Kodėl reikia skaityti sutartis, o kartais verta kreiptis ir pagalbos: nutraukiant sutartį „Bitėje" skaičiuojamas mokestis už visą mėnesį - konkretus atvejis ir patarimai ką daryti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2018-04-06 15:57
Visi tie operatoriai vienodi chamai. Geriausia būdavo, kai naudojausi išankstinio apmokėjimo kortele (LABAS). O dabar tai bele pasipinigauti. Kaip pvz. pateiksiu bitės perliuką: Turėjau su jais 2 metų sutartį, kur viskas neribojama, mokėdavau 12 eur/mėn. Prieš porą metų gavau Kalėdinę dovaną: planšetę ir net 2 korteles. Nors sakiau, kad antros neturėsiu kam duot, vis tiek ji buvo atsiųsta per siuntų tarnybą kartu su planšete. Po 4 mėn. išsiaiškinau, kad pagal sutartį tik 1 kortelė yra būtina - kitą man jie tiesiog naglai įkišo, o už ją mokėdavau po 5 eur/mėn. Žodžiu planas prastesnis (nemokamas tik internetas), bet apmokestintas brangiau (konkrečią sumą sunku nurodyti dėl idiotiškos apskaitos..). Taigi net ir atsisakius tos bereikalingos kortelės, mėnesinė įmoką bitei tampa virš 40 eur. Va ir kalėdinės dovanos - nemokama planšetė N* siunčiu visus akcininkus dabar kai tik paskambina!
Shinigami 2018-04-06 16:38
Apie nuotykius su mobilaus ryšio operatoriais galima pripasakoti labai daug ir čia ne vienas straipsnis apie juos buvo. Bet ne tik su jaus taip vyksta, bet ir su kitu paslaugų tiekėjais. Kad ir Cgates. Buvau pasiėmęs sutartį dviem metams su interneto ir kabelinę. Bet po kurio laiko supratom kad niekas televizijos nežiūri. Dabar kainų neprisimenu, tai bet kokius skaičius paimsiu. Vien internetas kainavo 7 litus/mėn. Televizija dar 7 litus. Imant planą televizija su internetu viskas kainuoja 11 litu. Tai po dviejų metu nuėjau atnaujinti sutarties ir iškart jiems sakau. Noriu pakeisti planą, kad liktu tik internetas, nes niekas mano šeimoje televizoriaus nežiūrį. Cgates darbuotoja man sako, bet jei imsite televizijos ir interneto planą sutaupysite 3 litus. Aš atsakau: aš nesutaupysiu 3 litų, o 4 litais brangiau mokėsiu. Jį atsako: Bet juk turėsite 30 kanalų kuriuos galėsite žiūrėti. Aš atsakau: kaip jau sakiau niekas mano šeimoje televizijos nežiūri. Jį: bet juk bus pigiau. Dar gerai reikėjo pasiderėti, kad įrodyčiau, jog man televizijos nereikia. Bei reikėjo sumokėti kažkokį pajungimo mokestį, nors jų internetas jau 2 metus pas mane pajungtas. Daugiau pas juos neinu ir sėkmingai naudoju jų internetą be jokių pajungimo mokesčių kas 2 metus ir ginčių ar man reikalinga televizija. Sutartį patys automatiškai pratęsia, nors ją tik 6 mėn sudariau antra karta.
ArtVrb 2018-04-06 17:10
Man visalaika kaip skambina ir siulo ko ten taip nuotaikingai klausis kazko zdz y subine lenda, as iskart klausiu kiek kainuos ir kokie pokyciai o jai ir tada muilina klausiu kiek laiko turiu atsaukt sutarti. Ir viskas.Pasikeicia iskart tonas y derybine pozicija pereina. Man mobilaus planas nuo 18£ iki 11 nusiderejau ir interneto nuo 40iki 30. Arba sakai negali ar neisgali nebent numustu biski kaina ar akcija kokia planas. Reik su jais zaist ta paty debiliska zaidima kaip ir jie zaidzia. Jie greit tada susipranta kad jus juos perkandot ir toliau jie tik kvailio vietoj bus jai apsimes durniais.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-04-06 17:11
, tai tie lochai ir naudojasi tokiais žodžių žaismais: "sutaupyti reiškia uždirbti". Ale kuo daugiau išleisi, tuo daugiau sutaupysi ir tuo turtingesnis būsi
zet 2018-04-07 06:16
Bite rupinasi jumis "labiau".
