paskutinis patarimas nebetinka hibridams, nes ten kaip tik dažnai riedama šiek tiek nuspaudus stabdžio pedalą - taip kraunamas akumuliatorius.
ArturasArturas 2018-02-14 13:20
na su hibridu dar neteko vaziuoti, bet bent jau mano bandytas elektromobilis atleidus akseleratoriu gan efektyviai stabdo regeneracijos butu, tai stabdziu pedalo protingai vaziuojant beveik nereikia naudoti.