Tai pirmasis toks atvejis automobilių istorijoje: autonominis automobilis bandymų metu užmušė pėsčiąją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2018-03-23 07:36
Kaži kas atsakys už nnetyčinę žmogžudystę ? Programuotojas, inžinierius..
braske 2018-03-23 07:50
yra video tai ten matosi kad moteris pati ne ka maziau kalta https://www.youtube.com/watch?v=Cuo8eq9C3Ec
sub 2018-03-23 08:35
Nežinau USA eismo įstatymų, bet manau keliu negali vestis dviračio, dar ir ne per perėją. Atšvaitų ar žibintų nebuvo and dviračio, tai ir nematė nei automobilis nei vairuotojas. Tai pritariu, manau moteris yra kalčiausia šioje situacijoje.
obuglas 2018-03-23 08:44
Automobilis galėjo matyti (turėjo), nes preziumuoju, kad yra infra kameros, šiluminės kameros ir t.t., kurios skenuoja ne tik kelio ruožą, bet ir aplinką esančią aplink kelią. Beje lyg ir kai kurios prabangesnės ne autonominės transporto priemonės turi infra kameras, kurios padeda naktį. Šioje konkrečioje situacija vienareikšmiškai kalta pėsčioji. Klausimas yra kitas - kodėl automobilis nesuregavo (jeigu tai būtų ne autonominis - rezultatas būtų tas pats), nes jam keliami truputi didesni reikalavimai dėl turimos įrangos.
Azys 2018-03-23 08:44
įprasto automobilio atveju vairuotojas būtų išteisintas greičiausiai, dabar spėju Uberis išmokės moteriškės giminaičiams solidžią sumą ne todėl kad kaltas-nekaltas, bet kad triukšmas dar didesnis nekiltų. O šiaip šis įvykis turėtų būt į naudą visiems, bus peržiūrėta, perkratyta visa sistema ir ateityje bent jau panašių nelaimiu neturėtų būti.
Galonas 2018-03-23 09:57
Žiūrėjau vakar reportažą apie šitą nelaimę, tai kas keista, kad straipsnyje nepaminėjo, kad automobilis viršijo greitį ~10km/h O nepaminėt, kad pėsčioji pati kalta, tai čia jau tyčiojimasis iš autopiloto. Man apskritai nesuprantama kaip taip galima neadekvačiai varytis dviratį, nenustebčiau jei kažką rastų kraujo tyrimuose. Aišku gaila moteriškės ir elektromobilis turėjo pamatyt, bet gal jie testuoja versiją kaip automobilis valdosi vien tik vaizdo kamerų pagalba, nes lidarai ir visi infra, ultragarsiniai davikliai gi nekreipia dėmesio ar tamsu ar šviesu. Muskas yra minėjęs, kad vien tik kameromų pagalba galima valdyt automobilį kaip "super" žmogus.