zet 2018-04-07 06:26
Man buvo geresnis bajeris. Dingo internetas, nes keite name iranga, ir reikejo man atsinaujinti uz tamtikra mokesti. Pas mane pasirasyta sutartis, bet pacios jos vykdyma sugriove CGates. Tipo nori toliau tureti kabeline/internete. Tai po daug daug pyckio gavosi tai, kad pats Cgates pripazino, kad jis negali testi susitarimo ir nutrauke sutarti. Kas idomu, jei as buciau nutraukes sutarti, tektu moketi netesybu bauda, kai nutrauke CGate'as, tai dar turejau moketi uz tas dienas, kai buvau be kabelines. Kalbant apie bite, tai nesuprantu, kas ja renkasi. Tele2 buvo mazesne kaina, Omnitelis buvo inovacijos, o Bite? Rupinasi jumis? WTF?
Pumper 2018-04-07 08:54
Tėvai dabar irgi turi problemų su Bite. Du įmonės numeriai Bitės tinkle buvo nežinau net kiek metų, bet kai nuo vasario 1d. planus pakeitė ir sugalvojo vienašališkai padaryti brangiausią planą (su 50 proc. nuolaida) tada ir prasidėjo problemos. Tėvam tokio plano nė nereikėjo, bandė pakeisti į pigesnį, bet Bitės vadybininkai tik išsisukinėjo, tipo be valdžios plano keisti į pigesnį negali, nors per klaidą vienam numeriui vieną mėnesį patys ir buvo padarę tą GB1 vietoj GBMax. Kadangi susitarti, kad ir liktų tas GB1, nepavyko, tai iš principo buvo perkelti numeriai į Telia. Dabar Bitė atsiuntė 102€ sąskaitą, tipo susimokėti už suteiktas nuolaidas, nors jokių sutarčių nebuvo pasirašyta, kad kažkokios baudos bus, jei atsisakysi paslaugų. O man irgi su Bite nepakeliui pasidarė. 10 metų naudojausi mažiausiu planu už 1,5€/men. ir visada man tiek užteko, bet irgi nuo vasario 1d. pakeitė į GB1 net nesakę, kad yra ir pigesnių ribotų planų (kam man tas neribotas, jei prakalbu gal 3 min. per mėnesį ir nei vieno sms neparašau). Bet mano atveju sutartį sudarė metam, kad taikytų 60proc. nuolaidą, bet vis tiek 3€ pabrango. Reikės persikelti į Labas tą numerį ir sėdėsiu už 1€/mėn.
Eič 2018-04-07 10:14
Jaučiu nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris kažkada gyvenime naudojo Bitę ir neturėjo jokių problemų su ja. Sąskaitos iš lempos priskaičiuojamos nesąmoningos, keičiami planai, dingsta planai be jokių pranešimų, neribotas internetas vis dėl to yra ribotas ir t.t. Apgailėtina įmonė.
Rukis 2018-04-07 12:45
Bite nesinaudoju, bet kažkaip įsivaizduoju kad turėtų būti geresnė nei Tele-Du. Tele2 asocijuojasi su Maxima man asmeniškai.
Nerkus 2018-04-07 14:27
Priešnaujametinis bitės planų keitimas keistas buvo. Turėjau planą už 4.3€, o pakeitė į už 16€, dar gerai, kad metams pritaikė 50% nuolaidą, tai būčiau iškart išėjęs, dabar dar tuos metus palauksiu ir žiūrėsiu ką kiti pasiūlys.
