BMW pristatė daug patogumo suteikiančią įrangą, kurios net „Tesla“ dar nežada

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2018-05-30 19:31
Teslai reiktu pirma pasimokinti stabdžius normalius padaryt, o tada lygintis su Jav gamybos automobiliais, nes iki Vokiečiu jiems dar toli gražu..
daynewss 2018-05-30 20:34
Nežinau ar tiesa, bet skaičiau, kad taip kraunant prarandama didelė dalis energijos, iššvaistoma 30-40%. O tai tikrai nemažai. O ir pačiai technologijai velniai žino kiek metų, tai ją reiktų labai patobulinti.
FtBall 2018-05-30 21:35
Toli iki vokiečių? Galima plačiau?
immortallt 2018-05-30 22:54
Apeliuoja į Tesla 3, kur nustatymai buvo pernelyg agresyvūs regeneracijos naudai įjungiant fizinį stabdymą stabdžių sistema, o ne per variklį gerokai per vėlai ir per silpnai. Sutvarkyta programiniu atnaujinimu. Nuims aišku keletą kilometrų nuo nuvažiuojamo vidutinio atstumo. O dėl belaidžio krovimo, tai nuostoliai milžiniški. Gal kada nors, bet dar ne dabar tai gali būti komercinis produktas.
Xdmin 2018-05-30 23:28
5% yra milziniski nuostoliai? Jie pavirsta i siluma ar kur jie dingsta?
immortallt 2018-05-30 23:51
Kažkaip dvejoju, kad 5% bus ne laboratorijos sąlygomis ir prie normalių apkrovų. Pažiūrėsim. Jei aš klystu - džiaugsiuos.
GNU 2018-05-30 23:57
Na kas liečia kaina tai autoriaus nerimas juokingas. Įranga skirta ne varguoliams, o tiems kas perka naujus BMW, kur vien metalic spalva panašiai kainuoja. Tad jiems ta papildoma kaina ir keli eurai energijos nuostolių bendroje sumoje menkai pasijaus. Be to, tai greičiausiai vis tiek pigiau nei degint kurą.
AAA000 2018-05-31 00:53
tie nuostoliai priklauso nuo automobilio pastatymo tikslumo ir tarpo tarp plokstes automobilio dugne ir to priedelio. nezinau smulkmenu, kaip ten reikes varinet auto, kad uztikrint "tiksluma". sitas procesas irgi gali nervint cia faktiskai renkiesi tarp nervinimosi kaisiojant kazkokius laidus ir nervinimosi tiksliai orientuojant pastatyt automobili... kadangi krovimas uztrunka - tai realiai 99% atveju nelabai gaila laiko sugaisto kaisiojant laida. ta "robotizuota ranka" irgi ne kazkoks tobulas patogumas, ir kainuos tiketina daug daugiau... plius su "robotizuota ranka" - devesis sujungimo kontaktai. sroves juk labai dideles. man asmeniskai labiausiai patiktu pilnai belaidis budas, ir kazkokia stovejimo vietos standartizacija visiems automobiliams. kad ivaziuot pasikraut per daug negalvojant. butu visiems suprantama vien pamacius tokia ikrovimo vieta. cia turetu kokia nors standartu reguliavimo komisija isikist, bent jau europiniu lygiu. belaidzius ikrovimo standartus patvirtint. nes vel standartu bardakas bus... net su rozetem nesugeba normaliai susitart...
amas 2018-05-31 09:45
O tai negali mašinos kaip tų automatinių siurblių arba žoliapjojių padaryt, kad pati prisiprakuotu krovimui. Atsidarytu kokia piz*a su kontaktais automatiškai ir įsiskverbtu kontaktai. Kuo čia tas belaidis pranašiau? O šaip tai pofik ir belaidis, tik reik standartizuoti, čia būtinai, kad tikru visoeim jei tik bemeliui tai šūdo krūvelė.
California 2018-05-31 14:32
Va būtent tesla šiuo metu ir kuria šitą funkciją.
amas 2018-05-31 19:58
Šeip tai stovėjimo vietos turės būt kraunančios, be jokios išimties. Kitaip elektromobiliai nepaplis. To kie dalykai kaip degalinės niekaip netinka. Nebent krovimas truktu nedaugiau kaip penkios min.