Kodėl reikia skaityti sutartis, o kartais verta kreiptis ir pagalbos: nutraukiant sutartį „Bitėje" skaičiuojamas mokestis už visą mėnesį - konkretus atvejis ir patarimai ką daryti  (23)

Jeigu mėnesio eigoje keičiate operatorių, turbūt savaime galvojate, kad senajam operatoriui turite sumokėti tik už išnaudotas dienas, o ne už visą mėnesį į priekį. Teoriškai taip ir turėtų būti, tačiau praktiškai gali nutikti visaip. Tikra istorija, kaip nutraukiant sutartį „Bitėje” reikėjo sumokėti visą sumą už einamąjį mėnesį, nors sutartį nutraukiau mėnesio pradžioje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Su šiuo reiškiniu susidūriau 2017 metų rudenį, tai norėčiau pasidalinti savo potyriais ir kaip to galima išvengti, nes tikrai ne man vienam tai aktualu, bet ir visiems Bitės klientams, kurie planuoja iš jos išeiti, pravartu paskaityti ar dar taip rašoma jūsų dabartinėse sutartyse.

Taigi praėjusį rudenį, spalio mėnesio pradžioje, pakeičiau operatorių. Ir paskutinę dieną, kol dar buvau Bitės abonentas, atėjo SMS žinutė:

„Sveiki, gaila, jog nusprendėte pasirinkti kitą operatorių. Primename, kad Jūsų mokėjimo plano mokestis jau yra apskaičiuotas už visą mėnesį, todėl rekomenduojame į turimą mokėjimo planą įskaičiuotas paslaugas išnaudoti iki numerio perkėlimo datos. Likusių neišnaudotų paslaugų kiekį galite sužinoti nemokamu Nr. ….”

Pasirodo, aš už paslaugas turiu susimokėti ne už tas dienas kol naudojuosi Bitės paslaugomis, o už visą spalio mėnesį, nors man jų  paslaugos bus nebeteikiamos.

Pradėjau su jais aiškintis kaip čia taip, ar iš viso jie taip gali, tai gavau atsakymą, kad tai viskas teisėta ir visos sąlygos yra išdėstomos kiekvienoje sąskaitoje.

Atsiuntė ir sąskaitos dokumento dalį su šia nuostata.

Kadangi sunku įskaityti kopijuoju labiau įskaitomu šriftu:

„Jei nuspręstumėte atsisakyti mūsų paslaugų, rekomenduojame tai padaryti mėnesio pabaigoje – tokiu atveju galėsite išnaudoti visas užsisakytas paslaugas. Primename, kad kiekvienoje sąskaitoje mokėjimo plano ir papildomai užsakytų paslaugų mokesčius mes apskaičiuojame už visą mėnesį."

Peržiūrėjau savo sąskaitas, tikrai toks punktas yra. Tik klausimas ar čia viskas jau taip gerai yra kaip sako.

Nusprendžiau pasiteirauti ką apie tai mano mūsų valstybinės priežiūros įstaigos. Ir žinote labai maloniai nustebino - atsakymą gavau kokių dviejų valandų bėgyje ir mano problema jau buvo išspręsta.

„Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalimi, mėnesinis mokestis pagal atitinkamą mokėjimo planą turėtų būti skaičiuojamas proporcingai dienų skaičiui, kuriuo naudojotės paslaugomis. Informuojame, kad dėl Jūsų situacijos kreipėmės į UAB „Bitė Lietuva“. UAB „Bitė Lietuva“ informavo, kad Jums perskaičiavo mokestį už paskutinį mėnesį ir suteikė x,x Eur (su PVM) kompensaciją.

Jei turėtumėte pretenzijų UAB „Bitė Lietuva“, prašome pakartotinai kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT).

Informuojame, kad daugiau informacijos apie skundo, prašymo ar paklausimo pateikimą RRT galite rasti RRT interneto svetainėje adresu www.rrt.lt, skyriuje „Vartotojui“, skiltyje „Skundai”.”

Vėliau tokią pat procedūrą atlikau ir su dar kelių žmonių abonentais ir rezultatas lygiai toks pat.

Pažiūrėkim, kaip yra su kitais operatoriais, ar jie irgi kažką panašaus turi sąskaitose. Bent jau pas operatorių, kurio klientas dabar esu, tokio punkto tikrai nemačiau, o dar kito irgi esu užklausęs, jis irgi tokio punkto neturi, moki už tiek dienų kiek naudojiesi jų paslaugomis.

Tad išvadas pasidaryti gali kiekvienas individualiai, o kokį variantą pasirinkti - spręsti patiems klientams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
Autoriai: Donatas Vertelka
(76)
(9)
(67)

Komentarai (23)