Xdmin 2018-04-07 16:50
Bite egzistuoja tik todel, kad jos klientai tingi pereiti pas kita operatoriu. Turiu Tele2 abonimenta, neturiu jokiu problemu. Dar idomus dalykas apie Bite, jei pameti kortele/arba prireikia kitos mazesnes SIM ir esi Labas vartotojas, tai gauni ja uz simboline 1 ar 2 euru kaina, o jei esi abonimentas, tai zino, kad niekur nepabegsi ir tada kaina gerokai didesne
Shinigami 2018-04-07 20:14
Su Tele2 mamai buvo problemų, kai naudojo mobilu internetą kompiuteryje. Buvo nustačius 50 litu limitą, bet sąskaitos ateidavo ir po 80 lt. Kai klausė, kodėl tokios didelės sąskaitos jei limitas 50 lt, tai sakydavo, kad nespėja nutraukti paslaugų viršijus limitą. Nors išankstinio mokėjimo kortelių paslaugas spėja sustabdyti kai tik baigiasi pinigai kortelėje. Bitėje visada naudojau tik Labas, todėl problemų nebuvo. Bet jau seniai perėjau į Omnitel (Telia), sudariau planą už 2 eurus (dar buvo litai kai sudariau), tai vis dar juo naudojuosi. Niekas man jo nepakeitė ir net nesusisiekė dėl keitimo. Dabar užsakiau M.Parašą tai iš viso moku 2,52 euro.
jordanbn2 2018-04-08 07:47
Kai nutraukiau su MEZON sutarti turejau sumoketi uz metus i prieki, net daugiau. Viskas priklauso nuo formuluotes. Ten tas mokestis ivardintas kaip bauda, o baudos dydis istatymais neribojamas, tipo skaityk sutarti. Bauda lygi likusioms imokoms iki sutarties pabaigos,
Shinigami 2018-04-08 08:40
Kas dėl sutarties kuria tu pasirašei, tai viskas gerai. Reikia skaityti ant ko pasirašai. Kažkaip žiūrių žmonės čia neskaito ant ko pasirašo, o paskui pyksta, kad reikia vykdyti pasirašyto sutarties sąlygas. Bet va kur kiti minėjo, kad paslaugos tiekėjas vienašališkai pakeitė sutartį į jiems nenaudinga, tai taip elgtis paslaugos tiekėjas negali, tai tikrai draudžia įstatimas. Jei pasikeitus sąlygoms reikia pakeisti sutartį, tai paslaugos tiekėjas vienašališkai gali ją pakeisti į naudingesnę gavėjui, bet negali į naudingesne sau. Jei nėra kitos galimybės kaip sutarti keisti nenaudingai gavėjui ir gavėjas neateina jos pakeisti, tai tiekėjas gali tik nutraukti tokia sutartį. Jei paslaugos tiekėjas galėtu vienašališkai keisti sutartį į gavėjui nenaudinga, tada tiekėjas galėtu įrašyti, kad po 2 metų nuolaidų, gavėjas atiduoda savo inkstą. Taigi buvo skandalas su Cgates, kai jie automatiškai pratęsinėjo terminuotas sutartys tokiam pačiam laikotarpiui. Dabar neprisimenu ar teismas ar vartotojų teisės nustatė, kad Cgates negali pratęsti sutarties su naudojimo terminu negavusi parašo iš gavėjo. Vienintelis dalykas ką jis gali, tai tiekti paslaugą neterminuotai ir be nuolaidos kuria duoda terminuota sutartis. Jei internetas kainavo 20 eurų, o su dviejų metu sutartimi padaroma 50% nuolaida ir kainuoja 10 eurų. Tai po dviejų metų jie gali toliau teikti neterminuota paslaugą už 20 eurų. Bet negali sudaryti terminuotos su 50% nuolaida. Tas pats galioja ir mobilaus ryšio operatoriams. Jie negali automatiškai tavo mobilaus ryšio sutarties už kuria mokėjai 2 eurus pakeisti į sutartį pagal kuria turėtum mokėti daugiau nei 2 eurus. Žinoma, jei taip jie padarė, tada gali tekti kreiptis į vartotojų teises arba teismą. Bet lietuviai nepratę kreiptis į teismus. Dabar tik pratinasi kreiptis į vartotojų teises. Kitoje temoje vienas rašė, kad lietuviai nepratę gražinti nekokybiškas prekes, todėl ir yra jomis užversti. Kai ligino kainas ir kokybę su Vokietija. Pas mus vis dar vyrauja posakis "Paskundei - tai tu ožys". Ir nesvarbu kad čia tau kenkia.
AAA000 2018-04-08 09:46
jei i sutarti itrauks punkta, kad atomatiskai pratesiama - tada gales pratesinet ta prasme, vistiek nieko nepakeis visuomenes naudai - jei vartotojas zioplas. del oziu tai matau nesupranti. kol "musi" ozius - procesa kontroliuoji pats. ir nieko nera efektyviau uz tai, kai kontrole yra visuomenes rankose. o cia yra naturalus budas. atsisluoksniuoja oziai ir visuomenes kokybe buna palaikoma aukstesniam konkurencingumo lygyje. tik del to lietuviai taip gerai pritampa pasaulyje - nes buna gyvene labai konkurencingoj aplinkoj ir turi teisingu igudziu. o tos visos "vartotoju teisiu" ir "teismu" sistemos is esmes tera tik valstybes kontroliuojamos lygiai tos pacios oziu tarnybos - tik be "musimo" ir issaugancios oziu anonimiskuma . o jos neefektyvios, nes pradeda korumpuotis ir monopolizuotis - nes visuomene "savanoriskai" praranda kontroles budus - pvz kad ir atsilikusiais nuo gyvenimo demokratijos metodais. cia problema is srities, kai ji yra butent del daugumos kaltes. ir demokratines taisykles sitos problemos niekada nesprendzia. jas taikyt beprasmiska. oziai to nesupranta. jie kazkaip bukai galvoja - kad dauguma visada automatiskai "randa" geriausia sprendima taigi gali tu cia neisradinet dviracio - jis jau israstas --------- su prekem lygiai tas pats. prarastas technologinio gamybos centro potencialas - tada prasideda visuotiniai oziu pezalai del prekiu "kokybes" ir kaip juos ten kazkokie tiekejai ozina saunu kad pastebejai sarysi tarp atrodo nesusijusiu temu bet esmes vistiek nepagauni - tik paraleles...
laimius 2018-04-08 14:23
O atvirkščiai, negaliu nieko blogo pasakyti apie bitę. Turi trūkumų kad neinvestuoja taip sparčiai į inovacijas, ar nepasiūlo mažiausios kainos- kai konkurentai mažina. Todėl teledema gan neblogas pasirinkimas bent buvo - geros kainos ir patikimas bitės tinklas. patikimuma labiausiai išskirčiau. Ir pats ir šeima naudojomės visais operatoriais - bitėje neturėjom problemų - net per šventes priskambini ir sms praeina. Ryšio prieinamumas visoje Lietuvoje, 4g jau kita kalba . Omnitel sąskaitas gaudavau atrodo iš oro ir buvo gerokai branesni planai, o ir ryšio aprėptis užmiestyje buvo prasta. Tele2 išvis kažkas nepaaiškinama - nesuprantu kas jais naudojasi. Apribojimų vaikam apriboti mokamas paslaugas nėra - nebent išantinio apmokėjimo kortlė - bet tai nepadės jei vaikas ką primaigys - išnaudos limitą ir negalės paskambinti. O su sąskaitom tai išvis. Žaidė vaikai su dėduko mygtukiniu telefonu - pamaigė, ten tokie senoviniai žaidimai buvo - na kas čia tokio. Po to atsiunčia sąskaita - atseit per žaidimą kažkokia paslauga užsakyta (tik nesu tikras ar ne per tele2 pramogas kažkokias). Skambinam klausiam - kas jietokie, kodėl ta sąskaita - sako gavom. Sakom kas ten per firma, kodėl jokio patvirtinimo - nieko nereikėjo. Sako nežinom, mes tik sąskaitą iš jų gaunam ir jums įtraukiam. Sakom kaip užblokuoti kad nesikartotų - sako neina. Na gerai, o tai iš kur išvis žinot kad jie turi teisę išrašinėti - iš va šitas tai nužudė "Mes sąskaitas gaunam iš jų emailo". Tai žodžiu jei gauna sąskaitas iš kažkokio mailo pastas@kazkokiafirma.com tai jau jiems pakankamas pagrindas tą sąskaitą įtraukti į mūsų sąskaitą. Gaila kad nesikreipėm niekur tuo metu, ~7 eurai buvo tai tiek to sako, atsisakėm sms'u internete susirade sena instrukcija ir tiek jau to, enverta tų nervų. Bet iš tele2 pusės tai nuvylė. Cgates - nutraukiau be problemų - ir šiaip gan patikimas internetas buvo. O dėl straisnio - čia iš tų atvėjų kai neskaito sutarties - ir naglumu išsimuša savo "tiesą". Nes tuos skambučių/sms/megabaitų limitu galėjo ir per pirmą dieną išnaudotį (nebent neriboti) - čia kaip gavūs patiekalą kavinėje atsikąsti ir sakyti, ai žinot - neskanu - grąžinkit man 90% kainos. Nepritariu ir operatorių lupikaimams, bet čia ne toks atvėjas atrodo.
immortallt 2018-04-08 20:10
Jūs suprantat, kad kur skambina ir siūlo planus, tai ne bitė, ne telia ir ne tele2? Tai kitos įmonės, kurios pardavinėja jų produktus. Ir šiaip, prieš skųsdamiesi, kaip pas mus telekomunikacijos brangu, pasilyginkite su kitomis šalimis. Pas mus pigiausia, turbūt pasaulyje. Kokybė labai gera. Aptarnavimas kartais stringa. Dažnai, dėl sistemos problemų. Ir pamirštat, kad paslaugas dažniausiai suteikia konkretus žmogus, ne abstrakti įmonė, kur žmonės visada aklai klauso instrukcijų idealiai taip, kaip akcininkai numatę.
Pumper 2018-04-09 08:20
Kaip smagu, kad pas mus taip pigu (jei ignoruoji pajamas). Bet dabar tai pakėlė visiem kainas trigubai, nes mažuma po visą ES trinasi ir darydavo nuostolį tiekėjam su savo neribotais planais už kelis eurus.
AAA000 2018-04-09 11:15
koks skirtumas ar tiesiai is tiekejo perki paslauga, ar per tarpininka. uz savo darba atsako paslaugos tiekejas. tarpininkas tegali nebent papildomus priedus ikist, jau nuo saves. arba prizioplint, nutyledamas kazka, nepaimt reikiamo paraso ar tu cia nori pasakyt, kad paslauga gamina tinklai kaip nori, o atsakyt turi tarpininkai, nes kazka prizioplino? prie ko cia tada vartotojas - kuris nukentejo? tegu tada tiekejas ir aiskinasi su tarpininku. kadangi cia ne daiktas - tai grazinimo islaidu (kaip su daiktais) faktiskai nera. teri tik situacijos - arba paslauga teikiama, arba - ne. vartotojas tik naudojasi paslauga. ir butent tinklo. o ne tarpininko. su nekokybiskais daiktais tarpininkas turetu pasirupint remonto transportavimo islaidom. su paslauga ju tiesiog ner.
zet 2018-04-09 22:57
Tele2 daznu atveju tai pigesne kaina, bet reikia akcijas pagaudyti. Servisas kartais stringa, kartais net labai. Nusipirkau mobilu neribota interneto plana. Persikrauscius i kita buta, praejus dviem savaitem kazkur ziauriai suprastejo internetas. Perkrovus routeri, pora minuciu geras ir vel stringa. Tai su tele2 teko ilgai paziureti, kame yra problema. Isivaizduoju, kad kokia kita seima butu nese "taisyti" veikianti routeri, paskui butu nueje i tele2 salona su routeriu, tada gal tele2 butu uz x suma pakeite routeri, tada gal dar po poros menesiu tele2 butu pabande paziureti kas kaltas. Atmetus si incidenta, paslauga veikia gerai. Ai, kas man dar kelia nuostaba tele2, tai telefonu planseciu parametrai ju parduotuvese. Ten tokia informacija: procesorius: yra, atmintis: yra, kamera: yra, androidas: yra. Cia nuostabu... tikiu, kad pas juos dauguma perka issianalizave kainas ir modelius internete arba ka pardavejas pasiulo "imkite, cia tai ko jums reikia"